Eurabia, hörhö, iltavapaat ja muiden topickien kohtalo?

Eurabia, hörhö, iltavapaat ja muiden topickien kohtalo?


  • Äänestäjiä yhteensä
    43
  • Äänestys suljettu .
Mosuri kirjoitti:
Kiitos! Olen saanut vapaat kädet.

Aatami kausi alkoi...

en taida viitsiä ryhtyä sun ryhmäliittämiseen, mutta kai sitä on taivuttava ja ryhdyttävä tiukempaan linjaan sun yksilöllisten aivopierujen ja primitiivireaktioiden suhteen...

toi ryhmäliittäminen toimi hyvin idässä ja keskieuroopassa 30-luvulla, ja kahden pienen äärivähemmistön juttuina tässäkin maassa silloin.

mutta politiikka ja etnisten ja poliittisten jne. ryhmien arvionti on sitten vapaata riistaa täällä. ok. en kyllä povaa aurinkoista päivää
 
Ryhmäliittämiseen???:huh: En minä mikään Röhm ole!

Tuota voit harrastaa vaikka kavereittesi kanssa saunassa.:heart:
 
TomTom kirjoitti:
Eikö täällä ole ollut moderointia yleensä?

Miksi ei laskettaisi jokirannan ääntä, pitäisikö sinun ääntä laskea?

Kysyinpa lähinnä vain sen vuoksi, että jokiranta kai bannattiin ikiajoiksi asiattomuuksien takia, ja hän näkyy olevan asiattomuuksien sallimisen kannalla. Hassua, ettei mode ymmärrä eroa bannatun ja bannaamattoman kirjoittajan välillä ;-)

No, on olemassa moderointia ja "moderointia". Suomi24.fi:täkin "moderoidaan"

Toki täälläkin bannauksia on, mutta ärimmäisissa tapauksissa vasta. Ei kai tälläistä ketjuakaan olisi, jos moderointiin oltaisiin tyytyväisä. Itse luen siis tuloksia niin, että enemmistö haluaa tiukempaa moderointia.

Kysymykseeni Äänestyksen vaikutus moderointiin? et muuten tainnut kuitenkaan vastata
 
Jos minä koetan Räikön viestiin hieman. Äänestyksen tulos vaikuttaa ketjun kohtaloon...tai ei vaikuta, eikö niin. Mieti, miksi tuossa ei ole kysymysmerkkiä. Vaikuttaako vai ei ja millä aikajanalla? Mikään ei ole kultanauloin hakattu kiinni virtuaalin maailman liejuiseen kunttaan, tuohon sameaan velliin.

Eikös ole ihan paikallaan välillä arvioida asioita? Minä ainakin koen sensuurisyytökset painavina, en saateri halua suin surmin toimia sensorina sanan lähmäisimmässä merkityksessä. Eli on viisasta tuumata, ei maailma esim. kuukaudessa taida mihinkään alta hävitä.

Hlökoht. mielipiteeni lienee tunnettu: en halua tälle foorumille mitään PoliisiKanavaa, jossa kerrotaan päivittäin kuinka x-värinen mies panee väkisin talossa ja puutarhassa tai jotain muuta. Eikös näitä rikoskanavia ole netissä jo ihan tarpeiksi.

Minusta Eurabia-ketjun on löydettävä SE juttu. Löytyykö se vai jatkuuko ketju PoliisiKanavana, jossa pähkäillään eri väristen pääasiassa miesten tekemiä rikoksia, pah.
 
baikal kirjoitti:
Eikös ole ihan paikallaan välillä arvioida asioita? Minä ainakin koen sensuurisyytökset painavina, en saateri halua suin surmin toimia sensorina sanan lähmäisimmässä merkityksessä. Eli on viisasta tuumata, ei maailma esim. kuukaudessa taida mihinkään alta hävitä.

Hlökoht. mielipiteeni lienee tunnettu: en halua tälle foorumille mitään PoliisiKanavaa, jossa kerrotaan päivittäin kuinka x-värinen mies panee väkisin talossa ja puutarhassa tai jotain muuta. Eikös näitä rikoskanavia ole netissä jo ihan tarpeiksi.

