Fillarilla 76 km/t

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juke
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Juke kirjoitti:
Se on totta 10 päivää peräkkäin 1200 km on 12 000 km..aiotko hyökätä kenties Kiinaan ja tulla 10s päivä jo kotiin ?
En mutta ei ASchenbergkään polje edes kahta päivää 1200km peräkkäin eikä edes yhden päivän sellaisen matkan poljettuaan ole välttämättä enää täydessä taisteluiskussa.
 
niäämi kirjoitti:
Juke kirjoitti:
Se on totta 10 päivää peräkkäin 1200 km on 12 000 km..aiotko hyökätä kenties Kiinaan ja tulla 10s päivä jo kotiin ?
En mutta ei ASchenbergkään polje edes kahta päivää 1200km peräkkäin eikä edes yhden päivän sellaisen matkan poljettuaan ole välttämättä enää täydessä taisteluiskussa.

Ei tietenkään, mutta esittämäni Velocitrike on paljon pienempi ja kevyempi polkea jolloin 1500 km polkemisen jälkeen päivittäin on vielä 3-4 tuntia aikaa nukkua ennen seuraavaa legiä. Toki 1200 km polkemisen jälkeen on enemmän aikaa nukkua ja syödä jne ennen seuraavan päivän taipaletta. Huomaa että Christian von Ascheberg on vanha harmaa ukko..nuoret varusveijarit polkee pidemmälle nopeammin.

:a-grin:
 
Joo, eikun mankeloimaan vaan. Hilppaiset tuolla keksinnöllä ensi alkuun Suomen etelästä-pohjoiseen. Ei kun onnea yritykselle!
 
Tvälups kirjoitti:
Joo, eikun mankeloimaan vaan. Hilppaiset tuolla keksinnöllä ensi alkuun Suomen etelästä-pohjoiseen. Ei kun onnea yritykselle!

Kiitos ensinhän tämä tulee luonnollisesti testata..ja koska jokainen euro joka investoidaan polkutyömaa-ajoon tuo 8 euroa takaisin alentuneina terveyskuluina rahoituskaan tälle projektille ei liene mahdoton saada.

21460d1355847685-subsonic-area-ruling-advantage-over-regular-bulk-fuselage-v-trike_structure1_35.jpg


Von Aschebergin laite kuvassa punaraitainen valkoisella pohjalla ( monet ovat luonnehtineet sitä perunasäkiksi )..ja siinä on noin 50% enemmän ns. frontal areaa..eli otsapintaa; http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.velomobilix.de/Velomobile/Milan_SL_350px.jpg&imgrefurl=http://www.velomobilix.de/Velomobile/velomobile.html&h=168&w=350&sz=15&tbnid=pk1aEXAC3j5TYM:&tbnh=58&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3Dmilan%2BSL%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=milan+SL&usg=__ttEpGMfyp68eQHCUncBbO-HgGF4=&docid=4MX48djEX4OecM&hl=fi&sa=X&ei=vyXUUN3rK4Tl4QTJ7oDoAw&ved=0CEwQ9QEwAw&dur=132

Pystypyörällä on muuten 1983 ajettu Suomessa maailmanennätys kun Louhivuori ajoi 830 km Tampereelta Kolariin yhtäköyttä ( oli aikoinaan myös Guinness ennätys ). Moneen kertaan jo rikottu.
 
Pantherapardus kirjoitti:
Tuon stealth-liitelijänhän (röllipuku päälle) voisi ampua UAV-lingolla vauhtiin, varustaa upouusilla Stinger-olkapääohjuksilla ja käyttää ilmataisteluihin. Pommituslennotkin onnistuisivat esim. käsikranaateilla. Kun muistetaan kerrospukeutuminen ja yökiikarit, niin jokasään toimintakyky on taattu. Taisimme löytää Hornet-seuraajan?

Ja lopuksi jos ohjukset on lopussa voisi henkilökohtaisella käsiaseella ampua vielä alas muutaman taktisen ydinasepommittajan vai mitä ( ja lopuksi heittää aseen kolmannen ilmanottoaukkoon jne ) ?
 
Juke kirjoitti:
niäämi kirjoitti:
Juke kirjoitti:
Se on totta 10 päivää peräkkäin 1200 km on 12 000 km..aiotko hyökätä kenties Kiinaan ja tulla 10s päivä jo kotiin ?
En mutta ei ASchenbergkään polje edes kahta päivää 1200km peräkkäin eikä edes yhden päivän sellaisen matkan poljettuaan ole välttämättä enää täydessä taisteluiskussa.

Ei tietenkään, mutta esittämäni Velocitrike on paljon pienempi ja kevyempi polkea jolloin 1500 km polkemisen jälkeen päivittäin on vielä 3-4 tuntia aikaa nukkua ennen seuraavaa legiä. Toki 1200 km polkemisen jälkeen on enemmän aikaa nukkua ja syödä jne ennen seuraavan päivän taipaletta. Huomaa että Christian von Ascheberg on vanha harmaa ukko..nuoret varusveijarit polkee pidemmälle nopeammin.

