Myrskyhiiri
Respected Leader
Ilkeämielistä naurua kolmannella: Ha ha ha.
Se on just, se on just tuollanen se Piideni. Luvassa on pahantahtoista kyräilyä koko seuraavat neljä vuotta putkeen.
Syvä iskumme on, viha voittamaton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei, kyllä siinä lukisi "I am still the greatest".Feikki kuva, Väyrysen lakissa lukisi "make Väyrynen great again 2024".
Teslaan pitää asentaa noinMielestäni Fixusen mainostaman siksiboxin asennus suunta olisi syytä tarkistaa ennen julkaisua, kuva löytyy uusimman Moottori-lehden takakannesta.
Voihan se Tessukuski ajaa autopilotilla myös takaperin... etsiessään supercharger tolppiaTeslaan pitää asentaa noin
En halua olla ilonpilaaja mutta jos ilmanvastuksen haluaa olevan mahdollisimman pieni niin tuo on juuri se oikea tapa asentaa suksiboksi. Ihan ulkonäöllisistä syistä boksit asennetaan kuitenkin ilmanvastuksen (ja polttoaineen tai sähkön kulutuksen) kannalta "väärin" päin. Sama ilmiö pätee oli ajoneuvon käyttövoimana mikä tahansa.Mielestäni Fixusen mainostaman suksiboxin asennussuunta olisi syytä tarkistaa ennen julkaisua, kuva löytyy uusimman Moottori-lehden takakannesta.
Paljonko kohdistuu voimaa boxin kiinnikkeisiin, ennen kuin Tesla irtoaa?Mielestäni tuossa tessun kuvassa saattaa piillä turvallisuus riski, meinaan vaan ihan nosteen muodossa. Kovassa vauhdissa pyrkii tuossa asennuksessa vielä notkea boxi + lyhyt kiinnitysväli nostamaan boxin keulaa niin avot ja vaaran ainekset on hyvin kasassa. En haluaisi näin tapahtuvan kenellekkään.
Nostovoima – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Kyllä. Tarkoitin lähinnä sitä, että taitaa noste jäädä noinkin päin asennettaessa (mikä on idiotismia) liki merkityksettömäksi Suomen rajoituksilla.Tyypillisesti henkilöpiileissä max. kuormapaino kattotelineille on alle 100kg. Veikkaan että 500kg. nostetta repäisee boxin irti telineistä. Boxin tyypillisessä asennuksessa ilmavirta pyrkinee painamaan boxia alaspäin, koska niiden muotoilu sallii sen.
Emppiirisen kokeen voisi teoriassa suorittaa esim. autolla ajettaessa, avonaisesta ikkunasta pitää mappia kädellä ulkona ja nopeutta ja mapin asentoa muuttamalla pääsee hyvin käsitykseen miten noste kasvaa rajusti, veikkaa että mappi lähtee kädestä viimeistään 60 kmh nopeudessa, ellei jo aiemminkin.Kyllä. Tarkoitin lähinnä sitä, että taitaa noste jäädä noinkin päin asennettaessa (mikä on idiotismia) liki merkityksettömäksi Suomen rajoituksilla.
270kmh oli kohta jossa kiinnitys boxissa petti..Emppiirisen kokeen voisi teoriassa suorittaa esim. autolla ajettaessa, avonaisesta ikkunasta pitää mappia kädellä ulkona ja nopeutta ja mapin asentoa muuttamalla pääsee hyvin käsitykseen miten noste kasvaa rajusti, veikkaa että mappi lähtee kädestä viimeistään 60 kmh nopeudessa, ellei jo aiemminkin.
Vertaa lentokonesiipeen. Siinä on paksumpi reuna eteenpäin.En halua olla ilonpilaaja mutta jos ilmanvastuksen haluaa olevan mahdollisimman pieni niin tuo on juuri se oikea tapa asentaa suksiboksi.