tienvarsipummi
Ylipäällikkö
Mulla jumittelee myös iPad IOS 15.5 Safarilla. Tökkii näköjään myös Brave selain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kokeile Operaa. Töksähtelee välillä, mutta lataa kuitenkin sivut (Ukraina -ketju).Mulla jumittelee myös iPad IOS 15.5 Safarilla. Tökkii näköjään myös Brave selain.
Siis nuo omenavehkeet ? Samaa mieltäEi niitä voi verrata , romuja
7v vanha padi tossa päivittäisessä käytössä. Ihanaa kun ei tartte 4 päivän välein muksuille käydä jotain säätämässä kun ei toimi ja hidastelee. Saatika eukolle.Siis nuo omenavehkeet ? Samaa mieltä
Jes mahtavaa!Operan selain tuntuu toimivan Ipadilla ongelmitta.
Googlailin vähän ja saattaa olla, että Safari hyytyy jos Twitter-upotuksessa on "sensitive content" päällä. Firefoxissa se vain yksinkertaisesti peittää Twitter-upotuksessa videon still-kuvan tuollaisella "Sensitive Content" -ilmoituksella, mutta Safari näköjään hyytyy täysin.
Jos joku keksii tähän jonkun keinon, niin otamme vinkkejä kiitollisina vastaan. Yritän itsekin löytää vastauksia.
Ja otsikon voisi vaihtaa "iPad hyytyy" => "Safari hyytyy", koska se koskee Safari-selainta Applen laitteissa. Ainakin mulla iPhone, iPad ja Mac.
EDIT: Disablaamalla Javascriptin, Safari ei enää hyydy, mutta sivuston ulkonäkö muuttuu huonompaan suuntaan, eikä twiittejä enää näe ollenkaan.
No olishan tuo pitänyt arvataEDIT: Disablaamalla Javascriptin, Safari ei enää hyydy, mutta sivuston ulkonäkö muuttuu huonompaan suuntaan, eikä twiittejä enää näe ollenkaan.
Kaikki selaimet iOS:ssa käyttävät Webkitiä. Myös Opera. Mutta se tekee jotain eri tavalla. Kysymys kuuluu mitä?Ongelma saattaa olla webkitissä, sillä firefoxikin hyytyy ihan samalla tavalla. Safarin ja firefoxin lisäksi webkittiä käyttää esim chrome ja MS edge iOS:llä.