Hauskat Videot

Hah, tämä puhutteli minua. Muistui todella hyvin mieleen se kun seurustelin venakon kanssa.

1. Venäläinen nainen pitää poikkeuksetta huolta ulkonäöstään. Esim. itse kun lähdin ulos vain farkuissa ja kauluspaidassa, olin kuulemma alipukeutunut.

2. Harvemmin sitä lähdettiin ihan vaan ulos vaikka kävelylle tms. Aina pitäisi olla valmiina pöytävaraus, sillä ilman kunnon sotasuunnitelmaa ei venakko suostu operoimaan.

3. Itsevarma asenne toimi hyvin ja vaikka sen yhden ruusun tuominen paransi huomattavasti ns. piparinsaantimahdollisuuksia.

4. Venakko odottaa koko ajan että avaat hänelle auton / kodin oven.

5. Karmea tilanne kun nainen haluaa näyttää sinulle sen "maailman parhaan venäläisen taide-elokuvan" (esim. Solaris tms.) ja tämä innoissaan selittää sinulle leffan moniulotteiset vivahteet. Ja itse et tajua koko pätkästä hevon v*ttua.

6. Hyysäämisvietti. Kaverit tulevat käymään ja tarkoitus on katsoa esim. lätkää telkusta. Samalta istumalta nainen alkaa valmistella pöytään pikkusuolaista ja pääruokakin on jo uunissa. Ja itse olit varautunut lähinnä perunalastuihin.

Jos lusikalla on annettu niin ei voi tulla kauhalla vaatimaan.

Noh meillahan ei tuollaista typeryytta loydy, on maailman parhaimmat insinoorit jne... tai nain luulin kunnes nain taman videon. (Olen tosin vakuuttunut etta jos Suomessa olisi ollut koskaan tarpeeksi rahaa armeijan rautapuoleen olisimme kylla jotenkin saaneet aikaan viela 'kayttaja-euforisemman' -kokemuksen)

Sveitsilaisten virityksia Simo Hayha -kivaariksi, osa kaksi: ei-tuotantoon menneet prototyypit (joita kuitenkin valmistettiin kymenia kappaleita):

OLISITTE VAAN HAKENEET SUORAAN RYSSALTA NIINKUIN MEKIN!

Back