D
Deleted member 2762
Guest
Larsmon puolella?
Kiusasin tyttöä pienenä, että päästään ulkomaille kun ajetaan Kokkolasta Pietarsaareen rantaa pitkin. Siellä ei pärjää Suomella, ruotsilla eikä englannilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuolla hienot maisemat Onko pahasti punkkeja nykyään?Juu Larsmon puolella. Isoisä sai aikanaan valita kesämökkitontin kotitilan omistamasta saaresta. Niin että meillä on siellä 2000 neliön tontti.
Itse vältän rannikkoa noiden punkkien vuoksi. No nyt jo voi tietysti mennä huoletta, mutta kesä on sellaista aikaa, että ei juuri viitsi.On. Minä en siellä juuri käy mutta vanhempani ovat suuren osan kesästä siellä ja äitini oikea punkkimagneetti. Inhoan sydämeni pohjasta niitä paskiaisia (punkkeja siis).
Terve veli @Bushmaster , mikä kivääri teikäläisellä on tossa käytossä? Jotenkin tulee M-14 mieleen vaikka pulttilukkoinen... onko pönttö kotimainen?Tässä tämän kauden kaadettu hirvilehmä... Viimevuonna kaadoin 2 tappisen sonnin
.308 win remington edelleen ja itseladattua Accubond 11.7 g luotia.. 3 kertaa olen niillä apunut sorkkaa (2 hirveä ja 1 peura..toistaiseksi) ja aina on tipahtanut lähes paikkaansa. Tämä lehmä suorastaan "hävisi" näköpiiristä kun ammuin...tipahti kerralla alas..matkaa noin 35-40 m
Nyt osuin lavan yläosaan selkärangan seutuun. Lihahävikki osumasta käytännössä nolla..
Heti kaadon ja lopetuslaukauksen jälkeen otettu kuva. Ammuttujen partruunoiden hylsyt tukissa uusiokäyttöä varten. Lipas on kyllä kiinni mutta aseen lukko auki. Tuon jälkeen otin lippaan irti ja tyhjä laukaus turvalliseen suuntaan.
Katso liite: 17411
sisäänmeno
Katso liite: 17412
ulostulo
Katso liite: 17413
Howa 1500 Samurai?Tässä tämän kauden kaadettu hirvilehmä... Viimevuonna kaadoin 2 tappisen sonnin
.308 win remington edelleen ja itseladattua Accubond 11.7 g luotia.. 3 kertaa olen niillä apunut sorkkaa (2 hirveä ja 1 peura..toistaiseksi) ja aina on tipahtanut lähes paikkaansa. Tämä lehmä suorastaan "hävisi" näköpiiristä kun ammuin...tipahti kerralla alas..matkaa noin 35-40 m
Nyt osuin lavan yläosaan selkärangan seutuun. Lihahävikki osumasta käytännössä nolla..
Heti kaadon ja lopetuslaukauksen jälkeen otettu kuva. Ammuttujen partruunoiden hylsyt tukissa uusiokäyttöä varten. Lipas on kyllä kiinni mutta aseen lukko auki. Tuon jälkeen otin lippaan irti ja tyhjä laukaus turvalliseen suuntaan.
Katso liite: 17411
sisäänmeno
Katso liite: 17412
ulostulo
Katso liite: 17413
Howa 1500 Samurai?
Terve veli @Bushmaster , mikä kivääri teikäläisellä on tossa käytossä? Jotenkin tulee M-14 mieleen vaikka pulttilukkoinen... onko pönttö kotimainen?
ps. hieno nähdä vaimentimia metsästyskäytössäkin, vaikka ilman sukkaa helposti alkaa oksaniskusta "soimaan"
Tukki hämäs. Hyvän näköinen kylläei oo..on ihan tavallinen .308 win remington 700 SPS Tactical, 20" piipu, jossa MagpulHunter 700 tukki ja Magpul lipas adapteri.. toimii loistavasti...
Kelpaako teidän porukassa muuten hirven kieli, poskilihat, sydän ja munuaiset kenellekään (ihmiselle siis!) - maksaa en itse söisi ihan Tsernobylin takia, saatan olla vainoharhainen tässä tosin?joo..Aseutran NorthStar vaimennin.. pitäis kyllä kevyempi setti hommata mutta tolla oon jo vuosia mennyt...eli @Woodsman ille tuossa jo vastasinkin ennen kuin näin sun kyssärisi hyvä veli @Fremen ..sama ase ja tähtäin kuin viimevuoden kaadolla, mutta kummasti aseen profiili muuttuu kun tulee uusi tukki
Kelpaako teidän porukassa muuten hirven kieli, poskilihat, sydän ja munuaiset kenellekään (ihmiselle siis!) - maksaa en itse söisi ihan Tsernobylin takia, saatan olla vainoharhainen tässä tosin?
Jaha teidän nuori piikkeli-tyttö on siirtymässä jo liha-luu -linjalle ? Minkäs ikänen se friidu nyt on?Voit muuten uskoa .... ne ovat ihan oikeasti niin herkullista lihaa mitä riistasta vain voi saada ...Maksakin menee mutta nuorista elikoista....tykkään itse myös maksasta. Kaikki muu mitä vaan saan irti valmistan koirille ...herkkua lemmikeille
Jaha teidän nuori piikkeli-tyttö on siirtymässä jo liha-luu -linjalle ? Minkäs ikänen se friidu nyt on?
Jep se onkin ainoa lihas joka ei koskaan saa levätä, muuten koittaa kalma... itse tykkään siitä grillattuna, rypsiöljyä, suolaa, pippuria, valkosipulia, chiliä, kuminaa ja korianteria vähän pintaan, ja nopeasti hiilien päällä.Tuon lehmän sydän on jo syöty... oli melkeen amerikkalisen jalkapallon kokoinen mötikkä
Jep se onkin ainoa lihas joka ei koskaan saa levätä, muuten koittaa kalma... itse tykkään siitä grillattuna, rypsiöljyä, suolaa, pippuria, valkosipulia, chiliä, kuminaa ja korianteria vähän pintaan, ja nopeasti hiilien päällä.