Kuten valistuneemmat veljet täällä ovat huomanneet, olen Alfa Romeo -fani.
Alfa tekee siis oikeita autoja, joku muu tekee laatikoita...
Katso liite: 39448

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuten valistuneemmat veljet täällä ovat huomanneet, olen Alfa Romeo -fani.
Alfa tekee siis oikeita autoja, joku muu tekee laatikoita...
Katso liite: 39448
Kuka tietää tarkalleen mikä auto ja malli kyseessä? Viikon vanha eli varsin uusi. Suomeen ei välttämättä tule yhtään kappaletta. Katso liite: 39271Katso liite: 39272
On se vaan
Yksi automaailman legendoista saa uudet vaatteet kun Porsche julkistaa 992 korimallin 911 GT3:n. Bongarit ovat saaneet testimuulin ikuistettua kevyesti naamioituna:
Katso liite: 40151
Tässä isoveljet vierekkäin:
Katso liite: 40150
Vasemmalla ensimmäinen GT3 eli 996.1, oikealla tuotannosta pois jäävä 991.2. Perhepotretista puuttuu 997 korimalli jota valmistettiin noiden välissä.
GT3 juhli viime vuonna 20-vuotispäiviään, se on homologointimalli Porsche Motorsportin GT3-sarjan kilpa-autoille.
Olisi unelma sunnuntaikiesiksi ja ratapäiväraketiksi.
Juntti.Hienoja autoja ei siinä mitään.
Mutta täytyy myöntää, että itsellä tuo designin jumahtaminen vuosikymmeniksi alkaa tökkimään. Mutta kun kysyntä käy niin mikä ettei.
Juntti.
Isossa Kirjassa sanotaan: "Jos kuulette jonkun, joka kehuu mitään Amerikkalaista tuotetta, puhuvan, kääntäkää hänelle selkänne ja sulkekaa häneltä korvanne, sillä totisesti hän on tietämätön ja harhautunut olento. Älkääkä antako mitään arvoa millekkään, mitä hän suustaan päästää. Sillä hän on väärämielinen ja puhuu valheen kielellä ja väärillä sanoillaan hän yrittää saada teidät polulle, joka johtaa teidät turmioon".
Minä kuuluu siihen joukkoon jonka mielestä 911:n vuodesta toiseen suht samanlaisena pysyvä look on hieno. Kerran kun on hyvin muotoiltu niin mitä sitä turhia muuttamaan. En hirveästi pidä urheiluautoista, mutta 911 on hieno!
Sinne päin, joka tapauksessa Dearbornista....Nätti perheauto. Ford Mondeo?
Sinne päin, joka tapauksessa Dearbornista....