Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Paitsi ettei ollut "hauska video", mutta oli kyllä hyvä juttu minustaSuomen vahvin nainen | Perjantai-dokkari
Annika Eilmann kaataa autoja ja nostelee yli satakiloisia kiviä. Voimanaisurheilussa kannattaa unohtaa kaiken maailman dieetit, kertoo Viron maaseudulla vahvaksi kasvanut Annika. Ohjaaja Sanna Ihalainen.areena.yle.fi
En nyt haluaisi saivarrella, mutta on selkeämpää jos sanotaan, "mutta oli kyllä minusta hyvä juttu". Ellei video sitten tosiaan ole kirjoittajasta.Paitsi ettei ollut "hauska video", mutta oli kyllä hyvä juttu minusta
PSB 5500
Tuossa on tuo ”raportoi” nappula, siitä voit ilmoittaa häiriköinnistä.
Huolestuttava video... olen ehkä nähnyt liikaa Planet of the Apes -leffoja, mutta nyt olen huolissani. Jos he omaksuvat aurinkolasiteknologiamme noin sujuvasti, miten käy kun ne saavat käsiinsä SAKO TRG 42 Lämärin?
Voi vittu joo, noinhan sitä pitäisi vastata kaikenmaailman puhelinkauppiaille. Mutta aina sitä vaan tulee sanottua kohteliaasti ei tarvetta. Ja mulla pitäisi olla joku puhelinkaupustelu estokin päällä, lähes jokapäivä niitä soittoja kuitenkin tulee.
Juutuubista video hakusanalla Chimp With AK 47.wmv En viitti tänne linkittää, se on varmaan jo pari kertaaHuolestuttava video... olen ehkä nähnyt liikaa Planet of the Apes -leffoja, mutta nyt olen huolissani. Jos he omaksuvat aurinkolasiteknologiamme noin sujuvasti, miten käy kun ne saavat käsiinsä SAKO TRG 42 Lämärin?