Jouko Pihon profetiat

Saattaa Pihon vaimolla olla aika raskasta tuollaisen ressukan kanssa. Ennen henkisesti sairastuneen tekemisiä ei "joutunut" perhe häpeämään kuin kotikylällä. Nyt saa hävetä koko maailman edessä jos siihen häpeämiseen on taipumusta.
Itse asiassa perheen ei pitäisi hävetä, koska A) ei ole heidän syynsä B) sairaushan tuo on. Piholla sairauden laatu nyt vaan sattuu olemaan sellainen, että näkyy koko maailmalle vielä kenties vuosikymmeniä.
 
Jotenkin salaa toivon että myös muita ilmestyy kisaamaan Salen perinnöstä. Itse toivon kovasti että Taikuri Luttinen/ Luikuri Tattinen, oman elämäni sankari, riisuu hanskat ja ilmottautuu.
 
Ei vittu, matalan kynnyksen puuttumista peliin terveydenhuolto! Selkeästi käsityskykyrajoitteinen/harhainen hyppäämässä ns. syvään päähän. Paskakaivoon kyllä mutta onkohan Jokella mitään käsitystä Buttmannin motiiveista? Toisaalta tuosta voi tulla niin kovaa shittiä että on itsekkin katsottava, selviäisköhän tuolla tuleeko Paavosta vai Jokesta Presidentti?
 
Ei vittu, matalan kynnyksen puuttumista peliin terveydenhuolto! Selkeästi käsityskykyrajoitteinen/harhainen hyppäämässä ns. syvään päähän. Paskakaivoon kyllä mutta onkohan Jokella mitään käsitystä Buttmannin motiiveista? Toisaalta tuosta voi tulla niin kovaa shittiä että on itsekkin katsottava, selviäisköhän tuolla tuleeko Paavosta vai Jokesta Presidentti?

Huoli-ilmoitus olisi paikallaan. Ihan oikeasti.
 
Itseäni ei haittaa vaikka ihminen uskoisi joulupukkiin, hammaskeijuun tai niiden äpärälapseen, mutta kun hihhulit ryhtyy käskemään miten muiden tulisi elää ja/tai sotkeuvat politiikkaan, mulla keittää yli.

Vielä Desantin kanssa?! Voisko joku Juudas nakuttaa tuon ristille…
 
Itseäni ei haittaa vaikka ihminen uskoisi joulupukkiin, hammaskeijuun tai niiden äpärälapseen, mutta kun hihhulit ryhtyy käskemään miten muiden tulisi elää ja/tai sotkeuvat politiikkaan, mulla keittää yli.

Vielä Desantin kanssa?! Voisko joku Juudas nakuttaa tuon ristille…

Piho on kyllä omalaatuinen tyyppi. Kaveeraa Bätmänin kanssa, mutta fantasioi silti mm. Suur-Suomesta joka tulee syntymään ryssän kustannuksella.
 
Back
Top