Hauskoja kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trolli
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Väittävät tämän lainauksen olevan tekaistu?

No, onneksi Lipponen teki asian selväksi.

Tarja Halonen: " En ole vuonna 1976 pitänyt mitään vappupuhetta Hakaniemessä, eikä sitä tekstiä löydy myöskään Tiedonantajasta. " Eli Eteenpäin lehdestä saattais löytyä ;)

PS. Kyseiset lehdet kyllä juttuja kirjoittaa... Joskus 50-luvulla äitini meni kulttuuritalolle illanviettoon, vaikka kotona oli kielletty... "Mutta kun siellä oli niin ihana bändi,pumppu tai muu orkesteri ja kaikki muutkin menee jne." Meni salaa... Siitä kirjotti sitte kumpainenkin lehti, kuinka "Ilmavoimien komentajan tytär osallistui iltamiin kulttuuritalolla" ... Kotona tuli sapiskaa. Hän viellä nyt 84 vuotiaana muistaa asian ja uskaltaa jo vähän sille nauraa :D

Viimeksi muokattu:
Lämpimillä ja ruokaisilla alueilla on tyhmätkin pärjänneet???
Tämä on luonteeltaan sellainen aarre-arkku, jota yksikään akateemisissa- tai muissakaan julkisissa ympyröissä toimiva ei halua raottaa. Poikkeukset ovat siinä määrin maahan tallattuja, että Tabun olemassaolo on kaikille tieteen/yhteiskuntatieteiden parissa toimiville selviö. Tarkkaile ja rankaise.

Tyhmyys, lainausmerkkien kanssa tai ilman. On sidoksissa merkitykseltään kulloisessakin ympäristössä vaikuttavien teknologis- kulttuuristen suhteiden määreisiin pärjäämisessä po. ympäristössä, luulen. Näin yliyksinkertaistettuna. Itse näen, että tässä(kin) erot eri etnisyyksien välillä ovat merkittäviä meidän yhteiskuntaamme peilattuina.

Tämän voi hahmotella toisellakin muodolla; en ole erityistä automaatioluonteista mielensäpahoittamista ja masinoitua henkilöön/tutkijaan/tahoon kohdistuvaa negatiivista kampanjointia havainnut tuntemissani vasuripiireissä siinä, että tiedetysti ja julkisanotusti osa Aasian väestöä merkittävästi laadullisemmin kognitiivisissa mittauksissa pärjää suhteessa meihin. Kahdet vankkurit ajelussa siis, luulen.

Sitten otsikon mukaiseen:
1734539804202.webp

Tämä on luonteeltaan sellainen aarre-arkku, jota yksikään akateemisissa- tai muissakaan julkisissa ympyröissä toimiva ei halua raottaa. Poikkeukset ovat siinä määrin maahan tallattuja, että Tabun olemassaolo on kaikille tieteen/yhteiskuntatieteiden parissa toimiville selviö. Tarkkaile ja rankaise.

Tyhmyys, lainausmerkkien kanssa tai ilman. On sidoksissa merkitykseltään kulloisessakin ympäristössä vaikuttavien teknologis- kulttuuristen suhteiden määreisiin pärjäämisessä po. ympäristössä, luulen. Näin yliyksinkertaistettuna. Itse näen, että tässä(kin) erot eri etnisyyksien välillä ovat merkittäviä meidän yhteiskuntaamme peilattuina.

Tämän voi hahmotella toisellakin muodolla; en ole erityistä automaatioluonteista mielensäpahoittamista ja masinoitua henkilöön/tutkijaan/tahoon kohdistuvaa negatiivista kampanjointia havainnut tuntemissani vasuripiireissä siinä, että tiedetysti ja julkisanotusti osa Aasian väestöä merkittävästi laadullisemmin kognitiivisissa mittauksissa pärjää suhteessa meihin. Kahdet vankkurit ajelussa siis, luulen.

Sitten otsikon mukaiseen:
Katso liite: 112343

Muistan tämän. Milpron mainoslehti 90-luvun alkupuolelta. Ja muistanpa tilanneeni tuon kuvaston perusteella penskana "aidon" Wehrmachtin upseerikoppalakin. No, olikin sitten kuppaisesti väsätty replika Itä-Saksan kansanarmeijan lakin pohjalta.

Back