Islamistien sota länttä vastaan

Kyllä he kunnioittivat niitä joita pitivät kanssaihmisinä, siihen listaan vaan ei kuulunut koko maailma.
Esim. sotainvalidit eivät mahtuneet elinkelpoisten sakkiin.
 
Asia lienee osittain noin, toisaalta jotkut (puolueaktiivit?) invalidit olivat hyvinkin arvostettuja.
No, Operaatio Barbarossan alettua T4 -ohjelman (mielisairaiden ja vammaisten saksalaisten tuhoamisohjelman) periaatteita ryhdyttiin soveltamaan myös vaikeasti vammautuneisiin sotainvalideihin, eli sotasairaaloista ryhdyttiin poimimaan porukkaa, jonka katsottiin olevan taakaksi isänmaalleen ja likvidoitiin pois. Operaation toteutti SS.

Tämä oli sarjassamme GEKADOS/hys-hys, koska vaikka itärintamalla rintamajoukkojen keskuudessa laajalti tunnettiinkin ja hyväksyttiin Einsatzgruppenien toiminta juutalaisia vastaan ja partisaanienvastainen sodankäynti, omiin haavoittuneisiin kohdistuneiden "puhdistustoimenpiteiden" hyväksymistä jostain syystä hieman epäiltiin päättäjien keskuudessa.
 
No, Operaatio Barbarossan alettua T4 -ohjelman (mielisairaiden ja vammaisten saksalaisten tuhoamisohjelman) periaatteita ryhdyttiin soveltamaan myös vaikeasti vammautuneisiin sotainvalideihin, eli sotasairaaloista ryhdyttiin poimimaan porukkaa, jonka katsottiin olevan taakaksi isänmaalleen ja likvidoitiin pois. Operaation toteutti SS.

Tämä oli sarjassamme GEKADOS/hys-hys, koska vaikka itärintamalla rintamajoukkojen keskuudessa laajalti tunnettiinkin ja hyväksyttiin Einsatzgruppenien toiminta juutalaisia vastaan ja partisaanienvastainen sodankäynti, omiin haavoittuneisiin kohdistuneiden "puhdistustoimenpiteiden" hyväksymistä jostain syystä hieman epäiltiin päättäjien keskuudessa.

Edit.
Ohjelmaa ei toteutettu kategorisesti, mutta osa haavoittuneista tapettiin kylmän loogisesti.
 
Ääri-islamismi kymmenkertaistunut Ruotsissa

Väkivaltaisten islamistien määrä on kymmenkertaistunut Ruotsissa kymmenen viime vuoden aikana. Heitä on nyt 2 000 henkilöä ja määrä kasvaa edelleen, todetaan Ruotsin Maanpuolustuskorkeakulun julkaisemassa raportissa. Radikaalein ja väkivaltaisin ryhmä ovat salafistit. Heille kelpaavat vain Jumalan lait.

Islamin äärimmäinen tulkinta ei jätä tilaa maalliselle lainsäädännölle ja demokraattiselle yhteiskunnalle. Ruotsalainen salafisti-imaami on määritellyt tosiuskovaisen siten, ettei tämä voi olla uskottoman ystävä, eikä myöskään osallistua uskottomien yhteiskunnan toimintaan, saatikka kuulua mihinkään puolueeseen. Tosiuskovainen ei voi myöskään pukeutumisellaan, ulkonäöllään tai puheellaan jäljitellä uskotonta yhteiskunnan jäsentä.

Saarnaajilla omat alueensa

Raportissa todetaan, että saarnaajat ovat keskenään jakaneet Ruotsin maantieteellisesti siten, että kullakin on oma osansa valtakuntaa. Kaikkein radikaalein ryhmittymä ovat takfir-salafistit, jotka toimivat suljetuissa yhteisöissä.

– Aiemmin ryhmät välittivät suhteellisen avoimesti tietoja toiminnastaan sosiaalisessa mediassa mutta nyt ne ovat tulleet varovaisemmiksi ja vetäytyneet sieltä, sanoo tutkija Magnus Ranstorp.

