Ilmavoimat 100 vuotta

TomTom

Ylipäällikkö
Mod
#1
Huomenna pärähtää käyntiin Ilmavoimat 100 vuotta -tapahtuma. Kaikki kynnelle kykenevät laittakoot tapahtumasta kuvia/videoita tänne. Mpnet seuraa myös kyseistä tapahtumaa ja kuvia löytää jatkossa tästä lirpakkeesta ja media puolen albumista: https://maanpuolustus.net/media/albums/ilmavoimat-100-vuotta.62/

P.S. Ei runkata siellä F-35:n mallin kabiinissa. (Gripukka fanit voi ulista tästäkin)
 

Fremen

Ylipäällikkö
#3
Näytös keskeytetty toistaiseksi, Hawk 4 polttaa kerosiiniä vielä noin 15min ja tulee sitten bingona laskuun - vanne on kuulemma ok (ilmeisesti kollegat tarkistaneet visual), rengas puuttuu. Tsemppiä!
Nelonen vahvisti ettei halua vaahtoa kiitotielle.
 

Ikarus

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
#7
Näytös keskeytetty toistaiseksi, Hawk 4 polttaa kerosiiniä vielä noin 15min ja tulee sitten bingona laskuun - vanne on kuulemma ok (ilmeisesti kollegat tarkistaneet visual), rengas puuttuu. Tsemppiä!
Nelonen vahvisti ettei halua vaahtoa kiitotielle.
Lähtökiihdytyksessä rengas räjähti?
 

Ikarus

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
#9
Kyllä, oikea rengas räjähti 4-Hawkista
Toiko laskuun kone ehjän renkaan puolelle kallistettuna? Olettaisin, että kone on pyrkinyt kampeamaan kiitotiellä vanteen varassa telunneen päätelineen renkaan puolelle.

Joka tapauksessa noissa koneissa ei istu ihan tavallisia sauvan hämmentäjiä, he hoitaa tilanteen jos se hoidettavissa on.
 

Fremen

Ylipäällikkö
#10
Voi jumalauta... #metoo-kampanja sinne tai tänne, mutta kun juontaja Sinkkonen tai jotain kuuluttaa "noh, Liisa, kun olet ammatiltasi meteorologi etkä kosmetologi, niin kerropa mitä lentosäätä voidaan huomiseksi odottaa?"
Idiootti. Lisäksi jäi mikki auki!

Mistä näitä spedejä oikein kaivetaan!?!?
 
Tykkäykset: PSS

Fremen

Ylipäällikkö
#11
Toiko laskuun kone ehjän renkaan puolelle kallistettuna? Olettaisin, että kone on pyrkinyt kampeamaan kiitotiellä vanteen varassa telunneen päätelineen renkaan puolelle.

Joka tapauksessa noissa koneissa ei istu ihan tavallisia sauvan hämmentäjiä, he hoitaa tilanteen jos se hoidettavissa on.
Ihan tasalasku, vanne savutti mutta kuski piti hienosti pulkan suorassa, ihan non-event noi hätälaskuksi! Rauhallinen ammattilaisen suoritus.
 
#12
Toiko laskuun kone ehjän renkaan puolelle kallistettuna? Olettaisin, että kone on pyrkinyt kampeamaan kiitotiellä vanteen varassa telunneen päätelineen renkaan puolelle.

Joka tapauksessa noissa koneissa ei istu ihan tavallisia sauvan hämmentäjiä, he hoitaa tilanteen jos se hoidettavissa on.
Takana olleella herralla oli radioskanneri ja kuuntelin lennonjohdon ja lentäjän keskustelua. Hetken arpomisen jälkeen päätös oli laskeutua kiitoradan oikeasta päästä, jotta kone ei tule yleisön päälle, jos olisi lähtenyt kampeamaan. Koneen laskeutuessa oli 16000 henkilön hiljaisuus, mutta onneksi kaikki meni hyvin!
 

Mustaruuti

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
ELSO 1.0
#18
Siinä oli demonstraatio lentsikoiden kumien tärkeydestä, mistä taisi olla keväällä puhetta.
 
Top