Hyvää Joulua

Juu veljet ja sisko(t), tällä alkaa joulurauha ja radiohiljaisuus. Turvikset, itselataavat sun muut saavat nyt mun puolesta maata ihan oman onnensa nojassa, keskityn lähipäivinä kinkun syöntiin sekä kinkun syöntiin. Kahtellaan välipäivinä taas.

Kaikille oikein hyvää ja rauhallista Joulua!
 
Rauhallista joulua kaikille lukijoille ja etenkin kirjoittajille moderaattoreita ja ylläpitoa unohtamatta!

PC222905.JPG

Ensimmäinen vuosi pian foorumilla takana, joten lausutaan myös kiitos teille kaikille!

vlad
 
Hyvaa joulua kaikille reservilaisveljille ja kapiaisillekin... laitan tahan kappaleen joka oli lapsuudessa yksi vahvimmista muistoista jouluun liittyen. Biisin erikoinen 'trilli'-r johtuu kasittaakseni laulajapojan walesilaisyydesta... laaksoissa on aina tehty jutut vahan omalla tavalla!! Mach Loop next summer, yes!!

 
Poliittisesti korrektin hajuttoman ja mauttoman anglosaksisen KAUSITERVEISEN sijaan toivotan kaikille Hyvää Joulua, tuota vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen toivorikasta syntymäjuhlaa (mitä se sitten itse kullekin merkitsee :D )

Kinkun sijaan vedetään kalkkunaa koska ostin sellaisen vahingossa ja huomenna kuoritaan hyvistä tarjouksista haalitut Leegot paketeista. Lapsille tulee raitis joulu, isi nyt toki vähän vetää tuplakossuvissyä jäillä. Vitsivitsi.
 
Hyvää joulua myös täältä AKE-ukin luolasta! Ja parempaa uutta vuotta kaikille!
 
Mä olen ollut toooooosi kiltti tänä vuonna ja toivottavasti pääsen puristelemaan ... eh ... "pehmeitä" paketteja .... :D

hyv_joulua.jpg




... ja samalla kun nyt alkaa "offthegrid", niin kaikille foorumilaisille hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta 2016, toivoo "joulupukki":

ja_parempaa_uutta_vuotta.jpg
 
Tiesitteko että Shedrik on ukrainalainen laulu, Mykola Leontovichin?

Hyvä Joulua lukijat, forumilaiset ja ylläpito!

Itselläni joulu kuten aina, niin perinteinen kun voi, kuusi tuoksuu ja yskittää jostain syystä, mutta kaunis ja koristettu Pentikin koristeilla (kerään niitä joka vuosi :oops:), ruokat on perinteiset herkut K-marketista, itse graavan vain lohen ja teen punajuuresta ruoka, punajuuret/kokonaiset punasipulit on vielä uunissa hautumassa, illaksi niistä tulee punajuuritartar persiljamajoneesissa, ohje napattu Gloriasta.
http://www.soppa365.fi/resepti/56517/punajuuritartar/
 
Viimeksi muokattu:
Joulurauha..ja auringon kiila keskeltä vihertäviä nurmia.:)
 
Hyvää joulua kaikille
 
Kiitos kuluneesta vuodesta kiistakumppaneille ja muille kanssa kirjoittajille.

Ite kävin aamulla sankarihaudoilla ja hiljennyin aattoon. Samalla päätin lähettää yhen joulutervehdyksen.

Joten ei muuta kuin koko porukalle,Hyvää joulua
 
Back
Top