tulikomento
Supreme Leader
Oliko tuon setin Rambo-puukossa kompassi kahvan päässä? Mulla oli sellainen, oli päheä. Kompassi ei kyllä toiminut uutenakaan
Muistan ainakin tuon muovipuukon ja walkie talkie -radion.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tuon setin Rambo-puukossa kompassi kahvan päässä? Mulla oli sellainen, oli päheä. Kompassi ei kyllä toiminut uutenakaan
Mulla oli tuo setti. Terä oli täysin tylsä ostettaessa, ja muistaakseni kompassikin hajosi suht nopeasti.Katso liite: 94969
Tässä vissiin sen kotimaisen Rambo-setin kuva. Nyt alkaa tuntua siltä, että onhan tämä ollut itselläkin näkysellä jossain vaiheessa.
Mulla oli siis tuokin mut tuossahan veitsi oli metallinen. Ihan kunnon puukko jonka olisi saanut kyllä naapurinvillen kylkiluiden väliin.Katso liite: 94969
Tässä vissiin sen kotimaisen Rambo-setin kuva. Nyt alkaa tuntua siltä, että onhan tämä ollut itselläkin näkysellä jossain vaiheessa.
Oli tuo kanssa mukulana. Se oli kyllä metallinen terä mutta niin tylsä että ei sillä tehnyt yhtään mitään.Mulla oli siis tuokin mut tuossahan veitsi oli metallinen. Ihan kunnon puukko jonka olisi saanut kyllä naapurinvillen kylkiluiden väliin.
Paljon tuli puumajoissa noita heiluteltua,jossain taitaa olla valokuviakin kun "vyöllä" roikkui tollainen,ilman tota harvoin pihalle lähdettiin.Katso liite: 94969
Se kompassi ei ollut tuossa setissä, vaan Rambo -survival puukon perässä. Se oli ihan oikea puukko, jonka kahvan päässä kompassi. Ja kahvan sisällä jotain lankaa, koukkuja, tulitukkuja tms. Laatu ei vaan ollut kovin pro. Se oli muistaakseni Erä -lehden selviytymispuukkojen vertailussa. Arvostelussa luki vapaasti muisteltuna "ainut lisävaruste tässä puukossa tulisi olla muovipussi johon rikkoutuneet osat kerätään ja viedään roskikseen".Oliko tuon setin Rambo-puukossa kompassi kahvan päässä? Mulla oli sellainen, oli päheä. Kompassi ei kyllä toiminut uutenakaan
Mitäköhän materiaalia se terä oli? Ei meinaan saanut teräväksi millään. Käsin jos liippasit, loppui kivi.Paljon tuli puumajoissa noita heiluteltua,jossain taitaa olla valokuviakin kun "vyöllä" roikkui tollainen,ilman tota harvoin pihalle lähdettiin.
Tylsähän se oli, kotelossa olevalla hiomakivellä sitä koitettiin tylstyttää lisää...hyviä muistoja
En kyllä edes ajatellut tolta kantilta luulin että en vaan osannutMitäköhän materiaalia se terä oli? Ei meinaan saanut teräväksi millään. Käsin jos liippasit, loppui kivi.
"Henkiinjäämisveitsi" taitaisi olla "hengenlähtöveitsi" saattavat olla ihan siistin näköisiä, mutta eipä näollä mitään tee.Erä lehdessä oli tuo Rambo-puukko testi. Se on jäänyt mieleen että joku testaajista sai haavan ja se ommeltiin tyyliin sopivasti puukosta löytyneellä langalla ja neulalla.
Tässä se originaali suomalainen vuosilta 1969/70 by Hackman.Katso liite: 94969