Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Missähän tuo viimeinen piikki on masinoitu? Tuollaisista löytyy joku viestilauta tms takaa yleensä.
Suuhengittäjät katsoi uutiset ja tajusi vihdoin mitä lakko käytännössä tarkoittaa.Missähän tuo viimeinen piikki on masinoitu? Tuollaisista löytyy joku viestilauta tms takaa yleensä.
Ilmarin kirjassa on oma lukunsa tämmöisille rasistisille rannikkovartioston koneille.
Sen masinoi AKT, joka on myös loistava satamien automatisoinnin puolesta puhujaMissähän tuo viimeinen piikki on masinoitu? Tuollaisista löytyy joku viestilauta tms takaa yleensä.
Kyllä. Kartellien kokaiinilastissa olevat puolisukellusveneet omaa ihan samat ihmisoikeudet kuin muutkin huvipurretIlmarin kirjassa on oma lukunsa tämmöisille rasistisille rannikkovartioston koneille.
Kyllä tämä oliis ollut cool 90-luvun alussa
kuin myös.Ai saakeli. Minulla oli penskana tuo Rambo -setti.
Oliko tuon setin Rambo-puukossa kompassi kahvan päässä? Mulla oli sellainen, oli päheä. Kompassi ei kyllä toiminut uutenakaanAi saakeli. Minulla oli penskana tuo Rambo -setti.