Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No, kyllä me ollaan ihan sujut. Vanhoja syntejä on tehty ojituksessa, soilla ja maataloudessa, itsekin iloisesti lietettä olen aikoinaan ajanut sellasiin paikkoihin, että ei enää tulis mieleen.joo kyllä vanhoista synneistä saatiin paha maine. sori siitä idiootti heitosta muuten.
Liekö karanteenissa?Onko viikkoon näkynyt Greta-uutisia?
No, vaikka tulis mieleen, olisit siitä tiilenpäitä todella nopeasti laskemassa. Kyllähän se lietteen ja paskan kanssaan holvaaminen oli aikoinaan kohtuullisen surutonta hommaa.No, kyllä me ollaan ihan sujut. Vanhoja syntejä on tehty ojituksessa, soilla ja maataloudessa, itsekin iloisesti lietettä olen aikoinaan ajanut sellasiin paikkoihin, että ei enää tulis mieleen.
Sitä se juuri oli, onneksi ei ollut oman klaanin ranchi ihan joen rannassa. Mutta talvilevitys oli kyllä ihan tolkutonta, näin sitäkin että käytännössä paska lensi kaarella suoraan isoihin laskuojiin. Tai innokkaimmat levittivät alven aikana kahteen kertaan samoille lohkoille kun oli liian pienet lietesäiliöt tilalla.No, vaikka tulis mieleen, olisit siitä tiilenpäitä todella nopeasti laskemassa. Kyllähän se liettteen ja paskan kanssaan holvaaminen oli aikoinaan kohtuullisen surutonta hommaa.
Jos jotain hyvää ympäristötuessa, niin talvella tapahtuneen lietteen levityksen se lopetti. Parhaat levitti rantapelloilla järven jäälle.
Vielä kun saataisiin isot kaupungit lopettamaan sen paskan valuttaminen suoraan mereen, mutta kun ei voi koska olisi kallista.No, vaikka tulis mieleen, olisit siitä tiilenpäitä todella nopeasti laskemassa. Kyllähän se lietteen ja paskan kanssaan holvaaminen oli aikoinaan kohtuullisen surutonta hommaa.
Jos jotain hyvää ympäristötuessa, niin talvella tapahtuneen lietteen levityksen se lopetti. Parhaat levitti rantapelloilla järven jäälle.
Onko viikkoon näkynyt Greta-uutisia?
Ei lihaa tai maitotuotteita ennen päivällistä, kehottaa amerikkalaiskirjailija
Jonathan Safran Foer – ilmastoteot voi aloittaa yksittäisistä aterioista
Olen osallistunut, tänään hernekeittopäivä, paikallisilmastossa havaittavissa eroa aamuiseenYLE 19.3.2020
Ja minulla menee herneet likoon tänä iltana, huomenna keitetään rokkaa.Olen osallistunut, tänään hernekeittopäivä, paikallisilmastossa havaittavissa eroa aamuiseen
Ilmasto pelastuu muutoksiltaJa minulla menee herneet likoon tänä iltana, huomenna keitetään rokkaa.
Ei kyllä millään pysty. Sovitaanko vaikka että käytän ne lentomailini lihan syöntiin.YLE 19.3.2020
Samaa mieltä.Ei lihaa tai maitotuotteita ennen päivällistä, kehottaa amerikkalaiskirjailija
Jonathan Safran Foer – ilmastoteot voi aloittaa yksittäisistä aterioista
Ja hyvää kermajuustoa. Muuten ei vaan jaksa.Aamukahviin kyllä lorautetaan mölöä, samoin ruisleivän päälle silpaistaan siivu kuollutta sikaa, että jaksaa päivän aloittaa, sanokoon joku pännänpyörittäjä mitä tahansa
Sen lisäksi että juuston ja kahvin maku yhdistetynä on taivaallista. Minulla joskus tapana kastaa paksu viipale musta ementalia kuumaan kahviin.Ja hyvää kermajuustoa. Muuten ei vaan jaksa.