Hauskoja kuvia

Koulutus- ja teknologiavienti on ihan pashaa, viedään ideologiaa. Kyllä kunnon punavihree kalliosta pärjää Kiinassa, siell'on soijaakin omasta takaa. Palvelu voip olla nihkeetä...
 
Ja yhdellä (naisoletettu) lapsista on pinkki takki, eli yritetään alistaa johonkin sukupuolirooliin jo pienestä pitäen!!
Puhumattakaan noista terotetuista makkarakepeistä:
1. Perheessä on jonkinlainen teräase jota on todennäköisesti lasten läsnäollessa käytetty elävän kasvin leikkaamiseen ja silpomiseen.
2. Kyseiset terotetut kepit ovat leluaseisiin rinnastettavia toksisia välineitä, jotka saavat lapset automaattisesti leikkimään sota- ja tappamisleikkejä saastuttaen lasten neitseellisen mielen. Onhan tässä jo selvästi harjoiteltu tappamista iskemällä kepit lihasta läpi.
 
Ja yhdellä (naisoletettu) lapsista on pinkki takki, eli yritetään alistaa johonkin sukupuolirooliin jo pienestä pitäen!!
Puhumattakaan noista terotetuista makkarakepeistä:
1. Perheessä on jonkinlainen teräase jota on todennäköisesti lasten läsnäollessa käytetty elävän kasvin leikkaamiseen ja silpomiseen.
2. Kyseiset terotetut kepit ovat leluaseisiin rinnastettavia toksisia välineitä, jotka saavat lapset automaattisesti leikkimään sota- ja tappamisleikkejä saastuttaen lasten neitseellisen mielen. Onhan tässä jo selvästi harjoiteltu tappamista iskemällä kepit lihasta läpi.
Ei hätää.
Kannessa luvataan lukemistoon kuuluvan tasapainottavana elementtinä seuraavaa:
#Gayfather Jani Toivola: "Kunpa joku tekisi arjen päätökset kanssani"
 
Ajat ovat hieman muuttuneet: menepäs tänä päivänä tekemään vastaava ryhmäkuva, niin huutoa ja nuhdetta tulee joka ilmansuunnasta. Sanoisin, että ihan aiheestakin.
Itse olen sitä mieltä, että näin pitäisi voida tehdä tänäänkin. Eräänlaista siedätyshoitoa, jolla natsimeiningistä ravistellaan turhaa mystiikkaa ja vastaavaa pois. Ei olisi enää niin isoa kuoroa, joka uudestaan ja uudestaan kirkuen on näkevinään natsia joka paikassa ja joka sanassa.
 
Itse olen sitä mieltä, että näin pitäisi voida tehdä tänäänkin. Eräänlaista siedätyshoitoa, jolla natsimeiningistä ravistellaan turhaa mystiikkaa ja vastaavaa pois. Ei olisi enää niin isoa kuoroa, joka uudestaan ja uudestaan kirkuen on näkevinään natsia joka paikassa ja joka sanassa.

Kyllä, kuuluu ilmaisunvapauteen, mutta paljon on kiinni missä hengessä mitäkin tehdään. Tuon ryhmäkuvan osalta ei toki tarvitse olla näkevinään, että olisi viittausta natseihin, kun kaikilla hakaristit käsissä ja pensseliviikset.

Sallin myös baarin pitää oven päällä "Arbeit macht frei" -kylttiä, mutta se on mielestäni kyllä mautonta.
 
Back
Top