Hauskat Videot

Asiaa jasen Kimmo J. !!!!! Toi on kunnon punk biisi, ja myos on favouritti torni-kappale, paitsi yhtena paivana: kun oli 30 heratysta jalella, niin taa oli yhden paivan ajan sama kuin neitsyys Maarialle ja Morsiuspuku haapillulle.... rakkain asia just tanaan :D

 
Haistakaa nyt oikeasti vittu te saatanan syöpäläiset ja sananvapauden viholliset! VIIKON BÄNNI jostain "ei tehdä tästä äärioikeistolaista foorumia" perustelulla. Vittu teillä on kusta päässä ja paljon. Aivan naurettavaa paskaa. Sitten te idiootit "kerrytätte" pisteitä, jotka eivät ikuna nolliinnu, eli seuraavasta ajatusrikoksesta räpsähtää sitten kahden viikon bänni. Taas syystä, jota voidaan vain ihmetellä. Mitä vittua oikeasti? Mikä tämän foorumin tarkoitus on? Keskustella, vaiko nuolla moderaattoreiden perseitä häh?

Mulla on täällä yli 2000 viestiä postattuna ja yksi moderaattorin aivopieru heittää minut viikoksi täältä pihalle. Vittu te olette hulluja. Oikeasti.

No, ei muuta kuin "kenraalin" arvonimi romukoppaan ja uusi tili vaan tänne luomaan sitten ja kun se bännätään taas, niin taas uusi tili ja uusi tili, tai sitten vaan suksin vittuun täältä kontribuoimasta, kun ei kerran kelpaa. Mitä järkeä täällä on olla, kun sananvapautta ei ole, sensuuri iskee ja bännit paukkuvat ilman mitään järkiperäistä perustetta? Kukkahatun arvonimi moderaattorikusipäille ja Hitlerin nimi koko shown vetäjälle. Ja minä hullu olen mennyt lahjoittamaan rahaakin tämän paskafoorumin ylläpitoon. Älkää pelätkö, en tule enää lahjoittamaan, en ikinä. Tämä paskafoorumi ansaitsee vain kuolla ja kuihtua pois, kun on jo nyt kerran muuttunut täysin samanmielisten rinkirunkkaussessioksi, jossa ei yhtäkään poikkipuoleista mielipidettä suvaita. Hyysäyksellä ja sensuurillahan tämä maa pelastuu menossa olevalta invaasiolta, eikös vaan?




 
 
Back
Top