– Samalla täytyy kuitenkin todeta, että salafistit ovat todella pieni vähemmistö Ruotsin muslimien joukossa.

Naisille ”kunniaruoskintaa” sharian mukaisesti

Salafistiset saarnaajat puhuvat kernaasti naisen asemasta yhteiskunnassa. Eräs vaikutusvaltainen saarnamies muun muassa suosittelee naiselle ”kunniaruoskintaa”, jos tämä ei ole ollut ja elellyt sharia-lain mukaisesti. Samoin naisen on peitettävä itsensä, jotta tämä näin muodostaisi ”muurin” itsensä ja vieraiden miesten välille eikä joutuisi helvettiin.

Raportin viimeisessä osassa on haastateltu ihmisiä, jotka omassa arjessaan ovat tekemisissä ääri-islamistien kanssa. Todistajien kertoman mukaan salafistiyhteisöt toimivat Ruotsin tunnetuissa ongelmalähiöissä ja pyrkivät linnoittautumaan sinne. Salafistit painostavat myös muita muslimeita ja heidän erityisen vihansa kohteina ovat shiiamuslimit.

SÙOMEN UUTISET
https://www.suomenuutiset.fi/aari-islamismi-kymmenkertaistunut-ruotsissa/

Viktig rapport om salafistiska grupperingar i Sverige släppt
Idag släpps rapporten ”Mellan salafism och salafistisk jihadism - påverkan mot och utmaningar för det svenska samhället” som tagits fram av Försvarshögskolan på uppdrag av Myndigheten för samhällsskydd och beredskap (MSB). Rapporten är unik i sitt slag och kartlägger den salafistiska jihadistmiljön i Sverige och deras påverkansmetoder.
https://www.fhs.se/arkiv/nyheter/20...lafistiska-grupperingar-i-sverige-slappt.html

Google käännös
Salafism is a literary interpretation within Sunni Islam and has a strict view of indivisible God and total submission to God's laws. Salafists follow the first three generations of the Prophet's followers. There is a spectrum of different estimates between salafism and salafist-jihadism. Salafism has in some cases proved to be the basis of violence-raising jihadism. All salafists are not jihadists, but all jihadists are salafists.

Salafism and Salafist Jihadism have evolved over a long period in Sweden. Some notable events from the Swedish salafist-jihadist environment are the extensive travel to jihadist groups in the Middle East, as well as the terrorist attacks on Drottninggatan in Stockholm in 2010 and 2017.

In addition to what has so far become visible to the public, much else has happened in these environments. The security police have described that Sweden's violent Islamist environments have been tied up in less than a decade. This increase reflects the emerging radical groups described in the report.

The report also describes the messages that the environments convey, their influence methods, and how local government representatives experience salafic and salafist-jihadistic influence in Swedish local communities such as Halmstad, Stockholm, Gothenburg, Borås and Västerås.

"This is a relatively new research area. Today, there is a great lack of studies and research on the Salafist-Jihadist environments in a Swedish context. In particular, there is no research about links between salafism and salafist-jihadism. The report aims to broaden the understanding of their messages and influence methods, says Magnus Ranstorp.

The report is written by Dr. Magnus Ranstorp, Filip Ahlin, Peder Hyllengren and Magnus Normark at the Center for Total Defense and Social Security (CTSS) at the Defense College.

What is the difference between salafism and salafic jihadism?

- Salafism is a literary belief in Southern Islam that wants to return to the Muslim religion as they perceive that it was lived and taught by the first three generations of Muslims after the Prophet Muhammad. Salafists oppose all changes, deviations or renewals in religious interpretation, and reject the four schools of law in Sunni Islam. Salafism is strongly interfaced between Muslims and non-Muslims, between pure and unclean Muslims, between men and women, between halal (permitted) and haram (forbidden), between Islam and West. Military activists in Salafism are called Salafist Jihadists. The Islamic State Terrorist Organization (IS) consists of Salafist Jihadists, says Magnus Ranstorp.

