Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Noh paljonko nostat menkeleen jooseppi penkistä? Siinä sulle keskusteluaHyvää juhananusta kaikille. On kyllä mielenkiintoisia keskusteluja täällä!
alkaako neuvottelut...Noh paljonko nostat menkeleen jooseppi penkistä? Siinä sulle keskustelua
Noh vaihdan tästä foorumin parhaaseen ketjuun eli Suureen maatalouskeskusteluun, kerron miten meni kun ensim
Noh, kunhan vitsailin! Mutta olet oikeassa... Itsellä ei mene noin paljoa millään muotoa, ehkä oma paino +10kg vois mennä. Ei ole kiipeilyssä ojentajista apua Pohjoismaissa, mutta esim. Amerikassa kylläTää on vissiin vihjaus kun yleensä ihmmiset aloittavat penkkipunnerrustuloksista keskustelun pikku jurrissa. Vastaan, nousee oma paino + 30 kg jalat ylhäällä.
Miksi minulle..
Riipaset kännin heti saavuttuasi ja pysyt siinä. Seuraavana juhannuksena olet vapautettu tästä velvollisuudesta.Onnellista juhannusta hyvinkin. Taas saatana pitää ajaa 300 kilsaa suvun (vaimon) mökille. Ja vasta sunnuntaina pääsee pois.
@JR49 AH! Pullo kirkasta päivässä takaa heleän ihon ja hövelin käytöksen! Tuohon kun vielä yhdistää sopivat sutkaukset niin saa vielä hauskan miehen maineen lisäksi. Esim. näitä saa käyttää vapaasti:Riipaset kännin heti saavuttuasi ja pysyt siinä. Seuraavana juhannuksena olet vapautettu tästä velvollisuudesta.
Arvatkaa paljonko mä painan? - Juurta myöten!
Mikäs se lienee semmonen, jolla on kaks peukkua ja tykkää tisseistä? - (Osoita peukaloillasi itseäsi) TÄÄ JÄTKÄ!
Onks sun vanhemmat simpukoita, kun sulla on tuommonen herrrrrrrkkuperrrrrrrrrse?
Lisäksi naiset tykkää ihan älyttömästi, kun huudat AINA kun jokin asia saadaan valmiiksi (viet kahvikupin tiskipöydälle/kannat puut saunaan/kättelet anoppia) "SISÄLLÄ ON! HEILUTA PERSETTÄ!"Ja sit se myyjä sano, että viistoisteuroo ja 20 senttii. Mä annoin sille kympin ja vitosen seteleinä ja aukasin sepalusta ja kysyin, että mihin loput seittämän senttiä laitetaan?
Varmaan pyytävät jo vuotta etuajassa juhliin. Ehken maksavat matkankin.Lehmä on kotieläimistä paras! Kun sitä nussii sieraimeen, se nuolee samalla pallit.