Israelin Helsingin lähetystöä vahingoitettu 15 kertaa 18 kuukaudessa

Sardaukar

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Tarkoitat varmaan sitä Puolustushallinnon vierasmajaa Santahaminassa? (Ei ole mikään salaisuus, löytyy googlella kun etsii tietoa Santahaminasta, minulle se tuli sattumalta eteen kun googlailin).
Itse asiassa tarkoitin Suojelupoliisin lomamajaa etelärannikolla. :) Se on hieman pykälän verran diskreetimpi paikka.

KIM

Majuri
Onko Israel niin köyhä ettei voi yllä pitää omaa lähetystörakennusta kun Virokin kykenee siihen?

Viron suurlähetystö:
Köyhyydestä ei ole kyse jos suurlähetystö on Helsingissä vain toimisto kerrostalossa. Israelilla on maailmalla muitakin suurlähetystöjä. He priorisoivat. Eli kohdistavat resursseja sinne missä niitä enemmän tarvitaan. Suomi on heille aika mitätön alue omien kansalaisten asioiden hoidon ja diplomatian kannalta. Suomessa ei ole paljoa Israelilaisia ja Suomi on heidän kannaltaan neutraaleimpia maita maapallolla. Jos heillä olisi tarvetta "touhuta" täällä enemmän, niin satsaisivat enemmän. Ja toisaalta he saavat täällä tarvitsemansa turvallisuusavun ilmaiseksi poliisilta. Ja mahdollisen tiedusteluavun liittolaisiltaan.

Viimeksi muokattu:

Herman30

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Niin että jos nyt kerran kuukaudessa joku sotkee oven niin ei kannata valittaa.

SJ

Ylipäällikkö
Lahjoittaja
Sillä Israelilaiset käyttäytyvät Palestiinassa aivan samoin kuin saksalaiset Puolassa.
Hyvin olet nimimerkin valinnut. Yhtä paljon paskaa tursuaa naamassa olevasta aukosta. Ja jos tuntuu että on tarve tulla ölisemään kuinka "paikkansapitävä" väitteesi oli tai kuinka paljon tuolla kuvalla on todistusarvoa, niin kannattaa ensiksi tutkia mitä ne saksalaiset teki Puolassa. Enkä edes puhu juutalaisista tai romaaneista.

g21.45acp

Kapteeni
Tarkoitat varmaan sitä Puolustushallinnon vierasmajaa Santahaminassa? (Ei ole mikään salaisuus, löytyy googlella kun etsii tietoa Santahaminasta, minulle se tuli sattumalta eteen kun googlailin).
Sitä ei vuokrata työntekijöille.