Why is this an important area to study?

- Salafist missionaries are very active in social media, and use forums like Youtube and Facebook to reach new audiences. Foreign government reports and research show that Salafist ideology can provide a basis for salafic jihadism. Basically, there is an antidemocratic attitude in Salafism, because following God and God's laws is the only one allowed.

Our study shows that salafic information impact can contribute actively to promoting intolerance, discrimination and hate speech to other groups, especially against Jews and Shiites, as well as promote isolationist tendencies. It is important to analyze which salafic messages and influence methods that dominate Sweden in order to counteract antidemocratic influence, "says Magnus Ranstorp.

How have you worked with the development of the study?

"We have done 70 interviews, mainly with police representatives, social services and municipalities. Representatives from civil society and journalists have also been interviewed. In addition, we have studied the Salafist presence in social media and read government protocols, to name a few sources. We started with the really hard-working environments and then their social contacts, "says Magnus Ranstorp.

What methods are used for salafic information impact in Sweden?

"We see that some Salafist groups use social media, lectures with ministers, and collaborations with organizations abroad to spread their messages. Many of the informants of the study have also expressed concern about Koran schools with Wahhabist orientation and anti-democratic norms, including in Gothenburg. Although many Salafist ministers spend a lot of time on uncontroversial subjects, descending messages about women, gay, Jews, non-believers, and non-integration into Swedish society, recurring, says Magnus Ranstorp.

What are the most important conclusions of the study?

"We see that strong social relations exist between various central salafist actors in Sweden that combine salafist-jihadist environments with salafist actors. Salafist ministers appear individually and together in the same mosques,

Ja se 265 sivuinen ruotsinkielinen raportti.
https://www.fhs.se/download/18.7df9907163ed7475b4abe94/1530198487005/Försvarshögskolan. Mellan salafism och salafistisk jihadism_v2.pdf
 
Viimeksi muokattu:
Avoimesti homoseksuaali imaami Ludovic-Mohamed Zahed on huolissaan arabien rahoittamista moskeijoista - ”Levittävät poliittista islamia kaikkialle maailmaan”
Algerialais-ranskalainen imaami Ludovic-Mohamed Zahed haluaa eroon poliittisesta islamista ja toivoo sen sijaan avointa keskustelua.
  • Imaami Ludovic-Mohamed Zahed puhuu perjantaina Helsingissä seminaarissa, jossa käsitellään moniperusteista syrjintää, joka koskettaa uskonnollisiin ja hengellisiin yhteisöihin kuuluvia seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä.
  • Suomessa vietetään parhaillaan Pride-viikkoa.
Videolla imaami Ludovic-Mohamed Zahed kertoo muun muassa sen, voiko muslimi olla homoseksuaali. Vastaukset ovat englanniksi.

Homoseksuaali imaami Ludovic-Mohamed Zahed, 41, perusti noin kuusi vuotta sitten Pariisiin moskeijan, joka on avoin myös LGBT-muslimeille.Tavoitteena oli perustaa moskeija, johon kaikki muslimit ovat tervetulleita sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

- Esimerkiksi naisille ei ollut moskeijaa johon mennä, jos he eivät pukeutuneet hijabiin. Ja hijabin käyttäminen moskeijassa ei ole velvoite vaan perinne. Ja jos hijabia käyttikin, joutui rukoilemaan moskeijan takaosassa, jolloin ei välttämättä kuullut imaamia kunnolla, Zahed luettelee epäkohtia ja syitä, minkä vuoksi koki avoimemman moskeijan perustamisen tärkeäksi.

Hän jatkaa, että perinteisiin moskeijoihin ei esimerkiksi transsukupuolisilla henkilöillä ole yleensä asiaa.

- Ne (moskeijat) voivat olla erittäin syrjiviä vain poikkeavan ulkonäön vuoksi, hän jatkaa.