Minusta Eurabia-ketjun on löydettävä SE juttu. Löytyykö se vai jatkuuko ketju PoliisiKanavana, jossa pähkäillään eri väristen pääasiassa miesten tekemiä rikoksia, pah.

Sinänsä mielenkiintoista, että kysymykseni äänestyksen lopputulemasta saa modet liikkeelle monin kappalein. Topicin otsikkohan muuten oli: Eurabia, hörhö, iltavapaat ja muiden topickien kohtalo? (huomaa kysymysmerkki perässä)
Kai siitä sentään uskaltaa edes kysyä?

Baikalia edeltävässä viestissä muuten Mosuri leimaa kaikki suomenruotsalaiset homoiksi. Mutta ei, meillä ei sensuroida, se on rumaa. Eikä ilmeisesti edes moderoidakaan.
 
Mitäs ihmeellistä siinä on, jos modet oikein joukolla antavat vastauksia kysymyksiin? Miten se pitäisi olla?

Mulla on sellainen kutina oikeassa lonkassa, että herrat Räikkö ja adam haluavat isännöidä foorumia mieleisekseen. Mikä on Herrojen "mieleisekseen"? Mitä ajattelitte kieltää seuraavaksi? Pitäisikö Teidän peräti perustaa ihan oma foorumi? Jos perustatte, niin laittakaa linkki, tutustutaan uuteen hengentuotteeseen oikein joukolla.

Kuten sanoin, mikään ei ole naulattu kultanauloin peruskallioon, asiat voivat muuttua tai sitten eivät. Harrastamme pohdintaa, kun emme koe olevamme jäniksen selässä. Eurabia-ketjun röhke ei minuakaan miellytä, mutta asioita pitää punnita, eikös vain.

Mosurin heittoa, joka liittynee eteläsuomalaisten harjoittamaan riittiin, telakoitumiseen, ei pitäne ottaa ihan niin vakavasti. Räikkö Räähkä voisi avata paremmin oman agendansa foorumilla, pelkkä kyseleminen ja arvostelu ei ole koskaan ainoastaan rakentavaa.
 
baikal kirjoitti:
Räikkö Räähkä voisi avata paremmin oman agendansa foorumilla, pelkkä kyseleminen ja arvostelu ei ole koskaan ainoastaan rakentavaa.

Voi voi... Oma "agendani" on seuraava

1. kirjautmissäännöissä on lause:
7. Foorumien näennäisestä anonymiteetistä huolimatta, käyttäydy sivustolle kirjotellessasi asiallisesti ja muita kunnioittavasti. Älä provosoidu muiden viesteistä äläkä itse tahallisesti provosoi muita. Asiallinen väittely aiheista on sallittua, mutta henkilökohtaisuuksiin menemistä ei suvaita.

Toivoisin tätä noudatettavaksi.

Samoin luonnollisesti kohtaa 11
11. Sivusto on tarkoitettu sotilaalliseen maanpuolustustoimintaan keskittyväksi teemasivustoksi. Sivustolla ei hyväksytä minkäänlaista laitonta toimintaa kuten kiihottamista jotain tiettyä kansanryhmää, kansalaisuutta, uskontoa tai vastaavia kohtaan

Moderoinnin tehtävänä on poistaa sääntöjä rikkovat postaukset.

Lisäksi: olen mielelläni mukana maanpuolustuksesta positiivisesti keskustelevalla sivustolla. Kun sitten osa kirjoittajista hyökkää välillä suomenruotsalaisia, välillä tasavallan presidenttiä ja lopun aikaa ylempää upseeristoa vastaam alkaa tympiä. Aika monta juttua täältä voisi suoraan heittää jonnekin aseistakieltätyjien sivustolle ja kukaan ei huomaisi eroa.

Luin muuten linkin hommafoorumin sivuille. Aika moni kirjoittaja siellä ihmetteli, miksi maanpuolustus-aiheisella sivustolla yleensä käsitellään maahanmuuttajia. Sitä ihmettelen minäkin.

Tällä sivustolla on jotain 600 käyttäjää. Vastaavasti Pienoismallit.net sivustolla 4000. Toista moderoidaan kunnolla, toista ei.
 
