Hauskoja kuvia

GA7JABSWEAAuvqE
 
Siinä on miehellä ongelmaa ja vaivaa kerrakseen kun joutuu panemaan muijaansa. :giggle: Tulee mieleen entinen työkaveri, joka tuskaili vähän samaa. Lauantaisin siinä loton ja saunan jälkeen joutui painamaan vaimoa. Epämiellyttävää hommaa kun siinä tuli heti hiki uudestaan.
Deittailin aikanaan mimmiä joka ensitutustumisen jälkeen paljastuikin melkoisen kyltymättömäksi. Onneksi asuttiin eri paikkakunnilla, nimittäin kun perjantai-iltana aloitti, sunnuntaina puolenpäivän aikaan mietti jo vakavasti junalipun vaihtamista aikaisempaan lähtöön. Arkipäivät riitti nipinnapin palautumiseen ja yksi vapaaviikonloppu kuukautta kohden oli taivaanlahja.
 
Deittailin aikanaan mimmiä joka ensitutustumisen jälkeen paljastuikin melkoisen kyltymättömäksi. Onneksi asuttiin eri paikkakunnilla, nimittäin kun perjantai-iltana aloitti, sunnuntaina puolenpäivän aikaan mietti jo vakavasti junalipun vaihtamista aikaisempaan lähtöön. Arkipäivät riitti nipinnapin palautumiseen ja yksi vapaaviikonloppu kuukautta kohden oli taivaanlahja.

Uskon. Muutama vuosi takaperin olin puolisen vuotta kimpassa aika ronskin naisen kanssa. Ekoilla treffeillä jo jörnittiin. Seuraavana aamuna selkä oli ihan juntturassa ja hiton kipeä, vihloi ihan tosissaan. Tästä sitten naiselle mainitsin, että taisi olla vähän turhan kiihkeätä viime yönä kun on selkä hellänä. Totesi minulle vain että sillä se lähtee millä on tullutkin.
 
Uskon. Muutama vuosi takaperin olin puolisen vuotta kimpassa aika ronskin naisen kanssa. Ekoilla treffeillä jo jörnittiin. Seuraavana aamuna selkä oli ihan juntturassa ja hiton kipeä, vihloi ihan tosissaan. Tästä sitten naiselle mainitsin, että taisi olla vähän turhan kiihkeätä viime yönä kun on selkä hellänä. Totesi minulle vain että sillä se lähtee millä on tullutkin.
Joo. Harjoituksen puutetta.
 
Uskon. Muutama vuosi takaperin olin puolisen vuotta kimpassa aika ronskin naisen kanssa. Ekoilla treffeillä jo jörnittiin. Seuraavana aamuna selkä oli ihan juntturassa ja hiton kipeä, vihloi ihan tosissaan. Tästä sitten naiselle mainitsin, että taisi olla vähän turhan kiihkeätä viime yönä kun on selkä hellänä. Totesi minulle vain että sillä se lähtee millä on tullutkin.
Et taida olla enää mikään nuori mies ;) , niinhän sitä sanotaan, että nuorena on selkä notkea ja vehje jäykkä, vanhana taas selkä jäykkä ja vehjes notkea:p
 
Deittailin aikanaan mimmiä joka ensitutustumisen jälkeen paljastuikin melkoisen kyltymättömäksi. Onneksi asuttiin eri paikkakunnilla, nimittäin kun perjantai-iltana aloitti, sunnuntaina puolenpäivän aikaan mietti jo vakavasti junalipun vaihtamista aikaisempaan lähtöön. Arkipäivät riitti nipinnapin palautumiseen ja yksi vapaaviikonloppu kuukautta kohden oli taivaanlahja.
Ei nahka kulu 🤭
 
Eikä järvikään soutamalla muutu miksikään, mutta kyseinen urheilutaustainen neito meinasi suloisella mutta voimakkaalla puristuksellaan nitistää uljaan honkani poikki ihan tyveä myöten… Jatkuva sinerrys koko suhteen ajan, vaihteli vaan juurten ja latvan väliä.
Kovia olet joutunut kokemaan 🤭 tiedän mistä puhut😂
 
Back
Top