Israelin Helsingin lähetystöä vahingoitettu 15 kertaa 18 kuukaudessa

Tarkoitat varmaan sitä Puolustushallinnon vierasmajaa Santahaminassa? (Ei ole mikään salaisuus, löytyy googlella kun etsii tietoa Santahaminasta, minulle se tuli sattumalta eteen kun googlailin).

Itse asiassa tarkoitin Suojelupoliisin lomamajaa etelärannikolla. :) Se on hieman pykälän verran diskreetimpi paikka.
 
Onko Israel niin köyhä ettei voi yllä pitää omaa lähetystörakennusta kun Virokin kykenee siihen?

Viron suurlähetystö:

Köyhyydestä ei ole kyse jos suurlähetystö on Helsingissä vain toimisto kerrostalossa. Israelilla on maailmalla muitakin suurlähetystöjä. He priorisoivat. Eli kohdistavat resursseja sinne missä niitä enemmän tarvitaan. Suomi on heille aika mitätön alue omien kansalaisten asioiden hoidon ja diplomatian kannalta. Suomessa ei ole paljoa Israelilaisia ja Suomi on heidän kannaltaan neutraaleimpia maita maapallolla. Jos heillä olisi tarvetta "touhuta" täällä enemmän, niin satsaisivat enemmän. Ja toisaalta he saavat täällä tarvitsemansa turvallisuusavun ilmaiseksi poliisilta. Ja mahdollisen tiedusteluavun liittolaisiltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sillä Israelilaiset käyttäytyvät Palestiinassa aivan samoin kuin saksalaiset Puolassa.

Hyvin olet nimimerkin valinnut. Yhtä paljon paskaa tursuaa naamassa olevasta aukosta. Ja jos tuntuu että on tarve tulla ölisemään kuinka "paikkansapitävä" väitteesi oli tai kuinka paljon tuolla kuvalla on todistusarvoa, niin kannattaa ensiksi tutkia mitä ne saksalaiset teki Puolassa. Enkä edes puhu juutalaisista tai romaaneista.
 
Tarkoitat varmaan sitä Puolustushallinnon vierasmajaa Santahaminassa? (Ei ole mikään salaisuus, löytyy googlella kun etsii tietoa Santahaminasta, minulle se tuli sattumalta eteen kun googlailin).
Sitä ei vuokrata työntekijöille.
 
Toisaalta, jos ei ole varaa erilliseen lähetystörakennukseen, vaan laittaa sen mahdollisimman älyttömään paikkaan turvallisuuden kannalta, voi edelleenkin jatkaa uhriutumista. Kohta vermaan selviää lukeeko näitä
ylipäätänsä ketään.

Jos lähetystöön ei kohdistu kovaa uhkaa, niin sijainti liikerakennuksessa saattaa tarjota sellaisia etuja joita rautaporttilähetystö ei tarjoa.
 
OFF TOPIC

Tarkoitat varmaan sitä Puolustushallinnon vierasmajaa Santahaminassa?

En tiedä kenen omistama tai mikä maja, mutta yksi erittäin maukaslöylyinen sauna Santahaminassa on. Niin miellyttävät löylyt että saunomista ja pikku pulahtelua ei meinaa malttaa lopettaa sitten millään.
 
OFF TOPIC



En tiedä kenen omistama tai mikä maja, mutta yksi erittäin maukaslöylyinen sauna Santahaminassa on. Niin miellyttävät löylyt että saunomista ja pikku pulahtelua ei meinaa malttaa lopettaa sitten millään.


Gmapsia kun katsoo, niin kahdeksan saunaa löytyy rannalta
 
Eiköhän Israelin valtiolla olisi varaa palkata vartioita. Kyllä se tuommoinen ilkivalta äkkiä loppuisi.
 
Eiköhän Israelin valtiolla olisi varaa palkata vartioita.
Olen ymmärtänyt että nämä tekijät olisivat ihan näitä kotimaisia jurottajia. Parasta olisi kun kotimaisilla turvallisuusjoukoilla toimintaa ehkäistään ja saataisiin edes pidettyä rötöstelijät hengissä.
Siinä vaiheessa kun israelilaiset itse alkavat turvaamaan, niin rumihita tuloo.
 
Olen ymmärtänyt että nämä tekijät olisivat ihan näitä kotimaisia jurottajia. Parasta olisi kun kotimaisilla turvallisuusjoukoilla toimintaa ehkäistään ja saataisiin edes pidettyä rötöstelijät hengissä.
Siinä vaiheessa kun israelilaiset itse alkavat turvaamaan, niin rumihita tuloo.

Lähetystöillä on tapana palkata myös paikallisia ainakin ulkokehän vartiointiin...
 
Parasta olisi jos meillä ei tarvitsisi tälläisiä paikkoja vartioida.

Nämä hörhöt ampuvat tässä Suomea jalkaan mm. siksi että hörhöilevät sotilastekniikan kehityskumppanin lähetystöä vastaan.

Tuskinpa tulee yllätyksenä että uusnatsit eivät tykkää yhtään mistään juutalaisuuteen viittaavista kuten esim Israelin suurlähetystöstä.
 
Onko realiteetit hieman hakusessa?

52094351-1-1118x629.jpg

Israelin Helsingin-suurlähetystön ikkunaovet rikottiin viime syksynä. LEHTIKUVA / EMMI KORHONEN
IS: Yli 20 iskua Israelin lähetystöön Helsingissä
ELISA HYVÄRINEN | 04.02.2020 | 14:18- päivitetty 04.02.2020 | 14:34

Suurlähettilään mukaan Israel odottaa viranomaisten tekevän kaiken voitavansa lopettaakseen iskut.

Helsingissä sijaitsevaan Israelin suurlähetystöön on isketty kahden vuoden aikana jo yli 20 kertaa, Israelin suurlähettiläs Dov Segev-Steinberg kertoo Ilta-Sanomille.

Viimeisin isku lähetystöön tehtiin perjantain ja lauantain välisenä yönä. Suurlähetystön turvakameroihin tallentui, kuinka lähetystön oven edustalla olevaan kylttiin käytiin liimaamassa lakkautetun Pohjoismaisen vastarintaliikkeen tarroja.
Samana yönä vastaavia tarroja liimattiin myös Helsingin juutalaisen seurakunnan alueelle.

– Tapauksia on yli 20. Tämä kyseinen tallentui valvontakameroihin kello 2.37. Suurin osa muistakin tapauksista on tallentunut kameroihin ja tiedot annettu viranomaisille, mutta tähänkään päivään mennessä ketään ei ole otettu kiinni ja viety oikeuden eteen, sanoo Dov Segev-Steinberg IS:lle.

 
Back
Top