Ilmastopsykoosi -ketju

Onneksi enää lapsena oleminen ei enää tuolla pimahtaneella piiperöllä toimi kilpenä kuin karvan alle kolme kuukautta. Itse on lähtenyt ilmastohihhuloimaan erittäin julkisesti, ja saa sitten kestää julkisen arvostelun.
Kieltämättä alaikäinen antifa-Greta on paras mahdollinen mannekiini ilmastopsykoosille, kaiken kritiikin kun voi ohittaa koska et sä voi sanoa noin lapsesta!


lp4ttf2h5mn31.png
 
Onneksi enää lapsena oleminen ei enää tuolla pimahtaneella piiperöllä toimi kilpenä kuin karvan alle kolme kuukautta. Itse on lähtenyt ilmastohihhuloimaan erittäin julkisesti, ja saa sitten kestää julkisen arvostelun.
Mitä olen Intternetistä lukenut, niin Gretan ilmastohihhulointihan on ilmeisesti vanhemmista lähtöisin. Ja nämä kuulemma ovat olleet hyvin verkostoituneita median suuntaan, mikä taas selittää saadun medianäkyvyyden.

Seuraava kysymykseni on, että mikä on tämä Antifascist all stars? Paidassa ei esiinny Antifalle tunnusomaista lippua, eli liittyykö tämä ylipäänsä Antifahan? Pyrin pitämään jonkinlaista hajurakoa antifasismin ja Antifan lokeroimiseen. Eli antifasismi on sellaista kivaa hyvesignalointia ja Antifa taas on anarkojen juttu, joille ei vain hyvesignalointi riitä, vaan pitää päästä tekemään ilkeyksiä Hyvien Asioiden varjolla. Ilkeydet taas ovat kaikkea väliltä mielivaltaisin syin valittujen yksityisten henkilöiden julkisesta paheksumisesta aina väkivaltaan asti, kunkin yksittäisen Antifahihhulin subjektiivisen oikeuskäsityksen venymisen mukaisesti.
 
Mitä olen Intternetistä lukenut, niin Gretan ilmastohihhulointihan on ilmeisesti vanhemmista lähtöisin. Ja nämä kuulemma ovat olleet hyvin verkostoituneita median suuntaan, mikä taas selittää saadun medianäkyvyyden.

Seuraava kysymykseni on, että mikä on tämä Antifascist all stars? Paidassa ei esiinny Antifalle tunnusomaista lippua, eli liittyykö tämä ylipäänsä Antifahan? Pyrin pitämään jonkinlaista hajurakoa antifasismin ja Antifan lokeroimiseen. Eli antifasismi on sellaista kivaa hyvesignalointia ja Antifa taas on anarkojen juttu, joille ei vain hyvesignalointi riitä, vaan pitää päästä tekemään ilkeyksiä Hyvien Asioiden varjolla. Ilkeydet taas ovat kaikkea väliltä mielivaltaisin syin valittujen yksityisten henkilöiden julkisesta paheksumisesta aina väkivaltaan asti, kunkin yksittäisen Antifahihhulin subjektiivisen oikeuskäsityksen venymisen mukaisesti.
Liittyy suoraan anti-semitistiseen, avoimen rasistiseen ja fasistiseen antifa-liikkeeseen. Tsekkaa netistä, nuori reserviläisveli :) .
 
Liittyy suoraan anti-semitistiseen, avoimen rasistiseen ja fasistiseen antifa-liikkeeseen. Tsekkaa netistä, nuori reserviläisveli :) .
Nopeasti kyykkelöittin ja sitten add tmv. iski tuloksellisuuteen.

edit: muutaman minuutin kyykkeliselvityksellä en vielä pystynyt liittämään allstarsia sen suorempaan Antifahan, kuin että kummankin logolla varustettuja vaatteita saa samankaltaisista verkkokaupoista ja jotain musiikkiin liittyvää. Suoraan sanoen mitään järkevää taustaselitystä tästä käsitteestä ei tullut vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Muutat isoon kaupunkiin.

Siitähän tässä ilmastopolitikoinnissa on Suomessa lopulta kysymys, että maaseutu on tulevaisuudessa vain rajoitettua virkistys- ja raaka-ainekäyttöä varten. Asuminen maalla ja omassa talossa tullaan laskelmoimaan hyödyttömäksi jollain uudella asumishyötyekologisuus kertoimella, joka räpsäyttää helvetilliset verot, ellet ole välttämätön elintarvikkeiden tuottaja ja talosi mahdollisimman energiapihi. Eivät ilmastopuolueet suotta ole suosituimpia isoissa asutuskeskuksissa ja päätökset sen mukaisia.
Tässä suhteessa vihreitten ja kokoomuksen näkemykset ainakin kohtaavat varsin hyvin... :censored:
 
Laitan autoni romutukseen ja mitä saan. Bussilipun. Paljonpa lämmittää. Kyllä kuvastaa sitä missä asiosta päättävät poliitikot elävät. Mitä minä bussilipulla teen, ei kulje bussit.
Minä taas olen innoissani uudesta sähköpyörästä jonka saan antamalla pois varaosa-auton jossa ei ole jäljellä muuta kuin kori.
 