Räikkö Räähkä kirjoitti:
Voi voi... Oma "agendani" on seuraava

1. kirjautmissäännöissä on lause:
7. Foorumien näennäisestä anonymiteetistä huolimatta, käyttäydy sivustolle kirjotellessasi asiallisesti ja muita kunnioittavasti. Älä provosoidu muiden viesteistä äläkä itse tahallisesti provosoi muita. Asiallinen väittely aiheista on sallittua, mutta henkilökohtaisuuksiin menemistä ei suvaita.

Heh, tarkoitatko tätä provosointi kohtaa?

Räikkö Räähkä kirjoitti:
Samoin luonnollisesti kohtaa 11
11. Sivusto on tarkoitettu sotilaalliseen maanpuolustustoimintaan keskittyväksi teemasivustoksi. Sivustolla ei hyväksytä minkäänlaista laitonta toimintaa kuten kiihottamista jotain tiettyä kansanryhmää, kansalaisuutta, uskontoa tai vastaavia kohtaan

Moderoinnin tehtävänä on poistaa sääntöjä rikkovat postaukset.

Tarkoitatko, että täällä on kiihoitettu jotain tiettyä kansanryhmää, kansalaisuutta, uskontoa tai vastaavia kohtaan? Tähän ei riitä vastaukseksi, "noku eurabiassa on laitettu linkkejä uutisiin tai johonkin kauheisiin blogeihin"....

Räikkö Räähkä kirjoitti:
Tällä sivustolla on jotain 600 käyttäjää. Vastaavasti Pienoismallit.net sivustolla 4000. Toista moderoidaan kunnolla, toista ei.

No pitäsköhän mennä sitten sinne missä moderointi on kunnossa.
 
Räikkö Räähkä kirjoitti:
Tällä sivustolla on jotain 600 käyttäjää. Vastaavasti Pienoismallit.net sivustolla 4000. Toista moderoidaan kunnolla, toista ei.

Flightforumin Suomen sivustolla on n. 4400 käyttäjää jne... Vastaavia esimerkkejä eri alojen harrastajasivustoista löytyy lukuisia.

Jollain lailla maanpuolustukseen liittyviä sivustoja on Suomessakin melkoisen monta.

Mielestäni tämän saitin rekisteröityneiden määrä on yllättävänkin suuri vain n. 2 vuotta toimineelle sivustolle.
Huomattavasti kauemmin toimineella Res.Net:lla on n. 1200 rekisteröitynyttä käyttäjää.

Mittaatko jonkin saitin moderoinnin tason vain käyttäjämäärän perusteella ?

PS. Määrittele "kunnolla moderointi"
 
Räikkö Räähkä kirjoitti:
baikal kirjoitti:
Räikkö Räähkä voisi avata paremmin oman agendansa foorumilla, pelkkä kyseleminen ja arvostelu ei ole koskaan ainoastaan rakentavaa.

Onko tämä jonkinlainen hyvä moderaattori/paha moderaattori -juttu? Baikal pyytää omaa "agendaa" ja TomTom lyttää heti perään?

Vielä kerran: kysyin viattomasti, johtaako kysely Horhö-ketjuista mihinkään? Eihän teidän vastata tarvitse- eihän siinä mitään. Mutta saan minä toki kysyä, etenkin kun sitä sensuuria niin vastustatte.

Lisäksi: sivusto on suurimmaksi osaksi asiallinen, älkää antako ylilyöntien siitä pilata. Ihmettelen myös sitä suuttumusta mitä Baikal ilmentää: perustakaa oma foorumi, jos ei miellytä! Siis: ylläpito kysyy mielipidettä moderoinnista, minä kysyn äänestyksen tuloksen tulkintaa ja loppupeleissä minua savustetaan pois foorumilta.

Maanpuolustus, kaikkien yhteinen asia?

Mutta ei siinä mitään. TomTom varmaan poistaa minut listoilta tällä pyynnöllä.

Hei hei!
 
