Ilmastopsykoosi -ketju


Mikään ei riitä tai ole hyvin. Ehkä parasta kun noi sekopäät vaan vetäisivät töpselit irti ja patterit kiinni. Kylmä ja nälkä voisi viisastuttaa.
 
Onko muuten kukaan syönnyt hevosta, muuten kuin meetvurstin muodossa, meiilä liikkuu valkohäntäpeuroja ja hevosisia ihan tuossa lähellä. Jos kaupat tyhjenee lihoista niin minulla on tuoretta saatavilla ihan lähellä....
Hevosen liha on hyvää, meillä koko perhe tykkää, varsinkin paistit, suolaus ja pippuria pintaan, ruskistus voissa ja uunissa kypsennys, ohutta siivua lautaselle, kylkeen paistettua sipulia ja muusi, kiljuen menee ääntä päin.
 

Ydinvoimaako ne siellä pyytää?

Screenshot_20220212-232205__01.jpg
 
Nerokasta toimintaa on tämä turpeesta luopuminen:

Viherstalinistisen ideologian mukaista on romuttaa toimivia koneita ja maksaa siitä:


Turveyrittäjä kommentoi osuvasti jutun perusteella:

Tuota minä en käsitä, eikö tuo koko homma ole käytännössä takavarikko, josta valtio teeskentelee maksavansa korvauksen? Perustuslain mukaan tuosta pitäisi saada käypä korvaus, eikä mikään virkamiehen päättämä nimelliskorvaus. Ja kun kerran valtio kieltää koko elinkeinon, niin kaikki oheistarvikkeet pitäisi myöskin mennä valtiolle lunastukseen.
 
Tuota minä en käsitä, eikö tuo koko homma ole käytännössä takavarikko, josta valtio teeskentelee maksavansa korvauksen? Perustuslain mukaan tuosta pitäisi saada käypä korvaus, eikä mikään virkamiehen päättämä nimelliskorvaus. Ja kun kerran valtio kieltää koko elinkeinon, niin kaikki oheistarvikkeet pitäisi myöskin mennä valtiolle lunastukseen.
Metsien kohdalla käy vähän samaan malliin. Valtio (siis Bryssel) rajoittaa metsien käyttöä, ajaa alas satoja yrityksiä ja teeskentee maksavansa korvaukset kertoen että "tilille ilmestyy rahaa"
 
Onko muuten kukaan syönnyt hevosta, muuten kuin meetvurstin muodossa, meiilä liikkuu valkohäntäpeuroja ja hevosisia ihan tuossa lähellä. Jos kaupat tyhjenee lihoista niin minulla on tuoretta saatavilla ihan lähellä....
Hevonen on hyvää. Kaverilla on ravureita, noista aina välillä joku nuori ja lahjaton saa luodin päähänsä ja päätyy pakastimeen. Liha on tummaa ja hyvää, ainakin fileet 😁
 
Onko tässä jokin yksikkövirhe?
Tuolla rahalla saisi liki 1500 myllyä

Lappeenrannan kaupungin kehitysjohtaja Markku Heinosen mukaan Puolustusvoimien jarrutus tuulivoimalle merkitsee suuria taloudellisia menetyksiä Etelä-Karjalalle. Tämä johtuu siitä, että maakuntiin suuntautuu nyt suuri määrä tuulivoimainvestointeja, joista Itä-Suomi ja Etelä-Karjala jäävät lähes paitsi.
Maakunta menettää 2,7 miljardin euron arvosta investointeja ja 35 000 henkilötyövuotta tuulivoimaloiden elinkaaren aikana. Tämän lisäksi kunnat menettävät huomattavat kiinteistöverotulot, Heinonen sanoo.

 
Viimeksi muokattu:
Back
Top