:a-grin:

Polkaise nyt vaikka saariston rengastie, joka ei ole kuin parisataa kilometriä, vuorokaudessa läpi tuolla härvelillä, niin katsotaan sitten uudestaan sen käyttökelpoisuutta. Ilmoita vaan etukäteen milloin lähdet liikenteeseen niin varaan kopan kaljaa mukaan ja tulen katsomaan muutamaankin kivaan kohtaan miten liukkaasti tuo kulkee. Ja Saariston rengastie sentään on yksi Suomen suosituimpia pyöräilyreittejä.
 
niäämi kirjoitti:
Juke kirjoitti:
niäämi kirjoitti:
Juke kirjoitti:
Se on totta 10 päivää peräkkäin 1200 km on 12 000 km..aiotko hyökätä kenties Kiinaan ja tulla 10s päivä jo kotiin ?
En mutta ei ASchenbergkään polje edes kahta päivää 1200km peräkkäin eikä edes yhden päivän sellaisen matkan poljettuaan ole välttämättä enää täydessä taisteluiskussa.

Ei tietenkään, mutta esittämäni Velocitrike on paljon pienempi ja kevyempi polkea jolloin 1500 km polkemisen jälkeen päivittäin on vielä 3-4 tuntia aikaa nukkua ennen seuraavaa legiä. Toki 1200 km polkemisen jälkeen on enemmän aikaa nukkua ja syödä jne ennen seuraavan päivän taipaletta. Huomaa että Christian von Ascheberg on vanha harmaa ukko..nuoret varusveijarit polkee pidemmälle nopeammin.

:a-grin:

Polkaise nyt vaikka saariston rengastie, joka ei ole kuin parisataa kilometriä, vuorokaudessa läpi tuolla härvelillä, niin katsotaan sitten uudestaan sen käyttökelpoisuutta. Ilmoita vaan etukäteen milloin lähdet liikenteeseen niin varaan kopan kaljaa mukaan ja tulen katsomaan muutamaankin kivaan kohtaan miten liukkaasti tuo kulkee. Ja Saariston rengastie sentään on yksi Suomen suosituimpia pyöräilyreittejä.

Tuo täytyty ehdottomasti tehdä. Hyvää joulua !

Ai niin ja se ei ole härveli vaan velomobiili !
 
niäämi kirjoitti:
Juke kirjoitti:
niäämi kirjoitti:
Juke kirjoitti:
Se on totta 10 päivää peräkkäin 1200 km on 12 000 km..aiotko hyökätä kenties Kiinaan ja tulla 10s päivä jo kotiin ?
En mutta ei ASchenbergkään polje edes kahta päivää 1200km peräkkäin eikä edes yhden päivän sellaisen matkan poljettuaan ole välttämättä enää täydessä taisteluiskussa.

Ei tietenkään, mutta esittämäni Velocitrike on paljon pienempi ja kevyempi polkea jolloin 1500 km polkemisen jälkeen päivittäin on vielä 3-4 tuntia aikaa nukkua ennen seuraavaa legiä. Toki 1200 km polkemisen jälkeen on enemmän aikaa nukkua ja syödä jne ennen seuraavan päivän taipaletta. Huomaa että Christian von Ascheberg on vanha harmaa ukko..nuoret varusveijarit polkee pidemmälle nopeammin.

:a-grin:

Polkaise nyt vaikka saariston rengastie, joka ei ole kuin parisataa kilometriä, vuorokaudessa läpi tuolla härvelillä, niin katsotaan sitten uudestaan sen käyttökelpoisuutta. Ilmoita vaan etukäteen milloin lähdet liikenteeseen niin varaan kopan kaljaa mukaan ja tulen katsomaan muutamaankin kivaan kohtaan miten liukkaasti tuo kulkee. Ja Saariston rengastie sentään on yksi Suomen suosituimpia pyöräilyreittejä.

Laskin pikaisesti että tämä on yli 4 kertaa kevyempi ( pelkän CdA mukaan ) kuin WAW velomobiili lisäksi wetted area on pienempi ja vierintävastus.

http://max3fan.blogspot.fi/

CdA on ilmanvastuskerroin kertaa otsapinta !
 
Tässä sitten yllä tuo nopein 133 km/t liikkunut laite vertailussa samassa mittakaavassa.
 

Liitteet

  • V-TRIKE_VD2_EIVIE2.webp
    V-TRIKE_VD2_EIVIE2.webp
    30.3 KB · Luettu: 16
Täällä muuten kerrotaan kuinka lowrider rakennetaan...step by step...eikä ole kaupallisesti sidottu mihinkään toimittajaan tämä kaveri;

Ilmeisesti Luxemburgissa tekee tän lowriderin.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top