Räikkö Räähkä kirjoitti:
Onko tämä jonkinlainen hyvä moderaattori/paha moderaattori -juttu? Baikal pyytää omaa "agendaa" ja TomTom lyttää heti perään?

Jep, toinen osaa kirjoittaa ja toinen puhua.

Räikkö Räähkä kirjoitti:
Vielä kerran: kysyin viattomasti, johtaako kysely Horhö-ketjuista mihinkään? Eihän teidän vastata tarvitse- eihän siinä mitään. Mutta saan minä toki kysyä, etenkin kun sitä sensuuria niin vastustatte.

Tuollahan tuo on ensimmäisessä viestissä sanottu: "Äänestyksen tulos voi vaikuttaa saitin tulevaisuuteen, mitä täällä voi kirjoitella tai mitä ei."

Räikkö Räähkä kirjoitti:
Mutta ei siinä mitään. TomTom varmaan poistaa minut listoilta tällä pyynnöllä.

Hei hei!

Moro.
 
Säälittävää intelligenssin tasoa kun asiallinen Räikön keskustelu kohtaa vaan vittuilua.

Itse oon käyny nyt harvemmin, kun tämä politiikka tällä foorumilla näyttää olevan niin ääri-ilmiötä. Mielelläni keskustelisin nimenomaan foorumin aiheesta, mutta kun tähän ynnätään xenofobia ja jopa Mosurin ala-arvoinen homoviittaus, jota Baikal täydentää jollain telakoitumisjutulla, joihin ei kumpaankaan puututa, niin olen ymmälläni. En ole loukkaantunut vaan ihmeissäni.

Tekisi mieli käyttä genitaalisanastoa, mutta sehän olisi Mosurin tasolle laskeutumista, ilman laskuvarjoa.

Onko nyt niin, että kaikkia jotka eivät pidä Karimolaisia kuvitelmia aattellisina johtotähtinään on lupa panetella ja foorumin mottona on "Jos et ole kanssamme, olet viholisemme" ?

Toivoisin ettei.
 
adam7 kirjoitti:
Säälittävää intelligenssin tasoa kun asiallinen Räikön keskustelu kohtaa vaan vittuilua.

Itse oon käyny nyt harvemmin, kun tämä politiikka tällä foorumilla näyttää olevan niin ääri-ilmiötä. Mielelläni keskustelisin nimenomaan foorumin aiheesta, mutta kun tähän ynnätään xenofobia ja jopa Mosurin ala-arvoinen homoviittaus, jota Baikal täydentää jollain telakoitumisjutulla, joihin ei kumpaankaan puututa, niin olen ymmälläni. En ole loukkaantunut vaan ihmeissäni.

Tekisi mieli käyttä genitaalisanastoa, mutta sehän olisi Mosurin tasolle laskeutumista, ilman laskuvarjoa.

Onko nyt niin, että kaikkia jotka eivät pidä Karimolaisia kuvitelmia aattellisina johtotähtinään on lupa panetella ja foorumin mottona on "Jos et ole kanssamme, olet viholisemme" ?

Toivoisin ettei.

Vasta luin lehdestä, että telakoitumisleikkejä harjoitetaan etelä-Suomessa, minustakin se on aika ihmeellistä. Maalaispojan on vaikea ymmärtää kaikkia moderneja trendejä. Mutta en ole kieltämässä niitä sellaisilta, jotka haluavat moista harrastaa.

karimolaisuutta en tunne lainkaan. Hlökoht. minulla ei ole vihollisia lainkaan.

Ymmärrän, että Räikkö ja adam haluavat luoda painetta toimenpiteisiin ryhtymiseksi. Se on okei. Ja olemme vastanneet miehissä: asioita pohditaan ja käännellään ja näkökulmia harkitaan.

Ylenmääräinen löylynheitto adamin ja Räikön suunnalta panee vain miettimään, mikä on Herrojen seuraava tavoite foorumilla? Kieltää jotain? Ja taas? Ottaa tikun nokkaan joku sääntöihin liittyvä pointti ja taas?

Räikkö turhaan poistuu foorumilta, aivan turhaan. Nettimaailman vetelässä suossa pitää kasvattaa hieman nahkaan paksuutta.
 
Back
Top