Noh mut jos näin käy ni on siinä jotain hyvääkin. Vihreät ei selviä hengissä ja siitä päästään eroon ja sit voidaan nollista aloittaa rakentamista. Kiitos Vihreät te maailman pelastajat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja yhdellä (naisoletettu) lapsista on pinkki takki, eli yritetään alistaa johonkin sukupuolirooliin jo pienestä pitäen!!
Ei hätää.Ja yhdellä (naisoletettu) lapsista on pinkki takki, eli yritetään alistaa johonkin sukupuolirooliin jo pienestä pitäen!!
Puhumattakaan noista terotetuista makkarakepeistä:
1. Perheessä on jonkinlainen teräase jota on todennäköisesti lasten läsnäollessa käytetty elävän kasvin leikkaamiseen ja silpomiseen.
2. Kyseiset terotetut kepit ovat leluaseisiin rinnastettavia toksisia välineitä, jotka saavat lapset automaattisesti leikkimään sota- ja tappamisleikkejä saastuttaen lasten neitseellisen mielen. Onhan tässä jo selvästi harjoiteltu tappamista iskemällä kepit lihasta läpi.
Itse olen sitä mieltä, että näin pitäisi voida tehdä tänäänkin. Eräänlaista siedätyshoitoa, jolla natsimeiningistä ravistellaan turhaa mystiikkaa ja vastaavaa pois. Ei olisi enää niin isoa kuoroa, joka uudestaan ja uudestaan kirkuen on näkevinään natsia joka paikassa ja joka sanassa.Ajat ovat hieman muuttuneet: menepäs tänä päivänä tekemään vastaava ryhmäkuva, niin huutoa ja nuhdetta tulee joka ilmansuunnasta. Sanoisin, että ihan aiheestakin.
Itse olen sitä mieltä, että näin pitäisi voida tehdä tänäänkin. Eräänlaista siedätyshoitoa, jolla natsimeiningistä ravistellaan turhaa mystiikkaa ja vastaavaa pois. Ei olisi enää niin isoa kuoroa, joka uudestaan ja uudestaan kirkuen on näkevinään natsia joka paikassa ja joka sanassa.
K-kaupan Väiskin mannekiini