baikal kirjoitti:Ennenkuin adam ihan kokonaan tippaleipään ja simaan tikahdut riemussasi niin katsopas äänestystä. Siinä on reilusti ääniä sillekin vaihtoehdolle, että jatketaan samaan malliin kuin ennenkin.
Olet varmaan havainnut että olen sisälukutaitoinen. Kyllä, reilu 40 % vähemmistö kannattaa saman menon jatkamista. Kuitenkin, kun nyt tähän ketjuun viimein postasin, esitin oman kantani. Sallit varmaan tällaisen tapauksen.
On otettava huomioon osallistujien ääni, vaikka ei itse olisikaan samaa mieltä. Ja siksi ehdotan, että topik jatkukoon, mutta siihen täytyy tulla postauksia, jotka osoittavat sen maanpuolustukseen, Euroopan turvallisuuteen liittyviä pointteja. Eli teemasta vastakkainasettelu Länsi-Islam. Raiskaus- ja hulinointiuutiset eivät mitenkään ole minusta sisällön mukaisia. Suomessa on jo kyllin saitteja, joissa näitä pähkäillään, minusta tämän foorumin ei tarvitse olla mikään PoliisiUutiset. Jos joku tuntee pakonomaista tarvetta "valistaa" ihmisiä kaikkialla niin siihen löytyy kyllä paikkoja. Tietyllä tapaa siis ko. topikin on lunastettava uudelleen paikkansa. Muuta sanottavaa minulla ei tästä ole.
Tuossa nyt vain on se ongelma, että vaikka tuo Eurabia salaliittoteoria sinänsä ei sisällä näitä rikos-elementtejä, teorian kannattajat kuitenkin sitten liittävät nämäkin keskusteluun.
Kaikkia mielipiteitä ei voi ottaa huomioon joka tilanteessa, ja viime kädessä foorumin omistaja vetää linjan siihen mitä täällä esiintyy ja mitä ei.
Politiikka on vaan sellainen alue, joka ei hirveästi maanpuolustuksen kanssa sovi yhteen, ihan kuten olemme käytännössä huomanneet. Ihan turhaa vänkäämistä tulee.