Jericho 941F (IMI)

Puska

Korpraali
En nyt pikaisesti löytänyt sopivaa keskustelua, joten tein uuden.

Oheisen pistoolin 20 vuoden aktiivinen käyttö aiheutti klassisen vaurion eli ulosvetäjän kynsi sanoi sopimuksen irti ja meni poikki. Netistä en löytänyt enää maahantuojaa (edes IWI:n) aseille, joten olisiko jollakin tietoa, missä voisi korjata tai saada edes uuden osan?

Laitoin toki kyselyä pääkaupunkiseudun asesepille, mutta osa on lomalla ja vastauksia voi joutua odottamaan.

Toivottavasti ei tarvitse lähteä Israeliin osaa hakemaan.....:unsure:
 
Sopisikohan tuohon cz75:n ulosvetäjän kynsi?
Jericho on kumminkin siitä variantti.
 
On hieman kaukana, mutta kysellään (y)

Onko joku, jota suosittelet?

Jokainen. Mulla on kutina, että jollain voi olla Jerichon osia. Puolenkymmentä vuotta sitten erään res.tov. Jerichoon sai avun ja jäi mieleen, että osia löytyy. Sivumennen itse olen aina pitänyt Jerichosta, minusta se on vielä sellainen rauvvan iärellä tehty ase ja napakka peli muutenkin.
 
Jokainen. Mulla on kutina, että jollain voi olla Jerichon osia. Puolenkymmentä vuotta sitten erään res.tov. Jerichoon sai avun ja jäi mieleen, että osia löytyy. Sivumennen itse olen aina pitänyt Jerichosta, minusta se on vielä sellainen rauvvan iärellä tehty ase ja napakka peli muutenkin.

Varmaan jollakin asesepällä voi olla ns. romulaatikossa osia, mutta pitäisi löytää se aseseppä ;)

Itse myös tykännyt aseesta, toimintavarma ollut kuin vanhan junan vessa. .40 S&W en ole pahemmin käyttänyt, vaikka pienellä muutoksella kaliberi vaihtuukin.

Laittelin kyselyä eri sepille, toivottavasti jossakin tärppää.
 
IMI ei myy sotilastavaraa yksityisille ja en halua b-osia IWI:ltä.

Linkkisi on 941:n varaosiin ja kyse on 941F aseesta.....
Ongelmahan tuossa on, että IMI ei valmista enää lainkaan kevytaseita, vaan IMI:n kevytaseyksikkö eriytettiin IWI:ksi ja yksityistettiin. Valmistaako enää varaosiakaan, tuskin.
 
En nyt pikaisesti löytänyt sopivaa keskustelua, joten tein uuden.

Oheisen pistoolin 20 vuoden aktiivinen käyttö aiheutti klassisen vaurion eli ulosvetäjän kynsi sanoi sopimuksen irti ja meni poikki. Netistä en löytänyt enää maahantuojaa (edes IWI:n) aseille, joten olisiko jollakin tietoa, missä voisi korjata tai saada edes uuden osan?

Laitoin toki kyselyä pääkaupunkiseudun asesepille, mutta osa on lomalla ja vastauksia voi joutua odottamaan.

Toivottavasti ei tarvitse lähteä Israeliin osaa hakemaan.....:unsure:
Ainakin Viranomainen myy IWI:ä
 
En nyt pikaisesti löytänyt sopivaa keskustelua, joten tein uuden.

Oheisen pistoolin 20 vuoden aktiivinen käyttö aiheutti klassisen vaurion eli ulosvetäjän kynsi sanoi sopimuksen irti ja meni poikki. Netistä en löytänyt enää maahantuojaa (edes IWI:n) aseille, joten olisiko jollakin tietoa, missä voisi korjata tai saada edes uuden osan?

Laitoin toki kyselyä pääkaupunkiseudun asesepille, mutta osa on lomalla ja vastauksia voi joutua odottamaan.

Toivottavasti ei tarvitse lähteä Israeliin osaa hakemaan.....:unsure:
Paras tapa metsästää aseenosia omalla kokemuksella on toimarien foorumi (varmaan nykyisin myös toimarien FB) jonne ensin hakutoimintoa ketjuihin jonka jälkeen kyselyä keskusteluun (tavoittaa yleensä ne sepätkin). FB:ssä on noita aseenkunnostus yms ryhmiä mistä kysyen on yleensä löytynyt hyvin tietoa vastaavissa tilanteissa. Tosin esim Tauruksen varaosat oli niin hankalia saada täältä että piti käyttää Beretan osaa mitä löytyi italialaisesta verkkokaupasta helposti. Tuo ulosvetäjän kynsi pitäisi olla helppo nakki ostaa verkon yli euroopasta koska ei paineenalainen osa = ei juridisesti aseenosa kuten piippu tai luisti.

Itse koittaisin aloittaa urakan meilaamalla noille kysymällä extractoria https://www.redrock.ch/en/iwi/spare-parts/Jericho-941-PL9-PSL9/
 
Missä tuolla näkyy sotilasaseita? Minulle näkyy lähinnä reserviläiskivääreitä/modern sporting rifleja sekä muita urheiluun sopivia välineitä :unsure:

Ja aika hienoja sellaisia. Veljellä on tuon Daniel Defence V7 Pro:n edeltäjä V11 Pro Geisselellä ja on kova. Ei mun Uronen mil spec bolt carrier groupilla voita sitä kuin just ehkä absoluuttisessa tarkkuudessa.
 
Otsikkoon liityen, siinä Jerichossa jota olen testannut oli kyllä yksi kammottavimmista laukaisuista mitä olen koskaan kokeillut. Vähän kuin Glock höystettynä hiekalla :LOL:
 
Myyväthän he paljon muutakin kuin aseita. En tiedä tarkkaa yrityskuviota, mutta Viranomainen.fi, Varuste.net ja Metsästyskeskus.fi taitavat olla kaikki samaa yritystä - ainakin osoite-/yhteystiedot ovat samat jne.
Samaa Aalto-groupia olevat. Toiminnat saman katon alla. Aika hyvin saanut Daniel Defencen tavaraa kun on ollut tarvis.
 
Back
Top