Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
setämies kirjoitti:Juna kääntyy kohti kotia?
vehamala kirjoitti:setämies kirjoitti:Juna kääntyy kohti kotia?
Kuulemma määritelmä on, että seuraavalla saapumiserällä on edessä saman verran kuin näillä vanhemmilla "gona"-miehillä on takana
setämies kirjoitti:Hehe.. no ehkäpä päivän nimi kertoo ketkä tuollaisia laskevat.
baikal kirjoitti:ooou ooou ou in tö army nau, armi nau... ekan aamun biisi jäi mieleen... ja viimeisen päivän renkutus se: ohi on tahi jotain... muu siinä välissä on musiikillisesti jäänyt tyhjäksi.
Jarppi kirjoitti:Ensmänen aamu alkoi legendaarisella Ihanalla aamulla ja viimeinen aamu alkoi lähes yhtä legendaarisella nollalla.
Sittemmin Ihana aamu on kuulemma laitettu pannaan ainakin Huovinrinteellä.
setämies kirjoitti:haha! Se biisi koki melkoisen inflaation kun joku löysi toisto -nappulan soittimesta. Ei siinä etteikö olisi ollut iskevä rallatus.
Kateeksi käy, ei mulle kokelaat koskaan noin laulaneet...baikal kirjoitti:Jos en väärin muista niin upseerikokelaat esittivät myös "sä kasvoit neito kaunoinen".
ahkio kirjoitti:Kateeksi käy, ei mulle kokelaat koskaan noin laulaneet...baikal kirjoitti:Jos en väärin muista niin upseerikokelaat esittivät myös "sä kasvoit neito kaunoinen".
En kyllä itsekään niin tehnyt alokkaille.
Mikä tasaus mulla lähestyy, kun KH-päiviä on kohta 50 ja lain mukaan pystytään kutsumaan max. sadaksi päiväksi?