Jos arvaillaan foorumin aktivisti-veljien ikää, sijoitusta, ammattia ja maantiedettä?

Fremen

Greatest Leader
Leaderwolf kirjoitti:
Noita merivoimien juhlapäiviä ja ilmavoimien kokoontumisia ja muita kissanristiäisiä ajatellen voisi olla hauskaa kun olisi mahdollisuus pukeutua mp.net paitaan, lippikseen, tai vaikka sukelluspukuun. Saisi sitten kohdatessa alkaa arvuuttelemaan henkilöllisyyttä puheiden perusteella :cool:
----------------------------------------------------------------------------------------
Se olisi muuten aika hauskaa, veikkaan että meillä menisi (siis maavoimien osalta) noin 90% väärään laitaan. Ensinnäkin luulen että @Vonka on nuorempi kuin kuvittelemme, @Ikarus on itse asiassa urbaanimpi kuin kuvittelemme, @tulikomento on vähemmän urbaanimpi kuin luulemme, @Talvela on kaksivitonen stadilainen ja @hansai on itse asiassa vapaampia ase- ja media -lakeja ajava joukkuetason ryhmä-kollektiivi, kuten olen aina epäillytkin!
Minuun pettyisitte kyllä...

Reserviläisveli @baikal on historianopettaja, ikää nuorekkaat 45v ja asuinpaikka jossain pohjoisessa Savoossa.

Veli @JR49 :n olen tavannut, veli @Pihatonttu :sta en osaa arvata muuta kuin että on yliopisto käytynä, ja ammattia mahdollisesti samalla alla tehtynä... ikää en uskalla edes arvuutella, mahdollisesti mid-thirties?
Takaisin saa heittää, paitsi @JR49 ...

Pitöisikö tästä avata ota oma ketjunsa, arvaa reserviläisveljesi ikä ja ammatti, voisi olla aika hupaisaa hakuammuntaa näin säännöllistenkin kirjoittajien osalta?
Esim. @Old Boy ... noh siinä heititte jo pahan :)! 65 v, hienosti eläkkeellä jo, kirjailija!
 
Viimeksi muokattu:
Arvaan, Fremen:

Kertonut tehneensä Espoossa vartiointialan töitä 1990-luvulla ---> syntynyt 1970-luvulla.

Outo kosmopoliitti. Aito tai feikki, ei väliä (you just cannot be fake, you gotta be real). Yhteyksiä Britannia-Israel-Kiina-Norja ---> liikemies tai lentäjä.


@Sardaukar muuten paljasti identiteettinsä ei niin kauan sitten. Tosin ehkä se oli tarkoituskin... :unsure:

P.S. Eikä sitten doksata ketään!
 
Jep, tässä vanhana pariisilaisena (asuin siellä 2000 kun Ranska voitti EM-kultaa) lipsahti eilinen peli vähän jatkoajalle, ja täällä vuonon rannalla on jokseenkin yksinäistä joten päätin ilmeisesti vähän laventaa.
Tämän ketjun voi mun puolesta poistaa, tekisin sen itse jos pystyisin... lupaan parantaa tapani!

Tosin... COME ON ENGLAND!!!

1531311879721.png
 
&&
 
Viimeksi muokattu:
@crane on tuttu vain sillä tapaa, että tiedän häiskän ajaneen pitkään rekkaa ja ilmeisesti valtion leivissä. @YJT on muistaakseni esiintynyt foorumilla omalla nimelläänkin. @fulcrum asuu Suomessa, mutta kokee henkiseksi kodikseen jälleenrakennusajan Belgian. Epäilen, että miehellä on lomaosake Kleine Brogelissa. @Huhta lienee 95-prosenttisesti heliumia.
 
@crane on tuttu vain sillä tapaa, että tiedän häiskän ajaneen pitkään rekkaa ja ilmeisesti valtion leivissä. @YJT on muistaakseni esiintynyt foorumilla omalla nimelläänkin. @fulcrum asuu Suomessa, mutta kokee henkiseksi kodikseen jälleenrakennusajan Belgian. Epäilen, että miehellä on lomaosake Kleine Brogelissa. @Huhta lienee 95-prosenttisesti heliumia.

