Lainaus:
Katso liite: 103629
"Israelin väkiluku oli tämän vuoden alussa 8 972 000, (1948? )osoittavat valtion viralliset tilastot. Kahden prosentin vuotuisen väestönkasvun johdosta yhdeksän miljoonan asukkaan raja on jo ylittynyt.
Israelin itsenäistyessä vuonna 1948 maan väkiluku oli 806 000. Sen jälkeen maan väestöä ovat kasvattaneet syntyvyys ja ennen kaikkea runsas juutalaisten maahanmuutto. Israelin perustamisesta lähtien maahan on Israelin tilastokeskuksen mukaan muuttanut yli 3,2 miljoonaa ihmistä.
Israelin väkiluku oli tämän vuoden alussa 8 972 000, osoittavat valtion viralliset tilastot. Kahden prosentin vuotuisen väestönkasvun johdosta yhdeksän miljoonan asukkaan raja on jo ylittynyt.
Israelin itsenäistyessä vuonna 1948 maan väkiluku oli 806 000. Sen jälkeen maan väestöä ovat kasvattaneet syntyvyys ja ennen kaikkea runsas juutalaisten maahanmuutto. Israelin perustamisesta lähtien maahan on Israelin tilastokeskuksen mukaan muuttanut yli 3,2 miljoonaa ihmistä."
Ollessani siellä 1980-luvun alussa, asui Israelissa muistaakseni n.4 miltsiä kansalaista. En itse erittele ihmisiä uskonnon mukaan, joten en muista väestönjakaumaa.
Jokainen voi kuvitella mitä tämänsuuruinen väestönlisäys aiheuttaa.
Itse olen yrittänyt pysyä tässä tappelussa mahdollisimman puolueettomana.
Myöskin seurannut näitä kinkereitä lähes 50v.
Jos hetkeksi unohtaa sen pakollisen mielipiteen, oman juurtuneen mielipiteen, on helpompi ajatella mitä tapahtuu ja mitä on tapahtunut.
Väärin, en mitenkään rakasta ählämejä.
Kokemuksia on Syyriasta, Marokosta, Turkista, Albaniasta, Kosovossa ja Helsingistä.
Järki käteen.
Iipot ovat tappaneet puolensataatuhatta ählämiä tässä sodassa. Suurin osa siviilejä.
Beachit haltuun ja sillei