Hyviä uutisia Suomesta - kansallista "hyvä me" -selkääntaputtelua

Kuka tämä pösilö on joka kommentoi sinällään ihan hyvää UTJR:n promovideota? "Snow makes everything cooler..."
Joku jenkki solttu se on. En tunne kyseistä "pösilöä" sen tarkemmin, mutta kaippa se lumeen tottumattomalle voipi aika eksoottiselta näyttää. Paljon kyllä hehkuttanu pv:n videoita ja uudesta tuntemattomasta löysi kommentoitavaksi myös ihan hyviä pointteja.
 
Tätä itse asiassa jo odotin... luin muutama päivä sitten tästä kokeilusta, jossa Finskin kokit saavat Covid-tilanteessa edes jotain duunia (10 palkattu takaisin kuulemma tekemään näitä) - mielenkiintoista oli lukea myös alkuperäisestä jutusta, että johtuen matkustamojen paineistamisesta 2100m tasalle, mausteita ja suolaa käytetään ainakin bisnes-luokan ruuassa merenpinnan tasoa reilummin?

Sold out, day one!

 
Kohta se on totta mitä olen joskus Remesmäisesti pohtinut. Jääkärit pääsevät moottorivoimin metsässä ja etenevät silti ääneti. Ajatelkaapa lähes ääneton moottorikelkka joka hiipii kohti vihollista.

 
Kohta se on totta mitä olen joskus Remesmäisesti pohtinut. Jääkärit pääsevät moottorivoimin metsässä ja etenevät silti ääneti. Ajatelkaapa lähes ääneton moottorikelkka joka hiipii kohti vihollista.

Mites tuo lataaminen?
 
Noh, Ylepä nyt on innostunut tänään.. lasken tämän hyväksi uutiseksi Suomen Paimiosta, jota en kyllä ikinä nähnyt mäkihyppyosaamisen keskuksena;
Mutta kläpien innostus on tarttuvaa, ehkä tästä Härmästäkin vielä tulee jotain tolla oikealla asenteella!

Hurjia hyppyjä, ja pelottomuutta ennen kaikkea!

Tsekatkaa video:

 
Kohta se on totta mitä olen joskus Remesmäisesti pohtinut. Jääkärit pääsevät moottorivoimin metsässä ja etenevät silti ääneti. Ajatelkaapa lähes ääneton moottorikelkka joka hiipii kohti vihollista.

a9jmx.jpg
Musti vielä kyytiin.
 

Jälleen kerran hemmetin hyvä kommentti ja kirjoitus Ulla Appelsinilta(y). Kandee lukea.

En tiedä oliko jo jossain foorumin aiheista, mutta jos oli niin voinen linkata tämän uudestaan.
Kirjoituksen aiheet eivät ole "Hyviä uutisia Suomesta - kansallista "hyvä me" -selkääntaputtelua", mutta tämä analyysi on aivan hemmetin hyvä. Aiheellista kritiikkiä ja kyytiä saavat niin kohut Jyskissä, Kasallisteatterissa ja Geihsha patukoista (minulta menneet täysi ohi):rolleyes:
Ja mikä parasta kovimman kritiikin saa Elokapina liike ja jälleen kerran epämääräisillä kommentoinneillaan (ei niin yllättänyt) sisäministeri Ohisalo.
:LOL::LOL:
 
Kohta se on totta mitä olen joskus Remesmäisesti pohtinut. Jääkärit pääsevät moottorivoimin metsässä ja etenevät silti ääneti. Ajatelkaapa lähes ääneton moottorikelkka joka hiipii kohti vihollista.

Kun ekan kerran luin Rovaniemen yliopiston sähkötoimisista moottorikelkoista, niin ekana tuli mieleen ääneti kelkalla liikkuvat timpat yön selässä. Tai jääkärit koukkaamassa. Kohta jo arkipäivää?
 
Viimeksi muokattu:
Kun ekan kerran luin Rovaniemen yliopiston sähkötoimisista moottorikelkoista, niin ekana tuli mieleen ääneti kelkalla liikkuvat timpat yön selässä. Tai jääkärit koukkaamassa. Kohta jo arkipäivää?

Kun kehittävät vielä hybridin jossa akut latautuu polttomoottiriajossa niin sa kaipaa juuri sellaista.
 
Back
Top