Ilmastopsykoosi -ketju

Tästä samaa mieltä. Olisi pitänyt jättää kokonaan vastaamatta.
Ilmeisesti et ymmärrä mitä sillä superauto-termillä tarkoitetaan. Siihen sisältyy vähän muutakin kuin kiihtyvyys.

Tuossa erään alan julkaisun näkemys kymmenestä tämän vuoden parhaasta sellaisesta.

Jos olet tuollaista ostamassa, ei Tesla ole shoppailulistalle vaikka siinä olisi miten hassun hauskasti nimetty tehomoodi. Haloo.
 
Ilmeisesti et ymmärrä mitä sillä superauto-termillä tarkoitetaan. Siihen sisältyy vähän muutakin kuin kiihtyvyys.

Tuossa erään alan julkaisun näkemys kymmenestä tämän vuoden parhaasta sellaisesta.

Jos olet tuollaista ostamassa, ei Tesla ole shoppailulistalle vaikka siinä olisi miten hassun hauskasti nimetty tehomoodi. Haloo.

Superauto on siis suorituskykyinen, mutta ruma ja epäkäytännöllinen ja niitä myydään hyvin vähän.

Ok. Ihan rauhassa.

Tesla on yhtä suorituskykyinen, mutta tyylikäs ja käytännöllinen. Ja niitä myydään valtavan paljon. Ja se suorituskyky auttaa myymään niitä paljon.

On hyvinkin todennäköistä, että tyyppi joka ostaa jonkun noista top-10 omistaa myös Teslan.
 
Superauto, eli:
-keskimoottori
-neliveto
-turbo
-ruma
-epäkäytännöllinen
-maailmanlaajuisesti harvinainen
Eli juuri tälläinen

WP_20190824_003.jpg

... sitten takaisin ketjun aiheeseen.

...27.9 olisi taas ilmastolakko. Entäs jos ei lakkoiltaisi, vaan kaikki joukolla rakentamaan ydinvoimalaa ilmaston pelastamiseksi...
 
Copernicus taivaalla ratsasti ja otsoniaukkoja katsasti.

Otsonikerros näyttää osoittavan toipumisen merkkejä, sillä Etelämantereella havaittu otsoniaukko voi olla nyt pienimmillään sen jälkeen, kun sen kokoa alettiin mitata 1980-luvulla, BBC kertoo. Euroopan unionin Copernicus-ilmakehän seurantapalvelun (CAMS) mukaan otsoniaukon koko on nyt puolet pienempi kuin normaalisti syyskuun puolivälissä. Kuluneen viikon aikana otsoniaukon pinta-ala on ollut hieman yli viisi miljoona neliökilometria, kun viime vuonna se oli yli 20 miljoonaa neliökilometriä, CAMS:n raportissa kerrotaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/osoittaako-otsonikerros-vihdoin-toipumisen-merkkeja-tutkijat-etelamantereen-otsoniaukko-voi-olla-pienimmillaan-kolmeen-vuosikymmeneen/7551240#gs.45mhfp
 
Hienoa, nyt foorumilla ilmeisesti ymmärretään, että Teslat eivät ole superautoja.

Ei olekaan, jos sen haluaa niin määritellä (ruma ja epäkäytännöllinen ja niitä myydään hyvin vähän).

Foorumilla ihmeteltiin, miksi Tesla tarjoaa superautoluokan suorituskykyä.

Syy on se, että Teslalla ei ole tarkoitus tehdä autoja, joita myydään vähän. Tesla tarjoaa superautojen suorituskyvyn muuten järkevässä paketissa ja myyvät sen avulla enemmän.
 
Ei olekaan, jos sen haluaa niin määritellä (ruma ja epäkäytännöllinen ja niitä myydään hyvin vähän).

Foorumilla ihmeteltiin, miksi Tesla tarjoaa superautoluokan suorituskykyä.

Syy on se, että Teslalla ei ole tarkoitus tehdä autoja, joita myydään vähän. Tesla tarjoaa superautojen suorituskyvyn muuten järkevässä paketissa ja myyvät sen avulla enemmän.
Ei kukaan sellaista ihmetellyt. Kysymys oli tämä:
Yrittääkö Tesla kalastella osuuttaan superautoilijoista? Ei ehkä onnistu Model S:llä...
Ja siihen aika yksiselitteinen vastaus on, että ei yritä. Koska ne ovat ihan eri kategorian tuotteita.

Sinä vastasit voivottelemalla ja linkkaamalla jotain nollasta sataan listoja.
 
