Hyvää Joulua

Jaahas. Nuorimmainen sai lahjaksi "Isi on rinkeli. Joogaa lapsille ja vanhemmille" -kirjan. Eipä tarvitse miettiä, mitä joululoma tehdään...

Mutta muille oikein hyvää joulua.
 
Katotaan just "Huutokauppa keisarin joulu" ja taustalla koivuissa lehdet ohjelmassa..
Karmea kattoa ku syksyllä esitetään joulua.
 
Viimeksi muokattu:
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä. :oops:
 
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä. :oops:
upload_2016-12-24_22-47-31.jpeg


:D
 
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä. :oops:
:D
ONNEKSI OLKOON!
 
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä. :oops:

Tämä on hybridivaikuttamista parhaimmillaan :D
 
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä. :oops:

Vau, onanoin ajatukselle! Merry Christmas and Fucky New Year.

Edit: perkele ku tuli väärä lainaus, anteeksi STI!
 
No voi perse. Onneksi mamma hyväksyi totuuden mukaísen selitykseni siitä, että tähän ruotsalaiseen misuun törmäsin jo ennen häneen törmäämistä. Eli aselepo tuntuisi vallitsevan.
Vai hyväksyikö sittenkään? Naiset pirullusia olentoja
 
Urgh ! Meikäläisen aattoillan vietto sai hieman sekavan vivahteen. Naamakirjaan ja tekstarina ilmaantui joulutoivotukset (ja ikävän ilmaisut) ruotsalaiselta mimmiltä, johon olin vähän päälle vuosi sitten lähemmin ja sangen lämpimissä merkeissä intiimisti tutustunut Ruotsin reissulla. Todella näyttävä, alkujaan puolalainen ruotsitar. Hitto, tässä koko illan yrittänyt omalta mammalta piilotella kyseisiä viestejä. :oops:
Varovasti ehdotat naisellesi parinvaihtoa tmv. poikkeamaa monogamiasta... :D Ruoki hänelle joku 20v pojanklopi. Sano että se on joululahja. Yritä olla näyttämättä syylliseltä. :D Toki tämä voi olla myös aivan kauhea virhe. Ehkäpä vaikeneminen on sittenkin kultaa...
 
Joulu meni jo ja oli muka, niin kiirettä ettei täälläkään ehtinyt piipahtaa. Mutta hyvää tulevaa vuotta kaikille palstalaisille. Ei paineta vääryyden edessä katsetta maahan tulevanakaan vuonna. Pakko meirän on itte yrittää huvitti tai ei.
 
Tulin pari päivää sitten kaupunki asunnolle. Ollut melko tiivis omaishoitajajakso leikkauksien ja yhden kaatumisen takia. En ole aikaisemmin ollut täydessä vastuussa ja olen tätä pelännyt, "osaanko". Kyllä sitä pakon edessä ihminen jaksaa/osaa kohtuu paljon. Mutta on se vähän outoa omaa isää ja äitiä pestä ja puettaa. Nyt tilanne jo hyvä ja saan pitää uuteenvuoteen lomaa. Tänään sain kämpän siivottua ja pesin jopa lasit. Nyt kaikki valmiina, että saan vain olla ja istuskella.
Rakastakaa ja huolehtikaan itselle tärkeistä ihmisistä. Äläkää käyttäkö energiaa turhaan, turhiin ihmisiin.

Hyvää joulua koko foorumin porukalle. Erityis kiitos kaikille jotka kirjoittavat historia osuudelle.

T. Torni
 
Rakastakaa ja huolehtikaan itselle tärkeistä ihmisistä.

Tosi iso komppaus tuohon.

Kun annatte lapsille huomiota, niin antakaa se jakamattomana. TV, känny, lehti, aikuisten välinen keskustelu, kirja, pädi, tietsikka tms. sivuun siksi aikaa. Keskitytään siihen lapseen ja vain siihen lapseen. Kyllä ne muut jutut ehtii vähän myöhemmin.

Kun annatte vanhukselle huomiota, niin tehkää se kiireettömästi.

Kun annatte puolisolle huomiota, niin tehkää se hyvällä sydämellä ja tahdolla.

Kun annatte vihamiehelle huomiota, niin mieluummin hamarapuolella eikä kasvoihin. Eikun... Sori... Piti sanoa, että:

Oikein hyvää, siunattua Vapahtajamme syntymän juhlistamista itse kullekin ja läheisille kans.
 
Nimimerkki Tornille parasta jatkoa ja jaksamista. Olen muutaman vuoden läheltä seurannut erään omaishoitajan arkea ja ei ole helppo rooli, kunnioitan !

Ja Hyvää Joulua kaikille palstan kirjoittajille ja lukijoille.
 
Edit.
Eiku oli se liian julmaa.
 
Back
Top