Hauskoja kuvia

photo_74035.JPG

"Vova, olen tehnyt parhaani! Rahoja en voi palauta! Sitä paitsi sinulle joka tapauksessa pizdets..."
 
DGTgFUwUAAAi8QN.jpg

:D "Vlad - olen allkirjoittanut sanktiot. Love, Donnie
(P.S.Please, älä heittää pois pissaleikki nauha, olen yrittänyt olla allekirjoittamatta sen, mutta hävytön Congress pakotti minua, ei ole minun syy! Surullinen!)" :D:D

Kai käänsin oikein?
 
Viimeksi muokattu:
DGTgFUwUAAAi8QN.jpg

:D " Rakkaudella Donnie
(P.S.Please, älä heittää pois pissaleikki nauha, olen yrittänyt olla allekirjoittamatta sen, mutta hävytön Congress pakotti minua, ei ole minun syy! Surullinen!)" :D:D

Kai käänsin oikein?

Joo ihan ymmärrettävästi. :) Tuolla viitataan siihen, että Putella saattaisi olla hallussaan joitain Trumpin aiemmilta Moskovan vierailuilta peräisin olevia pissaseksivideoita, joissa Trump pelehtisi prostituoitujen kanssa.
 
Joo ihan ymmärrettävästi. :) Tuolla viitataan siihen, että Putella saattaisi olla hallussaan joitain Trumpin aiemmilta Moskovan vierailuilta peräisin olevia pissaseksivideoita, joissa Trump pelehtisi prostituoitujen kanssa.
No miten sinä olisit kääntänyt "don't drop"?
 
U2FsdGVkX18x3ULJ5Vj6gaPhtZbQHfqwS-8-6DN3LRP8O2OND5_1xo1M8pjfU-oY

Öljy on 20$ barrelilta.
"Olemme aina kunnioittaneet Stepan Andrejevitch Banderaa ja hänen panosta taistelussa Ukrainan itsenäisyydestä".
:D
 
original.jpg

"Tavallinen päivä Venäjällä:
Kohtelias ihminen seurustelee suorassa lähetyksessä kaikesta rehellisemmalla kanavalla työskentelevän rehellisen jornalistin kanssa".

original.jpg


"Kuule, jos koko maailmasta tulee venäläinen, niin kuka tulee kokoontumaan Iphoneita ja ompelemaan Calvin Kleine alkkareita?"
 
Viimeksi muokattu:
original.jpg

"Iskä nauraa sanktioille" :D
 
wanhat vitsit ei petä koskaan! :D

20604243_1257849761010274_4946765621124839517_n.jpg
 
Back
Top