AKE-ukki
Respected Leader
Sade piiskaa ikkunoita ja tuuli ulvoo, ihanaa!
Masokisti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sade piiskaa ikkunoita ja tuuli ulvoo, ihanaa!
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä.
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä.
Tämä on hybridivaikuttamista parhaimmillaan
No voi perse. Onneksi mamma hyväksyi totuuden mukaísen selitykseni siitä, että tähän ruotsalaiseen misuun törmäsin jo ennen häneen törmäämistä. Eli aselepo tuntuisi vallitsevan.
Vai hyväksyikö sittenkään? Naiset pirullusia olentojaNo voi perse. Onneksi mamma hyväksyi totuuden mukaísen selitykseni siitä, että tähän ruotsalaiseen misuun törmäsin jo ennen häneen törmäämistä. Eli aselepo tuntuisi vallitsevan.
Vai hyväksyikö sittenkään? Naiset pirullusia olentoja
Varovasti ehdotat naisellesi parinvaihtoa tmv. poikkeamaa monogamiasta... Ruoki hänelle joku 20v pojanklopi. Sano että se on joululahja. Yritä olla näyttämättä syylliseltä. Toki tämä voi olla myös aivan kauhea virhe. Ehkäpä vaikeneminen on sittenkin kultaa...Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä.
Rakastakaa ja huolehtikaan itselle tärkeistä ihmisistä.