Vastaavanlainen toimintatapa sopisi myös vaikkapa Suomeen. Zahed on tietoinen Suomessakin viime aikoina nousseista vastakkainasetteluista.

- Islamofobian voi estää vain olemalla avoin, Zahed sanoo.

Sosiaalipsykologian tohtorina Zahed pohtii islamia monesta näkökulmasta, ei ainoastaan sukupuolen kannalta vaan myös identiteetin ja rauhan edistämisen. Hän onkin huolissaan erityisesti islamin politisoinnista.

- Esimerkiksi Saudia-Arabia, Turkki ja Algeria rahoittavat moskeijoiden ja islam-keskusten rakentamista ja kouluttavat imaameja, jotka he sitten lähettävät Eurooppaan.

- Näin he levittävät poliittista islamia kaikkialle maailmaan.

Zahed jatkaa, että juuri tämän vuoksi Euroopassa muslimiyhteisön on koulutettava imaamit itse. Vain näin voidaan estää ulkopuolinen, aggressiivinenkin vaikuttaminen.

3a4ae47f213c9c3b9e338b97704269b33bd9752b10cab0e9e8ceb9342b029fad.jpg

3a4ae47f213c9c3b9e338b97704269b33bd9752b10cab0e9e8ceb9342b029fad.jpg

Homoseksuaali imaami Ludovic-Mohamed Zahed saapui Helsinkiin Pride-viikon yhteydessä pidettävään seminaariin. SANNA TASKINEN

Suvaitsevaisuus jo lisääntynyt
Zahed näkee, että suvaitsevaisuus on jo lisääntynyt homoseksuaalisuutta kohtaan joissakin arabimaissa kuten Tunisiassa.

- Näin voi tapahtua maissa, joissa koulutustaso nousee. Myös naisten oikeuksia on alettu kunnioittamaan.

Zahed hienotunteisesti kritisoi EU-maita "hieman vaisusta" reagoinnista esimerkiksi joillekin Pohjois-Afrikan maiden niin sanotuille homolaeille.

- Esimerkiksi Algeriassa homoseksuaalisuudesta voi joutua kolmeksi vuodeksi vankilaan. Tuomio voi olla 10 vuotta, jos homoseksuaalisuudesta puhuu julkisesti, Zahed sanoo ja vertaa tilannetta Venäjän niin sanottuihin homopropagandalakeihin.

Hän korostaa, että ongelmien ratkaisemiseksi tarvitaan keskustelua ja vapautumista.

- Se on oikeaa hengellisyyttä, hän toteaa.

Haastattelun aikana hän sanoo useaan otteeseen, ettei islamin pidä rajoittaa vaan sallia ja suvaita.

Vihapuhe vähentynyt
Zahed ja hänen yhteisönsä ovat saaneet osansa vihapuheesta. Etenkin moskeijan avaamisen aikaan uhkauksia tuli paljon. Ei kuitenkaan mitään liian vakavaa, ainakaan hänen oman arvionsa mukaan.

Muutos tapahtui marraskuussa 2015. Tuolloin terroristit iskivät Pariisissa ja useita ihmisiä sai surmansa.

- Näiden iskujen jälkeen Ranskan poliisi otti vihapuheen sosiaalisessa mediassa vakavasti. Se loppui lähes kokonaan, Zahed kertoo.

Nykyisin hän asuu Marseillessa Etelä-Ranskassa. Alueella asuu paljon Pohjois-Afrikasta muuttaneita muslimeja, jotka noudattavat omia perinteitään.

