Hauskat Videot

Hassu kokardi muuten poliisin lakissa. Onkohan se tahallaan noin korkealla että jos snaipperi ottaa tähtäimeen niin ei osu päähän vaan menee yli....?
 
Apollo 16 -kuulennon komentaja John Young kärsi ilmavaivoista Kuussa. Lausui tästä omat kommenttinsa ja valitettavasti mikki oli jäänyt päälle.


"One small fart for man, one giant ass rip for man kind" :)
 
Minä juon sitruunavettä (puolikkaan sitruunan mehut/puoli litraa vettä) silloin tällöin. Minusta tuntuu että jos sitä liian tiheästi juo niin vatsantyhjennys on aika ripeä.
 
Kasarilta Alkoholimonopolin kustantama räppi-henkinen pano-opetusvideo... yhtä helppo varmaan selittää nykynuorisolle kuin VHS-BetaMAX eloonjäämistaistelu (ps. kukaan ei jäänyt eloon :))

 
7577 katsojaa on vakuuttunut siitä että kitara on itse asiassa ihan standardikokoinen.... :)

 
Hauska video, kaksi kunnon cockney-limettiä tulee Suomeen sorsaamaan ison kakkosen ja kylmän sodan aikaista sotilaskalustoa Hollywood-elokuvaan... yllättävän hauska itse asiassa kun eka myyjä kutsuu pojat ampumaan kovilla, eikä vaan nostelemaan deko-rautoja.

Paljastuu pian että Hollywood-asiantuntemuksessakin on tiettyjä puutteita... myöhemmästä hiihto-osuudesta puhumattakaan. Ei noi kyllä osaa juuri mitään, paitsi soittaa suutaan. Se kyllä toimii. Lopun avantouinti kruunasi diilin!

 
Hauska video, kaksi kunnon cockney-limettiä tulee Suomeen sorsaamaan ison kakkosen ja kylmän sodan aikaista sotilaskalustoa Hollywood-elokuvaan... yllättävän hauska itse asiassa kun eka myyjä kutsuu pojat ampumaan kovilla, eikä vaan nostelemaan deko-rautoja.

Paljastuu pian että Hollywood-asiantuntemuksessakin on tiettyjä puutteita... myöhemmästä hiihto-osuudesta puhumattakaan. Ei noi kyllä osaa juuri mitään, paitsi soittaa suutaan. Se kyllä toimii. Lopun avantouinti kruunasi diilin!


Suomen Sotilaassa oli vajaa pari vuotta sitten juttua tuosta äijästä. Lehden toimituksen tyypit kävivät Brucen pajalla katsomassa tämän omaa kokoelmaa. Lisäksihän tämä pyörittää ilmeisen kovan luokan WW2 -kaluston restaurointipajaa.
 
Suomen Sotilaassa oli vajaa pari vuotta sitten juttua tuosta äijästä. Lehden toimituksen tyypit kävivät Brucen pajalla katsomassa tämän omaa kokoelmaa. Lisäksihän tämä pyörittää ilmeisen kovan luokan WW2 -kaluston restaurointipajaa.
Jahhah, mielenkiintoista - kyseessä oli ihan uusi youtube-sankari meikäläiselle... noista rahajutuista voin sanoa ihan suoraan että se mitä tv:ssä näytetään on kyllä ihan näyttelyä. Mutta jämäkkyydestä pisteet viimeiselle härmäläiselle hepulle, ihan kybällä!
 
Back
Top