Hauskat Videot

Puolitoistatuntia viihdyttäviä mutta vakavia juttuja musiikkilegendalta. Hra Rollins kertoo mm. kuinka hänen hyvät humanitääriset aikeensa menivät reisille. Eräässä kohtaa hän kertoo kun hän toi eräälle vähäosaiselle alueelle mm. paljontarvittuja saippuapaloja sekä jalkapalloja. Homma riistäytyi käsistä... Rollins on siitä metka ihminen että kun hänelle sanoo "älä matkusta tuonne" niin seuraavaksihan hän juuri sinne suuntaa... :D Mies on nähnyt Pakistanin ja Pohjois-Korean, mikä on hyvä saavutus amerikkalaiselta.

....kissa ja koira videot. Toivottavasti joku pitää myös niistä.
Juu nämä ovat hauskoja. Itsellä ollut koirat 13 ja 16 vuotta, joten onhan niiden hölmöilyä tullut muutama vuosikymmen seurattua. Katson telkkarista aina ne hassut eläinvideot kun osuvat kohdalleen.

Tilasin harrikan josta vaimokin tykkää... :p
MC Lawnmowers, Finland, Jänkä Original :p

Vapaus. Vapaus ajaa nurmikkoa oman tonttinsa rajoissa. Kun olen nurmen päällä, olen voittamaton. Mikään ei voi pysäyttää minua. Paitsi suuret kivet... Kivenperkeleet. Tähän pihaan tarvitaan suuri sade joka huuhtoo kivensaastat ja naapurin koiran jätökset pois. Mutta minä olen myrsky. Minä niitän kaiken tieltäni.

Airsoftin taikaa

Hidastus airsoft kuulan osumasta, kohdassa 1:54

Miehenalku ottaa vapaaehtoisesti osumaa 200 kuulasta, alkaen 0:30. Iholla "muutama" täplä...

Back