- Heillä on omat yhteisönsä eivätkä he tunne itseään uhatuiksi kuten monet uuden polven muslimit Pariisissa, jotka ovat radikalisoituneet, Zahed sanoo.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806282201025392_u0.shtml
 
http://murphyssoninlaw.blogspot.com/2018/07/yusuf-unelmani-on-kaannyttaa.html
maanantai 2. heinäkuuta 2018
Yusuf: Unelmani on käännyttää

Koska toistuvasti kuulee väitettävän, että islamisaatio johtuu sosioekonomisista ongelmista, kotouttamisen riittämättömistä resursseista ja tietenkin rasismista, suomensin Judith Bergmanin hyvän kolumninGatestone Institutessa. Hän paljastaa kiusallisen virheen itseään suvaitsevina pitävien väittämistä: Euroopassa asuvat muslimit eivät maallistu, vaan yhä useampi ryhtyy hartaaksi muslimiksi työntäen heille tarjotun sosiaalidemokratian sivuun.

"The growing religiousness is not an expression of marginalization. We are talking about people who are well-integrated, but who want to be religious". — Professor Viggo Mortensen. "The vision is an Islamic state -- Islamic society... Muslims will prefer sharia rule. But the vision for twenty years from now is for sharia law to be part of Germany, that sharia will be institutionalized in the state itself". — "Yusuf", in a documentary series, False Identity. "I will pick them one by one -- I will start with people around me... If every Muslim would do the same in his surroundings, it can happen with no problem... you don't confront him [the German] with force; you do it slowly... There will be clashes, but slowly the clashes will subside, as people will accept reality." — "Yusuf", in a documentary series, False Identity. Europe will still exist but, as with the great Christian Byzantine Empire that is now Turkey, will it still embody Judeo-Christian civilization?

Hollannin hallitus julkaisi kesäkuussa raportin, jonka mukaan Hollannissa asuvat muslimit ovat muuttuneet entistä uskonnollisemmiksi. Vuosina 2006-2015 haastateltiin 7.249 hollantilaista, joilla on marokkolainen tai turkkilainen syntyperä. 2/3 Hollannissa asuvista muslimeista (noin miljoona henkilöä) on lähtöisin niistä maista.

Raportin mukaan 78% marokkolais-taustaisista rukoilee viidesti päivässä - turkkilaisista 33%. Lähtömaasta riippumatta noin 40% käy moskeijassa vähintään kerran viikossa. Yhä useampi nuori nainen käyttää huivia (64% vuonna 2006 ja 78% vuonna 2015) ja selvä enemmistö ruokailee sharian mukaisesti halalia (93% marokkolaiset ja 80% turkkilaiset). 96% marokkolaisista sanoo, että uskonto on heille hyvin tärkeä osa elämää, turkkilaisista 89%. Vuodesta 2006 vuoteen 2015 niiden marokkolaisten osuus, jotka noudattavat erittäin tiukasti islamia, on noussut 77%:sta 84%:iin. Turkkilaisilla luvut ovat 37% sekä 45%. Maallistuneita muslimeita on vähän . 7% turkkilaisista ja 2% marokkolaisista.

Tanskassa huomattiin jo vuonna 2004 tehdyn tutkimuksen yhteydessä, että erityisesti "toisen polven, korkeasti koulutetut ja yhteiskuntaan hyvin integroituneet naiset" ovat hakevat turvaa uskonnosta. Tuolloin professori Viggo Mortensen totesi: "Kasvava uskonnollisuus ei ole osoitus syrjäytymisestä. He ovat yhteiskuntaamme hyvin sopeutuneita ja haluavat noudattaa islamia".

Uudempi tanskalaistutkimus vuodelta 2015 vahvistaa muslimitaustaisten maahanmuuttajien uskonnollisuuden olevan edelleen kasvussa: vuonna 2006 päivittäin rukoili 37% ja vuonna 2015 jo 50%. Vuonna 2006 koraanin kirjaimellista tulkintaa kannatti 63% ja vuonna 2015 se oli noussut 77%:iin. Kööpenhaminan yliopiston uskontoihin perehtynyt sosiologi, Brian Arly Jacobsen, yllättyi tuloksista. "Uskoimme muslimien maallistuvan kuten tanskalaisetkin, jotka eivät ole enää erityisen uskonnollisia." Jacobsenin mukaan yksi selitys voi olla maahan rakennetut 20-30 uutta moskeijaa.

