kääntöveitset

kuinka nopeasti tuo rahasuoritus lähtee tililtä, kun siis eilen tein, mutta mitään vahvistusta en ole saanut.
Kyllä kai ne yleensä heti lähtee. Oletko käynyt tilitietoja katsomassa sieltä luulis näkyvän. (Jos tulevaisuudessa meinaat ostella lisää netistä tavaraa kannattaa käyttää paypalia.)
 
Itsellä on moiseen Skrillin MasterCard.
 
Kyllä kai ne yleensä heti lähtee. Oletko käynyt tilitietoja katsomassa sieltä luulis näkyvän. (Jos tulevaisuudessa meinaat ostella lisää netistä tavaraa kannattaa käyttää paypalia.)

Tilillä ei ole näkynyt mitään liikennettä ja toisaalta minulla on paperi, jonka mukaan olen tuon bökerin tilannut etc. Niin ja kävin s-pankissa tunnistautumassa + annoin kortin numeronkin.Kun vähillä unilla shoppailee tai muuta, niin näin siinä sitten käy... Jäi muuten sellainenkin kuva, että muutama päivä menee, ennen kuin saavat tavaraa + vasta sitten lähtisi tuo maksusuoritus.Se tietysti sopisi hyvin... Mainittakoon, että viime vuonna maksoin oppirahat, kun paypal pyysi päivittämään salasanan. 10:sen päivää epävarmana, mutta saivat jollain ilveellä rahat takaisin. Siis katevarauksia oli n.270e:n edestä. Ja jos en olisi niin fanaattinen näiden terävehkeitten suhteen, niin tuskin olisin tähän homaan lähtenyt. Ns. masterpassilta tuli vahvistus aamuyöstä + se, että olen rekisteröitynyt tuolle veitsi- firman sivulle. No, ei peli ole vielä pelattu ja saan peräti virka-apua s-pankilta, jos rahat liikkuvat vikasuuntaan, ennen ei kuulemma käy. Mutta kiitos vastauksistanne & palataan.t:leatheroil
 
Tilillä ei ole näkynyt mitään liikennettä ja toisaalta minulla on paperi, jonka mukaan olen tuon bökerin tilannut etc. Niin ja kävin s-pankissa tunnistautumassa + annoin kortin numeronkin.Kun vähillä unilla shoppailee tai muuta, niin näin siinä sitten käy... Jäi muuten sellainenkin kuva, että muutama päivä menee, ennen kuin saavat tavaraa + vasta sitten lähtisi tuo maksusuoritus.Se tietysti sopisi hyvin... Mainittakoon, että viime vuonna maksoin oppirahat, kun paypal pyysi päivittämään salasanan. 10:sen päivää epävarmana, mutta saivat jollain ilveellä rahat takaisin. Siis katevarauksia oli n.270e:n edestä. Ja jos en olisi niin fanaattinen näiden terävehkeitten suhteen, niin tuskin olisin tähän homaan lähtenyt. Ns. masterpassilta tuli vahvistus aamuyöstä + se, että olen rekisteröitynyt tuolle veitsi- firman sivulle. No, ei peli ole vielä pelattu ja saan peräti virka-apua s-pankilta, jos rahat liikkuvat vikasuuntaan, ennen ei kuulemma käy. Mutta kiitos vastauksistanne & palataan.t:leatheroil

Niin kai olet verkkopankista tarkistanut luottokorttipuolen liikenteen erikseen, sieltä mistä näkee käytettävissä olevan luoton? Itselläni muistaakseni visalla yleensä näkyy katevarauksena luoton puolella aika heti, mutta varsinainen suoritusmerkintä sitten vasta parin päivän viiveellä.
 
Luottokortila kun ostaa, niin menee aina luoton puolelta. Paypal on hyvä, oikeastaan ehdoton.
Aliexpress rahan palautus toimi kanssa ihan hyvin, kun kerran jäi paketti tulematta.
 
Niin kai olet verkkopankista tarkistanut luottokorttipuolen liikenteen erikseen, sieltä mistä näkee käytettävissä olevan luoton? Itselläni muistaakseni visalla yleensä näkyy katevarauksena luoton puolella aika heti, mutta varsinainen suoritusmerkintä sitten vasta parin päivän viiveellä.

Niin kuin sanottua, on väsyksissä vähän. kuin kännisssä tekisi, jokin unohtuu, kärsii tms. En nyt usko, että pyydetään huvikseen s-pankkiin tunnistautumaan; jos siellä tilillä ei ole liikennettä ollut, niin ei.Olen voitavani tehnyt ja nyt sitten odotellaan. t:leatheroil
 
Eivät vielä ole hereillä. Pitäähän sen toisenkin puolen hyväksyä.
 
Itsellä oli tällainen:

https://www.knifecenter.com/item/BO...ding-knife-n690-black-blade-black-g10-handles

Tuli tuosta heittoveitsijutusta mieleen, että takavuosina peruskoulun metallityön tunneilla väsäiltiin pellistä heittotähtiä (80-luku kun oli ninja-boomin aikaa). Ei niidenkään lentelystä äiti tykännyt....
Ammattikouluaikoina huomasi että koulussa oli ollut myös joskus ninja-boomi kun luokkahuoneiden katossa olevista akustikkalevyistä törrötti kymmenittäin heittotähtiä. :D
 
No joo, saihan nuo Dingon jätkät ihailla loppuaikoina keikan jälkeen lavan peräseinässä olevaa heittotähteä. .. Voidaan tietty kysyä, onko pakko hankkia lippua, jos se tuollaista aiheuttaa? Kyllä meilläkin joskus ´80-luvun taitteessa jotkut väsäili noita tähtiä (parhaat tehty ns. hevosenkenkänauloista) itse keskityin puutyökaluihin (+ porailin "mykkiä panoksia" kaulakoruiksi, piti tehdä salassa; opettaja väitti kuolleen patin sisältävän ruutia.) Oi Jehova...No, yhtä vaarallista kamaa myydän V-Lekassa eli rynkyn latareita. Tetsarikassiin ostin sellaisen koristeeksi, jonka sitten kävin vaarallisena tavarana Matkahuollosta (komiikkaa riitti...) t:leatheroil
 
Piti sitten antaa periksi sen netti-tilauksen kanssa; ei vastanne tarkoitusta, kun päivästä toiseen sai samaa asiaa puida, milloin ei onnistunut maksu jne.Influessa iski välillä... No, hankin luultavasti ihan täältä suomesta, mitä tarvitsen jatkossa. Kiitokset kaikille vastanneille. t:leatheroil
 
Back
Top