Hauskat Videot


Minusta tuota voi jo kutsua kidutukseksi....:D
 
Minulla on parhaillaan suu täynnä tätä herkkua josta jenkit eivät saa edes yhtä pientä karkkia syötyä ilman kakomista.
Minä laitoin kerralla puoli kourallista suuhun.......:D


Kyse on tästä:
CfgcX8uXIAAl9Zg.jpg
 
Yllättävän zen-videoanimaatio AR-pohjaisten aseiden mekaniikasta. Viihdyttävää ja rauhoittavaa katsella kun homma toimii.

 
Lisää, parempi musa jos ei skeba-riffit niin nappaa:

 
Voi noita venäläisiä... :facepalm:

MIES HYPPÄSI YLLYTETTYNÄ MOOTTORIÖLJYLAMMIKKOON - KATUI PÄÄTÖSTÄ VÄLITTÖMÄSTI

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201703090081722_v0.shtml
Venäjällä kuvatussa videolla kaverit yllyttävät vedonlyönnissä miehen hyppäämään lammikkoon, jossa on vanhaa moottoriöljyä.

Heti miehen hypättyä lammikkoon, katuu hän tekoaan. Öljyn pois saaminen, onkin vaikeampaa, kun odotettiin. Edes painepesuri ei näyttänyt auttavan.
 
Mistä tiedät että olet liian vanha tähän kusiseen maailmaan... siitä että Beavis & Buttheadin vessanvetopuhelut Hitlerille itse asiassa merkittävästi naurattavat vieläkin!

 
Tämä on keskivertoa huomattavasti hauskempi - sen verran yhteisiä vitsejä:

 
Voit tarkistaa Lone soldierilta tai Sardaukarilta mutta luulen että tragedia ja komedia kehitettiin antiikin Kreikassa, kun taas sarkasmi ja itse-ironia olivat enemmän juutalaisen kulttuurin heiniä... :).
 
No vittu eikö tänne kukaan muu postaa enää mitään... pitäis vissiin olla facebookissa että tietäis miten nää sosiaalisen median oikut menee, mutta tämä oli erittäin hyvä.

EDIT: Yllättäen aika kauhea fiilis että olen noin kahdeksan viikkoa yleistä mielipidettä jäljessä... :confused:.

 
Back
Top