Tanskalaistutkimukset ovat yhdenmukaisia muualla Euroopassa tehtyjen kyselyiden kanssa, joiden mukaan Euroopassa asuvat muslimit haluavat noudattaa sharia-lakia. Vuonna 2014 tehdyn tutkimuksen mukaan marokkolaista ja turkkilaista syntyperää olevista Saksassa, Ranskassa, Hollannissa, Belgiassa, Itävallassa ja Ruotsissa asuvista lähes 60% haluaa islamin palaavan juurilleen. 75% uskoo, ettäislamista on vai yksi oikea tulkinta, ja 65% haastatelluista piti sharia-lakia oman maansa lakeja tärkeämpänä. Vuonna 2016 43% Britanniassa asuvista muslimeista oli sitä ielt', että sharian tulisi korvata nykyinen lainsäädäntö kun taas 22% vastusti ajatusta. Vuoden 2017 tehty 400 hengen kyselytutkimus Belgiassa osoitti, että 29% haastatelluista piti shariaa enemmän arvossa kuin nykylakeja, ja 34% oli sitä mieltä, että "Koraaniin perustuva yhteiskunta on ehdottomasti parempi kuin nykyinen".

Eurooppaan viime vuosina muuttaneet yli kaksi miljoonaa muslimia kiihdyttävät täällä jo ennestään olevien muslimien uskonnollista aktivoitumista. Vuonna 2017 Itävallan Grazissa afgaaneille tehdyn tutkimuksen mukaan alle 30-vuotiaat turvapaikanhakijamiehet pitivät kiinni perinteistään ja 70% kävi moskeijan perjantaisaarnassa. Naiset ovat vieläkin uskonnollisempia: 63% rukoilee päivittäin viisi kertaa, miehistä 40%. 2/3 naisista pitää huivia julkisilla paikoilla. Puolet siirtolaisista myöntää, että uskonto on heille nyt tärkeämpää, kuin mitä se oli kotimaissaan, ja 52% oli sitä miekltä, että islamin valta-asema suhteessa muihin uskontoihin on kiistämätön.

Muslimien taipumus muuttua entistä uskonnollisemmiksi saavuttuaan Eurooppaan, huomattiin myös dokumentissa "False Identity". Siinä arabiaa puhuva toimittaja Zvi Yehezkeli soluttautui moskeijoihin tutkiessaan Muslimiveljeskunnan toimintaa Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Saksassa hän tutustui kahteen nuoreen syyrialaismieheen, jotka olivat tulleet Kosovon kautta Saksaan saaden apua "englantilaiselöta muslimiyhteisöltä". Yehezkelin mukaan he lähtivät Syyriasta melko maallistuneina, mutta ennen saapumistaa Saksaan he asuivat vuoden Pristinassa, Kosovossa, jossa "Muslimiveljeskunta käännyttää turvapaikanhakijoita ja saapuessaan Saksaan Ahmed ja Yusuf rukoilivat jo viidesti päivässä."

Ahmedin mukaan "lähtiessäni Syyriasta, voin henkisesti hyvin. Islamilaiset järjestöt auttavat ensin pyyteettömästi, mutta sitten he johdattavat avun tarvitsijat rukoilemaan yhdessä kanssaan. Se on muslimille vaikeaa kieltäytyä siinä tilanteessa." Yehezkeli kysyi, mitä unelmia heillä on. "Unelmani on tehdä Euroopasta islamilainen valtio", sanoi Yusuf. "Muslimeina arvostamme shariaa. 20 vuoden kuluttua haluan, että sharia-laki vallitsee Saksassa maallisen lain tilalla."

Samalla kun muslimit radikalisoituvat, eurooppalaiset hylkäävät uskontonsa. 16-29 eurooppalaiset vuoden 2018 maaliskuussa julkaistun St. Maryn yliopiston teologian professorin Stephen Bullivantin tutkimuksen mukaan: "Joitain poikkeuksia lukuun ottamatta nuoret aikuiset eivät tunnista perinteisiä uskontoja omakseen. Kristinusko on kadonnut joko pysyvästi tai ainakin sadaksi vuodeksi."

