Hauskoja kuvia

Amen

20882322_1668242823234106_8627087333996593195_n.png
 
Novellet johon kuvaan viitataan on kyllä aivan totaalisen karmean makuisia, mutta nyt selvisi että minkä takia......

20953054_10212618303746126_2855441154075258750_n.jpg
 
Hahahaha... vaikka veikkaan ettei kuva oikeasti liity auringonpimennykseen mutta silti läppänä oikein osuva :D

20953859_1950448628558516_8142802718984356080_n.jpg
 
Arttu Wiskari Bongattu reservipoliisina.....

ase.jpg
Ei jumalauta, jollain miinus 5 laseilla ja optiikat päälle... sitäpaitsi olen aika varma että kaveri on tuttu Tapiolan biljardi-salilta, tunnettiin nimellä "Munkkiniemi Fats"... hyvin rullaa ja rulaadi maistuu. Nauhat on onneksi sentään osattu solmittu särmästi :confused:. Vati ylittää kaikki spol-yhteistoimintafantasiani jo nyt...
 
Arttu Wiskari Bongattu reservipoliisina.....

ase.jpg

Olen törmännyt tuohon samaan konstaapeliin kadulla useamman kerran.

Aika taktinen ilmestys, noi lasit ei ole mitkään perinteiset pullonpohjat, vaan ne on oakleyn, bollen tms. kevyet suojalasit. Kaverilla on lisäksi reisitelakka yms. omia hankintoja varustevyössä. Alkuvaikutelma ei välttämättä ole kovin mairitteleva.

Olen nähnyt myös miten kyseinen konstaapeli menee tilanteisiin ja nähnyt sen voimankäyttöä.

Suosittelen jättämään sienikauppias rutiinit väliin.
 
Viimeksi muokattu:
Meddun alkkareista tässä ei vissi ollut mitään:
a66782bfa0985adfbc0d4140ad57d2da.jpg

Meddu on merkkihullu, merkki pitää näkyä..Calvin Kleinet vedetään näkyviin että kaikki tietää. Kuva siivottiin nopeasti kuulemma.

censor_photoshops_big2.jpg

Meddun pahin painajainen. Tuontikorvaus :D Importozameshenie: venäläinen merkki "Kjelvin Kljain".
 
Viimeksi muokattu:
Kuka helvatassa pitää alkkareita navan korkeudelle??!! :facepalm::facepalm::facepalm:
Meddu.

Selli. Kaverit. Domino. Bojaryshnik. Mitä elämältä voi vielä toivoa :D
img_59975dfc7b3d3.jpg


censor_photoshops_big2.jpg

Uskolliset ystävät.
Säteilevät pontikkakeittäjät.

censor_photoshops_big2.jpg


Ukrainasta poispotkittu Venäjän propagandisti Nersesjan teki Ukrainan SBU:sta valituksen.

Hänen ihmepelästys.
"Siellä oli paljon isoja kuormaautoja..minä kävelin yksi, kevyesti pukeutuneenä, yöllä Venäjän rajaylityspaikalle. Olisin paleltunut kuoliaksi, mutta minua pelästi "BOJARYSHNIK"!!!
"BOJARYSHNIK" ja LASIPESUNESTE - siinä on Venäjän voima!


ВИДЕО
 
Viimeksi muokattu:
CNPdRPMVEAACy-j.jpg


RASHA (Russia)
Rauha.Työnteko. Toukokuu.
Otsikot:
Rakas Putinini
Alkoholismista paraneminen
23 reseptia perunasta
Muodikas fufaika (=vatnikki) uudet kaavat
Tehdään saippua kotioloissa
Laatikko makaroneista
Ortodoksisuus ja hengellisyys
Miksi junta on vaarallinen
Makkara juhlaan
:D
 
Back
Top