Touhottaja kirjoitti:Minä jättäisin känykkäni vaan viereiseen huoneeseen...
Jossa siihen pääsee käsiksi kuka tahansa sun tietämättäs. Vieraan yrityksen tiloissa tai jossain konferenssikeskuksessa, ravintolassa tms voi jopa olettaa suurella todennäköisyydellä, ettei tartte itse poimia sitä kännykkää mukaansa pois lähteissä vaan voi kulkea kaupan kautta hakemaan uuden. Noi johtajat kun ei neuvottele pelkästään omassa työhuoneessaan.
Harva hyshys-homma suoritetaan lopulta missään valvotussa tilassa jossa uskaltaa jättää tavaroitaan mihinkään. Sim-kortin vaihtaminenkaan ei itse asiassa riitä, koska puhelinta voidaan jäljittää puhelintunnisteen perusteella vaikka kortti olisi vaihdettukin. Määrätyissä tahoissa on yksinkertaistt halvat peruspuhelimet todella suosittuja. Niihin kun ei edes saa juuri muita tietoja tallennettua kuin puhelinnumeroita (tai muita tietoja koodattuna puhelinnumeroiksi) ja ne on halpa hävittää ja vaihtaa. Joissain suurissa kv kokouksissa jopa järjestetään heti maahantulon jälkeen puhelinparkki ja osanottajille, varmistettu lainapuhelin, jottei puhelinta paikallistamalla saada sijainteja ja aikatauluja selville. Tämän mittaluokan toimenpiteisiin ryhdytään tietysti vain silloin kun oletettavalla uhkatekijällä on kapasitettia, johon pitää varautua. Päätelkää itse millaisia tapahtumia tarkoitan.