Hauskoja kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trolli
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
W2PJ9D5.jpg

J.R.R. Tolkienilta loytyi viela yksi kirja jaamistosta, kirjoitettu 23-vuotiaana Oxfordin lipastossa... tulossa julkaisuun syksylla. Pitaneeko tama paikkansa, pohjautuu Kalevalaan artikkelin mukaan?? Hmmm... :confused:

2B4F5F1B00000578-3195502-The_Story_of_Kullervo_book_cover_pictured_tells_the_tale_of_an_o-a-30_1439407661656.jpg

http://www.dailymail.co.uk/news/art...-s-unfinished-book-published-later-month.html

Tolkien on ollut varmaan kuuluisin Kalevala ja Suomen kielen fani kautta-aikain. Haltijakielen teki suomenkielestä inspiroituneena... Muistinisopukoista kaivelin että jokin teos jäi mieheltä kesken mutta tämähän se olikin..:)

(btw:olen lukenut Taru sormusten herrasta kirjat varmaan kymmenkertaa..ensin itsekseni ja sitten pojalleni ennenkuin oppi itse lukemaan)

Mulla oli vielä vuosi sitten mies-pariskunta naapurissa. Olivat muuten kauhean mukavia tyyppejä. Sain heiltä joskus oivallisia vinkkejä myös pukeutumiseni suhteen. Sitten tilalle muuttikin eräs erittäin vittumainen, murrosikäisen tasolle jämähtänyt pissismuija. Seinänaapuriksi sellainen on muuten ihan puhdasta paskaa. Antaisin mitä tahansa, jos saisin edelliset naapurini takaisin, nimimerkillä kokemusta on.

Viimeksi muokattu:
Back