Leaderdog
Kaukopartio
Tuota minä mietinkin että boxi irtoaa telineistä, sen verran letkuja ne on. Nopeutta sensijaan oli kiitettävästi 175.270kmh oli kohta jossa kiinnitys boxissa petti..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuota minä mietinkin että boxi irtoaa telineistä, sen verran letkuja ne on. Nopeutta sensijaan oli kiitettävästi 175.270kmh oli kohta jossa kiinnitys boxissa petti..
Mailia tunnissa.Tuota minä mietinkin että boxi irtoaa telineistä, sen verran letkuja ne on. Nopeutta sensijaan oli kiitettävästi 175.
Canadassa mailit on auton mittareissa normaaleja, mutta tuo Lambo saattaa olla km tai Miles mittarilla, jommin kummin, vauhti on boxille kova tai erittäin kova.
Mutta oli miten oli niin ei ne boksit ole tehty kestämään ralliauton vauhtia.Juu meinasin vaa et niiltä löytyy autoja näiltä kummalakin nopeusmittarilla. Toi tosiaan maileilla. Minä olin kyllä itse käsityksessä et kilometrei on heillä kanadassa käytössä sen verran olen noiden videoita nähnyt ja näin väittää myös google ?
Joo, Canukeissa on mile/h on ihan normaali ja yleisemmin käytössä.Juu meinasin vaa et niiltä löytyy autoja näiltä kummalakin nopeusmittarilla. Toi tosiaan maileilla. Minä olin kyllä itse käsityksessä et km/h on heillä kanadassa käytössä sen verran olen noiden videoita nähnyt ja näin väittää myös google ?
Kyllä, ja ne kamat mitkä on tungettu sinne boxiin suksien lisäksi, leviää kolari tilanteessa ympäriinsä.Mutta oli miten oli niin ei ne boksit ole tehty kestämään ralliauton vauhtia.
N
Joo, Canukeissa on mile/h on ihan normaali ja yleisemmin käytössä.
Mitä tuota arvailemaan, kun videosta näkee sen olevan mph. Lisäksi kuski itse kertoilee nopeudet sekä muodossa km/h että muodossa mph.Canadassa mailit on auton mittareissa normaaleja, mutta tuo Lambo saattaa olla km tai Miles mittarilla, jommin kummin, vauhti on boxille kova tai erittäin kova.
Näkyykö Lambon mittarissa yksiköt?.Mitä tuota arvailemaan, kun videosta näkee sen olevan mph. Lisäksi kuski itse kertoilee nopeudet sekä muodossa km/h että muodossa mph.
SDP:n eduskuntaryhmä on kokonaisuudessaan melkoisen nuhteeton ja se on yksi tärkeimmistä asioista. Se, että joku on joskus ollut ehdokkaana esimerkiksi kuntavaaleissa ja syyllistynyt vakaviinkin rikoksiin ei vaikuta millään tavalla SDP:n politiikkaan tai luotettavuuteen. Ainoa missä se näkyy on tarkoituksenhakuinen julkisuus.
Jutussa viitattiin vesipisaraan ja sen muotoon - terävä reuna taakse päin. Aika yleisesti muutenkin sitä käsitellään sen muotoisena kuin se yleensä piirretään. Todellisuus on toisenlainen:En halua olla ilonpilaaja mutta jos ilmanvastuksen haluaa olevan mahdollisimman pieni niin tuo on juuri se oikea tapa asentaa suksiboksi. Ihan ulkonäöllisistä syistä boksit asennetaan kuitenkin ilmanvastuksen (ja polttoaineen tai sähkön kulutuksen) kannalta "väärin" päin. Sama ilmiö pätee oli ajoneuvon käyttövoimana mikä tahansa.
Joku vois kehitellä bokseihin perävirtausyksikön
Olisiko tämä pitänyt tehdä aina näin? Ruotsalainen autoilija asensi suksiboksin ”väärinpäin” ja hämmästyi positiivisesti | Autotalli.com
Olisiko tämä pitänyt tehdä aina näin? Ruotsalainen autoilija asensi suksiboksin ”väärinpäin” ja hämmästyi positiivisesti - Uutiset,Vinkit - Autotalli.comwww.autotalli.com