Hauskat Videot

Hyi perkele! Minä voin rauhassa istua hulimakopterin ovella, mutta tuo... Ei helvetti, katsominenkin pelotti jo :eek:
Mä ihmettelin tuota hanskojen käyttöä. Niissä on "pakko" olla pihkaa tms. kämmenissä (?) jotta ote pitää. Ja mietippä mikä homma on kiivetä puoli kilometriä pystysuoraan ylöspäin tikapuita pitkin. Ei taida vartti eikä kaks riittää että on perillä. :D
 
Mä ihmettelin tuota hanskojen käyttöä. Niissä on "pakko" olla pihkaa tms. kämmenissä (?) jotta ote pitää. Ja mietippä mikä homma on kiivetä puoli kilometriä pystysuoraan ylöspäin tikapuita pitkin. Ei taida vartti eikä kaks riittää että on perillä. :D

En muuten mieti! :D Aloin just kaivamaan poteroa ja halaan maata ihan varmuuden vuoksi. Kyllä saa olla hullu mies ja hullu palkka että tuollaiseen menee. Minä ainakin naulaisin noi hanskat käteen kiinni.
 
Krmh... piti laittaa noita suicide-kiipeilija videoita just ennen... now I'm gonna look like a pussy for posting this shit :(

MUTTA: vanhana pikkukanttorina ja kuorolaulajana myos RUK:ssa, taytyy sanoa etta naa on mielettoman taitavia, todella kova taso :)

Sibiksen lukion kuoro esiintyy Floridassa, pohojalaanen riiausteema nayttaa olevan paallimmaisena:


EDIT: sorry oli pakko lisata noi kommentit viela tahan, jos jollekin on epaselvaa miks "maailman parhaassa maassa"(TM) hommat snadisti kusee... ehka tarvittais vahan lisaa jenkkien 'can-do' -asennetta ja ylpeytta muidenkin hyvasta suorituksesta


cudachoruschick 6 years ago
When I saw them perform that day, i was SPEECHLESS. They were AMAZING.

gemgemproductions 6 years ago
lord.. those boys are really hot. i cheered the loudest when they hopped on stage, haha. ive been looking for this EVERYWHERE. your the first person ive seen to upload it. THANK YOU!

yrsius 6 years ago
haha miks vitus kaulukset on ylhääl :D saatanan juntti fruittari läppä
 
Viimeksi muokattu:
Ehka pitais laittaa joku ikaraja noihin "naapurin tyttoa nuljutti" -rallatuksiin... tassa on ehka vahan vanhaa asevelihenkea viritetty uudestaan kun Grofazin kotimaasta laitetaan kuoro Koreaan saakka laulamaan nuljutuksesta.

Nuljutitte viimeksi Suomen Lapissa ihan tarpeeksi saatana... nyt on uudetkin nuljuttajat tulossa Ruotsista, kiitos teidan taas perkele nain se on :D

 
Lippaan vaihto


f7d15b4fa66f2333fa6b03aad7950f7da1ac6fc8.jpg



https://narf-archive.com/dp/f7d15b4fa66f2333fa6b03aad7950f7da1ac6fc8
 
Back
Top