Hauskoja kuvia

Olin menossa parturiin ja kävelin Turun kävelykadun poikki. Meneillään oli jokin ilmastoon liittyvä mielenosoitus. Jäin kuuntelemaan muutamaksi minuutiksi. En tiedä miten ilmastonmuutokseen liittyy mutta keskustelu keskittyi sukupuoli rooleihin, syrjntään, ihmisoikeuksiin sekä rasismiin.Katso liite: 33221Katso liite: 33222
Tässä tulee ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa ilmastohysteriaan liittyvä kommenttini.
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että sama hörhölauma oli todnäk. hyperventiloimassa turvapaikanhakijoiden kanssa yms. ja vanhimmat varmaan jo Euro-ohjuksia vastustamassa. Viimeksi aamulla ohimennen pohdin tätä uutiset nähtyäni.
Postauksesi vahvisti nyt kovasti tätä kantaani.
 
Tässä tulee ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa ilmastohysteriaan liittyvä kommenttini.
Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että sama hörhölauma oli todnäk. hyperventiloimassa turvapaikanhakijoiden kanssa yms. ja vanhimmat varmaan jo Euro-ohjuksia vastustamassa. Viimeksi aamulla ohimennen pohdin tätä uutiset nähtyäni.
Postauksesi vahvisti nyt kovasti tätä kantaani.
Ole huoleti. Tässä perheessä kasvatus on konservatiivista. Panssarivaunut ja pyssyt ovat päivittäisissä leikeissä mukana. Auktoriteetit sekä luonto kiinnostaa viisi vuotista poikaani. 2 vuotias tytär hoitaa nukkea.
 
Ole huoleti. Tässä perheessä kasvatus on konservatiivista. Panssarivaunut ja pyssyt ovat päivittäisissä leikeissä mukana. Auktoriteetit sekä luonto kiinnostaa viisi vuotista poikaani. 2 vuotias tytär hoitaa nukkea.
En siis sinuun viitannut muuten kuin että olit todentamassa silminnäkijänä hörhölaumojen mielenkiinnon kohteita. Minua ei mitenkään yllätä, jos porukka niputtaa sukupuoliroolit ja syrjinnän yms. samaan pakettiin ilmastonmuutoksen kanssa. Aina löytävät jotain tikunnokkaan, ja media kirkuu perässä.
 
Tämä saattaa olla nyt ilon pilaamista tässä ketjussa mutta: Miettikää olisiko kenestäkään hauskaa jos sarjiksessa äiti & tytär heittäisivät vastaavan stereotypian kautta läppää isistä ja viimeisessä kuvassa he olisivat hakattuina teljettyinä makuuhuoneeseen? Tai että mainoksen äiti olisi koirankopissa ostettuaan jonkun kalliin kodinkoneen ja muu perhe haukkuisi tätä "Tyhmä äidiksi"?
 
Katso liite: 33278

Niin saattaa. Postaamani sarjakuvanomainen herja oli mielestäni helkkarin hauska. Jos ei sinusta ole stereotypian takia tai on törkeää naisten ajotaitojen herjaamista, sori siitä.
Olen huomannut itsestänikin, että huumorijutuissa joku läppä toimii hienosti, toinen ei kolahda millään.
En minä kommenttiani kyllä noin tarkoittanut. Ajattelinpa vaan kaksois-standarteja jotka tuollakin saralla vaikuttavat.
 
Tämä saattaa olla nyt ilon pilaamista tässä ketjussa mutta: Miettikää olisiko kenestäkään hauskaa jos sarjiksessa äiti & tytär heittäisivät vastaavan stereotypian kautta läppää isistä ja viimeisessä kuvassa he olisivat hakattuina teljettyinä makuuhuoneeseen? Tai että mainoksen äiti olisi koirankopissa ostettuaan jonkun kalliin kodinkoneen ja muu perhe haukkuisi tätä "Tyhmä äidiksi"?
Usein pienessä mielessäni monikulttuuristan vitsejä ja mietin kuinka alkuperäisen vitsin kertoja vetäisi herneen nenään tietäessään mille hekotan. Laitan miehen sijaan kohteeksi naisen, homon tai POC:n. Norjalaisen, ruotsalaisen ja suomalaisen sijaan somali, irakki ja paki.

Köyhällä on halvat huvit.
 
EFmdNWHUcAAphIP.jpg:large
 
Back
Top