Fremen
Greatest Leader
Onko Alfa vai olenko ihan kuutamolla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sorry ja joo ja perjantai ja fefe ja niin edelleen, mutta kiusankappaleen auto oli paremman näköinen. Alfa. Jess!
Vittu kaikki näyttää nykyään bemari ämvitosilta.... outoaKatso liite: 36615Uusin Skodan lippulaiva. Skodakuskien ei tarvitse enää hävetä. Kuvasin tänään autoliikkeen pihalta.
Kummipoika saa lähiaikoina M8 Competition Coupe tehtaalta. Nolottaa itse ajaa Octavialla.Vittu kaikki näyttää nykyään bemari ämvitosilta.... outoa
Yks ruotsalainen ritsapillu saa paskahalvauksen kun kuulee paljonko toi päästää näkyvää hiilidioksiidiä, joka näkyy varmasti afrikkaan asti. kauheaa-Kummipoika saa lähiaikoina M8 Competition Coupe tehtaalta. Nolottaa itse ajaa Octavialla.
Tuo ei ole ollut minun,tuossa kylläkin 440,nuo vanhan ajan isolohkot oli mukavia,yli 7 litraa tilavuutta joka väänsi maailman ylös alaisin,siihen aikaan harva lähti kisaamaan jenkkien kanssa,nykyisin on toisin,pidän niitten ajo omituisuuksista,pehmeähkö jousitus ja painava kori,ei tunnu tien epätasaisuudet.383,400 vai 440cid?.
Ps. takatolpassa vissii lukee se New Yorker?.
Oletkos sinä 'saviseudulta'383,400 vai 440cid?.
Ps. takatolpassa vissii lukee se New Yorker?.
Eipä olisi veteksi tunnistanutUusi Corvette on hieno. Kuva netistä.
![]()