Onko tuo hienovarainen vihjaus, että haluat minun asettuvan ehdolle Helsingin pormestariksi? :unsure:
 
Mä tiedän lliian monia osallistuakseni arvuutteluun ja mussa ei taida olla mitään arvattavaa, mutta hauskaa luettavaa
 
Onko tuo hienovarainen vihjaus, että haluat minun asettuvan ehdolle Helsingin pormestariksi? :unsure:
Josafat, ja poikansa Potifar! Minä olen Helsingin pormestari... oh shit, my secret is out. This can only mean trouble.
 
Perjantai on vasta huomenna... ;)
Jep se tais unohtua.... noh, jouluakin pukkaa, täällä Norjassa on joulukuusen myyntisesonki päällä, ja täpöillä. Jotain tanskalaisia nelivuotisia ehkä enimmäkseen, jos pitää pysyttäytyä ketjun linjassa. Suht' hyvännäköinen puu maksaa tonnin! (Siis NOK, ei Eur)
 
@crane on tuttu vain sillä tapaa, että tiedän häiskän ajaneen pitkään rekkaa ja ilmeisesti valtion leivissä. @YJT on muistaakseni esiintynyt foorumilla omalla nimelläänkin. @fulcrum asuu Suomessa, mutta kokee henkiseksi kodikseen jälleenrakennusajan Belgian. Epäilen, että miehellä on lomaosake Kleine Brogelissa. @Huhta lienee 95-prosenttisesti heliumia.
Puolet oikein
 
Suht' hyvännäköinen puu maksaa tonnin! (Siis NOK, ei Eur)

No huh. Jos Euroa, niin huomenna olisi alkanut hillitön kuusisavotta ja auto kattotelineineen peräkärreineen jatkolaitoineen olisi ladattu kuusilla ja kokka kohti vuonomaata.:) Tiedä sitten kelpaako kalevalainen nuivamalli joulukuusesta vai pitääkö olla viljelty, hapotettu, pesty, pussitettu ja kuusenhavu-uutteella sumutettu malli.
 
No huh. Jos Euroa, niin huomenna olisi alkanut hillitön kuusisavotta ja auto kattotelineineen peräkärreineen jatkolaitoineen olisi ladattu kuusilla ja kokka kohti vuonomaata.:) Tiedä sitten kelpaako kalevalainen nuivamalli joulukuusesta vai pitääkö olla viljelty, hapotettu, pesty, pussitettu ja kuusenhavu-uutteella sumutettu malli.
Tanskalaista sen olla pitää, kuulemma täällä Oslossa. Sieltä tulee vissiin Suomeenkin joulukuusia puupelloiltaan, aika erikoista. Hyvän näköisiä pulleita joulupuita tuolla on marketin piha väärällään, hyvä että välitse mahtuu. Ja nyt ei siis puhuta mistään nuoruuden raivolla Espoon kaupungin metsästä besorgatusta lainapuusta (tapaus lienee vanhentunut lakiopillisesti), vaan nämä on selkeästi suunniteltu jonkinlaiseen Hollywood-jouluprojektiin, niin meinaan näyttelevät osaansa. Todella isot neulasetkin, en ole ihan varma mitä hybridiä nää on, mutta lyhyitä ja tanakoita sekä hyvin pörheitä.
Ja 1000NOK.
 
Kaikilla ei ole hyvää naapurin metsää mistä kuusi hakea.
Et selkeästi kasvanut Viherlaaksossa, Espoossa. Siinä on meinaan kaupungin mettä vieressä mistä hakea vaikka mitä särpimestä lähtien. Ja jos menet länteen Pirttimäkeen, se metsä kuuluu Helsingin kaupungille. Ja Espoo on siis stadista valmiiksi jo lännessä... kukaan ei oikein osaa selittää miksi näin on. Mutta siitä mettä-risteyksestä noin 1,3 km etelä.kaakkoon järven rantatietä pitkin, on leirintäalue. Järven rannalla, jonka nimi on Bodom.

Ja jep, just se telttailualue:

 
Back
Top