Virossa, Ruotsissa ja Hollannissa tehdyn tutkimuksen mukaan 70-80% nuorista aikuisista kuvaa itseään uskonnottomiksi. Ranskassa, Belgiassa, Unkarissa ja Britanniassa vastaava luku on 64-70%. Puolassa vain 17% piti itseään uskonnottomina - Liettuassa 25%.

Ahmedin ja Yusufin tavoin Euroopassa olevat muslimit haluavat käännyttää eurooppalaiset, islamissa tunnetaan käsitteenä dawa. He ovat itse eläviä esimerkkejä käännytyksen tehosta: "Käännytän heidät yksi kerrallaan. Aloitan lähellä olevista." Yusuf vastasi, miten vastahankaiset saksalaiset käännytetään: "Heitä ei voi voittaa väkivalloin - heidät tulee taivutella...Varmasti syntyy taisteluita, mutta nekin vähitellen päättyvät, kun eurooppalaiset ymmärtävät realiteetit. Enää ei ole pakoreittiä - muutos aiheuttaa aina vastarintaa".

Kun eurooppalaiset eivät ole uskonnollisia, voi pohtia miten hyvin käännytys islamiin onnistuu. Eurooppa säilyy maanosana, mutta kuten vanhan Bysantin tilalla on nyt Turkki, herää kysymys katoaako judeo-kristillinen kulttuurimme?
 
https://www.kansalainen.fi/alankoma...maasta-jos-he-eivat-hyvaksy-monimuotoisuutta/
Alankomaiden muslimipuolueen johtaja käskee alankomaalaisia lähtemään maasta, jos he eivät hyväksy monimuotoisuutta
11.7.2018 21:37
Petri Saarela

Alankomaiden muslimipuolueen johtajan mielestä alankomaalaisten tulee lähteä, jos he eivät hyväksy monimuotoisuutta.
Tunahan Kuzu, DENK-puolueen johtaja Alankomaissa on saanut aikaan melkoisen kohun, kertoo NOS.
– Jos he [alankomaalaiset] eivät pidä muuttuvista Alankomaista, missä elää ihmisiä eri kulttuureissa, heidän tulee häipyä, Kuzu sanoo haastattelussa.
Kuzun maahanmuuttomyönteinen DENK-puolue kasvaa nopeasti Alankomaiden kaupunkialueilla. Se on pärjännyt erityisen hyvin alueilla, missä on tiheä muslimipopulaatio, kuten Amsterdam Nieuw-Westissä. Tämän vuoden kuntavaaleissa puolue pyyhkäisi Amsterdam Nieuw-Westissä perinteisiä työväenpuolueita pois kartalta.
DENK:n perustivat vuonna 2015 Tunahan Kuzu and Selçuk Öztürk, molemmat entisiä työväenpuolueen (PVDA) jäseniä.
PVDA:n edustajat kokivat tilanteen pelottavaksi TV-keskustelussa vuonna 2014, kun Selçuk Öztürk uhkasiväittelyn aikana: – Rankaiskoon Allah teitä!”
 

Ai mikä islamisaatio? Ei sellaista kuulemma olekaan.

Malliesimerkki siitä, mihin muslimien määrän lisääntyminen johtaa. Kokevat olevansa jo niin vahvoilla, että uskaltavat aloittaa poliittisella areenalla uhoamisen. Siinä vaiheessa kun muslimien annetaan vallata tilaa katujen lisäksi myös politiikassa, aletaan jo olemaan pikkuhiljaa kusessa. Kun muslimi sanoo että "jos et hyväksy monimuotoisuutta", hän tarkoittaa tietysti hyvinkin monoteistista islamia. Monimuotoisuudella ei ole mitään tekemistä tuon kanssa, muslimille on olemassa vain islam. Kaikki muu on haram. "Monimuotoisuus" on länsimainen termi jota muslimit taitavasti käyttävät kantaväestöä vastaan, islamissahan monimuotoisuutta ei sallita.

