Jouko Pihon profetiat

Piholle tulisi hankkia lemmikkikissa, joka tarvittaessa auttaisi parkaa näin:
plz-stop-post.jpg
 
Oukkei. Ja silti Jokke fantasioi tuon tuosta miten ryssä miehittää Suomen.

Katso liite: 63358
Tämähän olisi Joukolta itse asiassa aivan hyvä ja asiaa oleva kirjoitus vaihteeksi. JOS tuo kyseinen VKK ei olisi avoimen Venäjä mielinen. Sehän tässä onkin kun tuo naapuri ei ole kristillisiä ja perinteisiä arvoja puhtain sydämin puolustava toimija, vaan niitä härskisti hyväkseen käyttävä ahneuden ja vallanhimon ilmentymä. Kuten tietysti länsikin, mutta keinot on eri. Kokonaisuudessaan homman voi tiivistää South Park tyyliin että vaaleissa on kaksi ehdokasta, kakkavoileipä ja anaaliruiske. Eli tässä maailmassa koitetaan valitettavasti nykyään valita vain vähemmän kahdesta paskasta. Jos joku tähän meinaa nillittää niin tarkoitan ultraliberaaleja ja vasemmistolaisiksi muokkautuvia Saksaa, Kaliforniaa ja Hollantia yms lännellä. Kahden liittovaltion vaikutusvaltaisia osia. Mutta ehkä tämä on vain välivaihe, eikä askel matkalla ideologioiden värittämään kolmanteen maailmansotaan.
 
Jenkeistä muistan jonkun tapauksen jossa muuan kiihkouskovainen homovastustaja senaattori (tai kongressiedustaja) jäi housut kintuissa kiinni jonkun mieshuoran päältä tai alta.
Noita on republikaanipuolella erityisesti ollut vuosien mittaan useita.
 
Jokke ei nyt täsmennä tuleeko tämä tapahtumaan Väyrysen vaiko hänen itsensä presidenttikaudella. Ja siinä välissähän Venäjän pitäisi vielä ehtiä valloittamaan Suomi rangaistuksena NATO-jäsenyyden hakemiselle.

L0jZteo.jpg
 
Kuulostaa joltain kummelisketsiltä, mutta kai tuo tosissaan on. Luulisi sitä Jeesuksella parempaakin tekemistä olevan, kuin Pihon yskänpastillien etsiskely.
Kyseessä on sen verran tärkeä mies (tulevan suur-Suomen profeetta ja presidentti) että kalenterista löytyy tuohon kyllä aikaa.
 
Mulla on sellainen profetia, että Maanpuolustus.net päätyy Ukrainaan. Mutta en julista vielä, uskon vasta kun itse näen.
 
Back
Top