Hauskat Videot

 
Huh! Täytyi olla suora runko ja tasapainoinen latvus, että uskalsi edes yrittää. Tuo suomalaisittain valtavan pitkä sahan terälaippa helpotti myös onnistumista. Monikaan ammattilainen ei lähtisi yrittämään tuollaista kaatoa jos on mitään mahdollisuutta pätkiä ylhäältä pala kerrallaan. Minä olen kaatanut takavuosikymmeninä useita pahoja pihapuita tuttavilta ja sukulaisilta, mutta en yhtään noin ahtaaseen rakoon. Ja edelleen kaadan kotoa lähes joka vuosi puita joilla on mahdollisuus osua johonkin rakennukseen, mutta tuon videon puuta en lähtisi edes omasta pihasta kaatamaan. Mieluummin kiipeäisin puuhun ja toisin vaikka repussa 10 kg kerrallaan alas.
 
"Hauska" kokemus varmaan tosiaan olisi sujahtaa tuosta läpi.
Olen sattumoisin kauan sitten jutellut pitkään erään Saddamin ajan irakilaisen pakolaisen kanssa, Tallinnan laivalla. Hän kertoi olleensa tuossa tilanteessa Bagdadin ilmatorjunnassa Sergein miehistössä. Ampuivat pitkää sarjaa minkä a-varastot antoivat myöten, ja pelkkää moraalia, koska tyyppi kertoi koko aseen miehistön tienneen, ettei siinä mihinkään osu. Mutta näky oli komea.
 
Olen sattumoisin kauan sitten jutellut pitkään erään Saddamin ajan irakilaisen pakolaisen kanssa, Tallinnan laivalla. Hän kertoi olleensa tuossa tilanteessa Bagdadin ilmatorjunnassa Sergein miehistössä. Ampuivat pitkää sarjaa minkä a-varastot antoivat myöten, ja pelkkää moraalia, koska tyyppi kertoi koko aseen miehistön tienneen, ettei siinä mihinkään osu. Mutta näky oli komea.
Moraalia kyllä, mutta voi vain kuvitella paljon tuli siviiliuhreja yli ammutun ilmatorjunnan sirpaleista ym.
 
Moraalia kyllä, mutta voi vain kuvitella paljon tuli siviiliuhreja yli ammutun ilmatorjunnan sirpaleista ym.
No tuota minäkin mietin. Rautaa on tullut alas paljon, ja ehkä räjähtämätöntäkin. Ja nyt kun ajattelen, niin kommentoikohan se tyyppikin jotain siitä :unsure: olikohan jutuissa viittaus kypärän tarpeellisuuteen.
Ainakin heikon näkönsä takia kertoi kelvanneensa vain ilmatorjuntaan (y)

Anekdoottina kerrottakoon tähän, että minulla on ollut opettajana Oulussa sodan aikana poikasena asunut opettaja. Hän kertoi, kuinka kerran aamulla kouluun tultaessa koulun liikuntasalin ikkuna oli hajalla. No poikien vikahan se tietysti oli ja koko koulun pojat riviin vaatimuksella, että kuka heitti kiven ikkunaan, jos ei tunnusta koko porukka jää jälki-istuntoon. Tilanteeseen toi ratkaisun talonmies, joka löysi juuri ajoissa lasinsirujen joukosta peukalon kokoisen it-kranaatin metallisirpaleen. Äskettäin oli koettu ilmahyökkäys.
 
Back
Top