Seuraavassa vaiheessa ei enää tyydytä sanomaan, että voit lähteä jos ei islam kiinnosta. Aletaan aktiivisesti ajamaan kyseisiä ihmisiä pois. Ja jos sekin vielä sallitaan kantaväestön puolelta, niin siitä ei ole pitkä matka kun ei enää vaivauduta ajamaan ihmisiä pois, vaan aloitetaan suorat puhdistukset.

Kuinka Demokratia tapetaan demokraattisin keinoin.

Juuri näin. Demokratian tilalle ajetaan teokratiaa.
 
 
Virginia-Based Imam Sulaiman Jalloh: Allah Willing, America Will Be a Muslim Nation, Islam Is the Solution to the World's Problems

Imam Sulaiman Jalloh said that Islam was the "only solution to solve America's problems" and that it would solve the world's problems, but that none of the Muslim countries could serve as an example of the implementation of Islam to solve life's problems. Imam Jalloh, who gives English-language sermons in several mosques, including Dar Al Noor in Manassas, Virginia, further said that America has "great potential" and that he believed that "it will be a Muslim nation, and potentially one of the best Muslim nations that you will see in a long time." His sermon, titled "The Source of Slavery & Nazi Laws," was posted on his YouTube channel on June 22.
facebook.com/memri.org/videos/10156638737314717/
 
Hahaha! Ai niinku yhtä hyvin ku muissakin muslimiperselävissä? Joo kyllä, tuollanen länkytys voi tietysti mennä läpi aivoinvalideille, mutta ei kenekään, jonka äo on yli 40, pidä ottaa tosissaan moista sössötystä.

Islamimaat ihan paskastaneja mutta islam voisi pelastaa amerikan. Aa että, pahkasikaa ei kyllä tarvita enää.:ROFLMAO:
 
Osama bin Ladenin poika ja Mohamad Attan tytär ovat ilmeisesti avioituneet. Match made in heaven.
Hamza bin Laden, the son of the late al-Qaida leader, has married the daughter of Mohammed Atta, the lead hijacker in the 9/11 terror attacks, according to his family.

The union was mentioned by Osama bin Laden’s half-brothers during an interview with the Guardian. Ahmad and Hassan al-Attas said they believed Hamza had taken a senior position within al-Qaida and was aiming to avenge the death of his father, shot dead during a US military raid in Pakistan seven years ago.

Hamza bin Laden is the son of one of Osama bin Laden’s three surviving wives, Khairiah Sabar, who was living with her husband in a compound in Abbottabad, near a large Pakistani military base, when he was killed. He has since made public statements urging followers to wage war on Washington, London, Paris and Tel Aviv and is seen as a deputy to the terrorist group’s current leader, Ayman al-Zawahiri.

“We have heard he has married the daughter of Mohammed Atta,” said Ahmad al-Attas. “We’re not sure where he is, but it could be Afghanistan.”

Western intelligence agencies have been increasingly focusing on the whereabouts of Hamza bin Laden over the past two years, seeing him as more likely than anyone else to galvanise followers. His marriage to the daughter of Atta, an Egyptian national, appears to confirm that the 9/11 alumni remains a central hub of al-Qaida and that the organisation itself continues to be organised around Osama bin Laden’s legacy.
https://www.theguardian.com/world/2...arries-daughter-of-911-hijacker-mohammed-atta
 
No, toivottavasti tuo liitto vetää puoleensa pommeja.

No aika varmasti. Terrorismin vastainen sota ainakin saa taas kannatusta, kun ihmisten mielien syövereistä kaivellaan osamaa takaisin ja vielä pahempana. "Aatu oli paha, tässä wolfensteinin jatko-osassa aatu on takaisin ja vieläpä epäkuolleena"
 
Back
Top