Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sanokaas mulle joku ehdokas, jolla on mahdollisuus päästä läpi ja joka on turvallisuusasioissa täpäkkä ja Ukrainan puolella. Toveri nyt tietysti mutta onko muita?
Pitäisi tästä raahautua tänään äänestyspaikalle.
Minun mielestä on käsittämätöntä Suomen median unohtaminen että nimenomaan EU:n vasen laita on hyvin paljon hyödyttänyt Putinia. Ja varsinkin äärivasemmisto on monessa maassa täysin Putinin vaikusvallassa.Jutussa vaan unohdetaan kätevästi esimerkiksi kaikkien demaripuolueiden kaasuputkimiehet ja vastaavat. Ja analyysistä ei tietoakaan eli ei kysytä miksi.
Paras vastaus Saksalle, ja tietenkin Unkarille ja Itävallalle, on tehdä venäjästä selvää. Niin, ettei muutamaan miespolveen uhoa yhtään mitään.Mielipideilmastoa Saksassa. Osa näkee, että NATO:n itälaajentuminen on väärin, ja että tämä on provosoinut ryssän aloittamaan sodan Euroopassa. Ja nyt nämä pelkäävät myös Saksan joutuvan avoimeen sotaan Putleria vastaan. Siksi Ukraina halutaan heittää nyt bussin alle.
Eurovaalit | Saksassa moni pelkää suursotaa, ja siksi vasemmiston megatähti on saamassa valtaisan äänivyöryn
Uusi vasemmistopuolue vastustaa aseapua Ukrainalle ja palauttaisi kaasukaupan Venäjän kanssa. Puoluetta johtaa Saksassa supersuosittu Sahra Wagenknecht.www.hs.fi
Taitaa mennä ääni Teija Makkoselle
TEIJA MAKKONEN | SOTATIETEIDEN MAISTERI | VALTIOSIHTEERI
Olen Teija Makkonen, 41-vuotias helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu, oikeusministerin, ulkomaankauppa- ja kehitysministerin valtiosihteeri sekä varakansanedustaja. Koulutukseltani olen sotatieteiden maisteri (strategia), liiketoiminnan kehittämisen tradenomi (YAMK) sekä hallintotieteiden...www.teijamakkonen.fi
Vasemman laidan Perussuomalaiset ja Vihreät ovat siirtyneet Vasemmistoliiton taakse ainakin näissä Eurovaaleissa, ennakkoäänten perusteella näyttäisi näin.
Ne Perussuomalaiset jotka henkilökohtaisesti tunnen ovat entisiä Vasemmistoliittolaisia ja todennäköisesti liikkuvia äänestäjiä. Persuja maalataan oikeaan laitaan mikä ei kyllä täysin kuvaa sitä porukkaa.Perussuomalaiset muuttuneet keskusta-vasemmistosta keskustapuolueeksi?
Eihän sinne tarvitse lähteä jos ei halua. Voi kerätä puolueelle äänet ja jäädä kuitenkin eduskuntaan. Eiköhän Saramokin ota tähtäimeen puoluejohdon Brusselin sijaan.naurattaa tuo Saramo. Vasemmistoliitolta lähtee johtajisto Eu-parlamenttiin.
Ne Perussuomalaiset jotka henkilökohtaisesti tunnen ovat entisiä Vasemmistoliittolaisia ja todennäköisesti liikkuvia äänestäjiä. Persuja maalataan oikeaan laitaan mikä ei kyllä täysin kuvaa sitä porukkaa.
On siellä sentään Toveri, Aaltola ja Virkkunen samalla listalla.Jaha alkaa näyttää sille, että ääni kokoomukselle oli sitten ääni just sille Pietikäiselle.