Ei kukaan sellaista ihmetellyt. Kysymys oli tämä:

Ja siihen aika yksiselitteinen vastaus on, että ei yritä. Koska ne ovat ihan eri kategorian tuotteita.

Sinä vastasit voivottelemalla ja linkkaamalla jotain nollasta sataan listoja.

Voivottelu liittyi nimenomaan siihen, että koko pointti alunperinkin missattiin. Miksi Tesla tekee superautoluokan suorituskyvyn autoja?

Kadun että vastasin yhtään mitään.
 
Ja vielä siis kommentti.

Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että superautoluokan suorituskyky houkuttaa myös superautoluokan ostajia. Vaikka auto olisikin lisäksi hyvännäköinen ja käytännöllinen.

Tästä saa olla eri mieltä. Se on mielipide joka tapauksessa. Dataa tuskin asiasta on.
 
Itse asiassa, täytyy ihmetellä, jos käytännössä maailman nopeimmin kiihtyvä sarjavalmisteinen auto ei kiinnostaisi superautoluokan ostajia. Edes käytännöllisenä käyttöautona? :unsure:
 
Itse asiassa, täytyy ihmetellä, jos käytännössä maailman nopeimmin kiihtyvä sarjavalmisteinen auto ei kiinnostaisi superautoluokan ostajia. Edes käytännöllisenä käyttöautona? :unsure:
Varmasti käytännöllisenä käyttöautona kiinnostaa. Mutta, yhtään McLaren 720:ä ei jää myymättä sen takia että Tesla kiihtyy yhtä nopeasti. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?


Minäkin tunnen kaverin jolla on harrasteautona Ferrari ja työautona lava-auto. Korvaisiko 2 sekuntia 0-100 kiihtyvä lava-auto Ferkun kokonaan ja kaveri "pärjäisi yhdellä autolla? Ei varmaankaan.
 
Ei Tesla tee sellaisia. Katso vaikka noita Laguna Secan kierrosaikoja.

Itse asia on puolestani käsitelty.

Mutta jatketaan sitten rupattelua detaljeista.

Jos superautomääritelmä tulee Laguna Secan kierrosajasta, niin paljonko vaaditaan, että on superauto?
 
Mutta, yhtään McLaren 720:ä ei jää myymättä sen takia että Tesla kiihtyy yhtä nopeasti. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Ainakaan meikäläinen ei ole tuollaista väittänytkään.
 
Itse asia on puolestani käsitelty.

Mutta jatketaan sitten rupattelua detaljeista.

Jos superautomääritelmä tulee Laguna Secan kierrosajasta, niin paljonko vaaditaan, että on superauto?
Mitkä asiat tekevät autosta superauton?
Montako kriteeriä Tesla täyttää?
 
Yrittääkö Tesla kalastella osuuttaan superautoilijoista? Ei ehkä onnistu Model S:llä...

Vaikuttaa siltä, että tulkitsemme Huhdan kysymystä eri tavoin.

Mutta, yhtään McLaren 720:ä ei jää myymättä sen takia että Tesla kiihtyy yhtä nopeasti. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Mitkä asiat tekevät autosta superauton?
Montako kriteeriä Tesla täyttää?

Kannattaa huomioida, että Huhta puhui superautoilijoista, eikä superautoista.

Se oli se asia, johon otin kantaa. Mielipiteeni on, että Tesla kiinnostaa superautoilijoita. Koska kiihtyvyys ja suorituskyky on superautoluokkaa.

Nähdäkseni otit kantaa toiseen asiaan. Onko Tesla superauto. Viekö Tesla osuutta superautoista?
 
Kun tuo asia on nyt selvä, niin mikä on Laguna Secan "hyvä" kierrosaika?
 
Vaikuttaa siltä, että tulkitsemme Huhdan kysymystä eri tavoin.




Kannattaa huomiota, että Huhta puhui superautoilijoista, eikä superautoista.

Se oli se asia, johon otin kantaa. Mielipiteeni on, että Tesla kiinnostaa superautoilijoita. Koska kiihtyvyys ja suorituskyky on superautoluokkaa.

Nähdäkseni otit kantaa toiseen asiaan. Onko Tesla superauto.
Jep.
Itse tulkitsen tuon niin, että Huhta kysyy yrittääkö Tesla superauto-markkinoille. Miksi hän olisi myöhemmin vastauksena viestiisi postannut superauton määritelmän.

Eli juu, varmasti Tesla kiinnostaa jos haluat nopean ja ruman viisipaikkaisen sedanin.
Ei taatusti kiinnosta jos haluat superauton.
 
Back
Top