Hauskat Videot

Huumoriketjun rajamailla, mutta...

China Daily on tutkinut lableak keissiä ja todennut, että se on oikeiston salaliittoteoria.


Varsin uskottavasti, mutta seuraavalla kerralla enemmän puuteria naamaan, että saadaan kylmää hikeä piilotettua. Ja enemmän silmien räpyttelyä, niin ei tule näytä niin pelokkaalta.

No nyt on kyll uskottavaa tavaraa. Olen varma et ovat 100% oikeassa nämä ihmiset. Miksi he valehtelisivat meille viattomille ? Tällästä paskaa saa Tubessa julkaista mut sit asiallista sisältöä tuottavat bannataan ku kuuluvat "väärään" porukkaan youtuben adminien mielestä. Youtube on kyll mennyt alas. Ennen se oli hyvä ku siel sai melkein vapaasti julkaista mitä julkaisit mut nykyään sanot vääränkii sanan vahingossa ni voit sano hei hei palkallesi siltä videolta ja yleensä se johtaa pidemmäksi aikaa siihen ettet saa mainostuloja. Silti Youtube mainoksia pyörittää niissä videoissa jotka "rikkovat" heidän sääntöjään mut rahat menee vaan heidän omiin pohjattomiin taskuihinsa.
 
Voi vittu joo, noinhan sitä pitäisi vastata kaikenmaailman puhelinkauppiaille. Mutta aina sitä vaan tulee sanottua kohteliaasti ei tarvetta. Ja mulla pitäisi olla joku puhelinkaupustelu estokin päällä, lähes jokapäivä niitä soittoja kuitenkin tulee.

Olisko jotain todella varmaa keinoa estää noi, välillä sitä vaan vituttaa ihan täysillä kun ryömii jossain puimurin alla tai vastaavaa ja ala siinä sitten kaivaa puhelinta esiin niiiiin...

Mulla on kans samat estot pääl mut silti tänäänkin pari puhelua tuli. Minä teen nykyään niin et jos en tunnista numeroa jätän vastaamatta. Tunnistan kyll jos numero sattuu olemaan esim sairaalan yms. Mut toi on kyll mielenkiintoista et vaikka pitäisi olla esto etteivät nämä saisi soitella ni silti ne soittelee. Ehkä pitäisi käräjille viedä joku ja ottaa rahat pois kun rikkovat selvästi sopimusta. Häiriköivät ja vievät sit yöunet ja kaikkea mahdollista. Kaupassakii saatana joka prkl kerta tulevat jtn kauppaan. Sähköä, puhelinta tai puhelinliittymää yms. Yleensä vedän luurin esiin siinä vaihees ku huomaan et myyjä selvästi tulossa jutulle ni tälleen ne yleensä tajuaavat olla hiljaa.
 
No nyt on kyll uskottavaa tavaraa. Olen varma et ovat 100% oikeassa nämä ihmiset. Miksi he valehtelisivat meille viattomille ?

Ihmettelen, kenelle tämä on suunnattu. Taiwan/Japani...?

Kirjoitin joskus mielipiteen, jossain yhteydessä, että MV on 'ukkosenjohdatin', johon suunnataan huomio, kun paljon keskeisimmät vaikuttamiset tehdään ihan muualla.

Samat ajatukset tulee tästäkin, mutta on eri ketjun aihe.
 
Olen hieman erimieltä twiittajan kans et olisi mahtavinta mitä ikinä kukaan tehnyt mut kieltämättä aika komia heitto oli. Mut kyll taitaa aika paljon mahtavampia tekoja löytyä iso lista mitään ottamatta pois tältä.
 
Johtaja @tulikomento , @Maidan huomio!

Hieno ukrainalainen atleetti kyseessä:

Do not go gentle into that good night​

Dylan Thomas - 1914-1953

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.

Though wise men at their end know dark is right,
Because their words had forked no lightning they
Do not go gentle into that good night.

Good men, the last wave by, crying how bright
Their frail deeds might have danced in a green bay,
Rage, rage against the dying of the light.

Wild men who caught and sang the sun in flight,
And learn, too late, they grieved it on its way,
Do not go gentle into that good night.

Grave men, near death, who see with blinding sight
Blind eyes could blaze like meteors and be gay,
Rage, rage against the dying of the light.

And you, my father, there on the sad height,
Curse, bless, me now with your fierce tears, I pray.
Do not go gentle into that good night.
Rage, rage against the dying of the light.
 
Back
Top