Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siitä onnea kokeilemaan onko ilmoituksen jättäjä nainen vai mies. Voi palkinnot jäädä lunastamatta jos rosvosektoriin osuu.
Siitä onnea kokeilemaan onko ilmoituksen jättäjä nainen vai mies. Voi palkinnot jäädä lunastamatta jos rosvosektoriin osuu.
"Pidä tunkkis!"
Miinat kun nyt ovat kovasti tapetilla, niin itärajan tuntumassa olevat vc pöntöt voisi miinoittaa sodan tullen. Ryssä kun perssilmänsä istuimelle asettelisi, niin silloinhan se olisi tähysteinen
Tarja Halonen: " En ole vuonna 1976 pitänyt mitään vappupuhetta Hakaniemessä, eikä sitä tekstiä löydy myöskään Tiedonantajasta. " Eli Eteenpäin lehdestä saattais löytyäVäittävät tämän lainauksen olevan tekaistu?
No, onneksi Lipponen teki asian selväksi.
Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia ystäviä.
Tämä on luonteeltaan sellainen aarre-arkku, jota yksikään akateemisissa- tai muissakaan julkisissa ympyröissä toimiva ei halua raottaa. Poikkeukset ovat siinä määrin maahan tallattuja, että Tabun olemassaolo on kaikille tieteen/yhteiskuntatieteiden parissa toimiville selviö. Tarkkaile ja rankaise.Lämpimillä ja ruokaisilla alueilla on tyhmätkin pärjänneet???
Tämä on luonteeltaan sellainen aarre-arkku, jota yksikään akateemisissa- tai muissakaan julkisissa ympyröissä toimiva ei halua raottaa. Poikkeukset ovat siinä määrin maahan tallattuja, että Tabun olemassaolo on kaikille tieteen/yhteiskuntatieteiden parissa toimiville selviö. Tarkkaile ja rankaise.
Tyhmyys, lainausmerkkien kanssa tai ilman. On sidoksissa merkitykseltään kulloisessakin ympäristössä vaikuttavien teknologis- kulttuuristen suhteiden määreisiin pärjäämisessä po. ympäristössä, luulen. Näin yliyksinkertaistettuna. Itse näen, että tässä(kin) erot eri etnisyyksien välillä ovat merkittäviä meidän yhteiskuntaamme peilattuina.
Tämän voi hahmotella toisellakin muodolla; en ole erityistä automaatioluonteista mielensäpahoittamista ja masinoitua henkilöön/tutkijaan/tahoon kohdistuvaa negatiivista kampanjointia havainnut tuntemissani vasuripiireissä siinä, että tiedetysti ja julkisanotusti osa Aasian väestöä merkittävästi laadullisemmin kognitiivisissa mittauksissa pärjää suhteessa meihin. Kahdet vankkurit ajelussa siis, luulen.
Sitten otsikon mukaiseen:
Katso liite: 112343