Laitan tämän tänne:

WWF:n raportti: Maapallo ei kestä nykyisen kaltaista ruokavaliota – Asiantuntija: Vegaaniksi ei ketään pakoteta​

https://yle.fi/uutiset/3-11586001

Ja korjaan heti otsikosta pahimman kirjoitusvirheen.

WWF:n raportti: Maapallo ei kestä nykyisen kaltaista ihmismäärää – Asiantuntija: Vegaaniksi ei ketään pakoteta​

Niin, ei pakoteta (joo joo), mutta jos muuta ruokaa ei ole, niin silloin popsitaan mitä vain löytyy. Vaikka niitä hortensioita.

Asian tuntiat julistavat, että 100g lihaa viikossa olisi hyvä uusi säännöstelynormi maapallon pelastamisen nimissä. Vahingossakaan ei huomata, että ihmisten kokonaismäärää ja kehittyvien alueiden väestönkasvua vähentämällä kotiplaneettamme asiat ja elinkelpoisuus alkavat korjaantua kummasti ja eläimilläkin on mukavampaa.

Ei tarvitse olla kummoinen Sarek1damus ennustaessaan, että jossain vaiheessa hortensiat, ötökät ja palmuöljytuotteetkaan eivät riitä ruokkimaan nälkäisiä massoja. #nälkätuleeoletkovalmis
Kannibalismi tulee todennäköisesti lisääntymään, kun ihmismassat vievät eläimiltä elintilan, tulevaisuuden kokkiohjelmia odotellessa :cool:
 
Tässä suhteessa vihreitten ja kokoomuksen näkemykset ainakin kohtaavat varsin hyvin... :censored:

Näiden puolueiden näkemykset ovat aina menneet yhteen metatasolla erinomaisesti. Molemmat ajavat mallia, jossa tavisten oikeudet ja mahdollisuudet ovat taloudellisten syiden takia merkittävästi heikommat verrattuna nykytasoon. Toisella perusteluna kvartaalitalous, toisella ilmastonmuutos. Toisella aseena suurpääoma, toisella verotus.
 
Minä taas olen innoissani uudesta sähköpyörästä jonka saan antamalla pois varaosa-auton jossa ei ole jäljellä muuta kuin kori.

Kiinassa tehty? Mutta väliäkö sillä. Sehän on maailman veturi ja tuleva napa jonka presidenttiin mm. Stubb -kertoi luottavansa. Todennäköisesti Sitran Jyrki Katainenkin. Verorahoilla kiinalaisia pyöriä. Tuleekohan mukana mao-hatut?

Hulluksi haukkuminen ei ole arvostelua.

Tarttui paskasta maakuntalehdestä jossa Yhdysvaltain presidenttiä haukuttiin hulluksi. Se oli sentään pääkirjoitus. Olenko toimittaja-ainesta?

Minua ei tuo "Greta" taustajoukkoineen enää naurata yhtään. Vaarallista väkeä.
Ja niiden "johdolla" Suomessakin halutaan toimia.
 
Viimeksi muokattu:
Hulluuden ja nerouden raja on kuulemma häilyvä, ensimmäiseksi en nyt väittäisi näkeväni hiilidioksidia
Vaivauduin sitten googlaamaan.
"No one has said that I can literally see CO2… that is beyond stupid.
This should of course not be necessary to mention but since some respected newspapers have written about this without realizing that this is a fake news campaign I thought it was best to point this out."
 
Vaivauduin sitten googlaamaan.
"No one has said that I can literally see CO2… that is beyond stupid.
This should of course not be necessary to mention but since some respected newspapers have written about this without realizing that this is a fake news campaign I thought it was best to point this out."
Oikein kivi vierähti sydämeltä, hiilidioksidia siis ei voi nähdä paljaalla silmällä, vielä ollaankin selväjärkisten joukossa(y)
 
itsekkin ajattelin vaihtaa jo ajokelvottoman auton romun sähköpyörään. Onhan se nyt tyhmää jos ilmainen raha ei kelpaa. Autoiluun tai hiilidioksiidipäästöihin tuo ei kohdallani vaikuta. Korvaa vain vanhan polkupyöräni, joka sekin on sähköpyörää ilmastoystävällisempi. Hyvin on sähköpyörät lobattu kun normaaliin pyörään ei mitään tukea saa.
 
itsekkin ajattelin vaihtaa jo ajokelvottoman auton romun sähköpyörään. Onhan se nyt tyhmää jos ilmainen raha ei kelpaa. Autoiluun tai hiilidioksiidipäästöihin tuo ei kohdallani vaikuta. Korvaa vain vanhan polkupyöräni, joka sekin on sähköpyörää ilmastoystävällisempi. Hyvin on sähköpyörät lobattu kun normaaliin pyörään ei mitään tukea saa.
Ja kertoo kuinka idiootteja nämä ilmasto hihhulit on kun rakentaa kannustimia
 
Tehnytkin mieli sähköavusteista fatbikeä
No on tuola Markin nurkassa ensimmäinen itse ja omilla rahoilla ostettu auto (autolla ei ole ajettu ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen)mutta taidan vaihtaa sen nyt sitten pyörään.
 
Niin joo ja pitää yksi varaosaauto pistää emännän nimiin niin saa sekin kunnon pyörän
 
Back
Top