Hauskoja kuvia

vatnik-i-avariya-16.jpg

- "Elukkaat! Kuinka julkeatte liiata Venäjää..meillä on maailman rehellisimmat ja parhaat vallanpitäjät, suki, toivon teille kuolemaa! Lopettakaa herjan heittoa! Venäjä - oikeudenmukaisuuden ja lakien maa!!!"
- "Äiti, äiti!"

vatnik-i-avariya-26.jpg

"No mitä, Vanja ?! Etkö näe että äiti seurustelee odnoklassnikeissa?! Mene ulkoilemaan, äläkä häiritse minua...tuli ihan isäänsä, pässiin..teki lapsen ja häipyi..mene ulos, kenelle minä sanoin!"

vatnik-i-avariya-36.jpg

- "Lalala, olen novolos..lossiassa kasvoin..lalala"

vatnik-i-avariya-46.jpg


vatnik-i-avariya-66.jpg

- "MITEN NIIN TUTKINTA LOPETETTU! MITEN NIIN KETÄÄN EI AJETTU YLI?! ENTÄ KANSANEDUSTAJAN POJAN MUSTA MERSU?! ENTÄ 100 km YLINOPEUS?!"
- "Rauhoitukaa, nainen. Sanon Teille vielä kerran. Kuka ei ajanut ketään yli. Teidän poika itse hyppäsi paikalla seisovaan kunniakkaan ihmisen auton alle ja aiheutti tälle vahingon. Synnytätte vielä lisää. Ja, vielä yksi asia, maksakaa auton korjauskulut".
 
Sitten taas hieman epäkorrektia huumoria, joka tietysti osuu ja uppoaa vaikka sovinistinen kalskahdus tästä läpänderistä lähteekin :D

17882274_805271556306411_2308441215319670784_n.jpg
 
Minä olen ymmärtänyt että oikeaoppinen aseenkäsittely pitää sisällään sen ettei asetta IKINÄ kohdisteta ihmista kohti. Mutta mistä minä mitään tiedän kun ei ole koskaan asetta ollut....
 
on jätkät varmaan vähän hämillään kun ei löydy mistään ovikelloa jota pimputtaa tai sitten jehovat tietävät enemmän ja käyvät käännyttämässä kuunatseja! :D

13385798_893093424135998_174126840_n.jpg
 
Back
Top