Tilillä ei ole näkynyt mitään liikennettä ja toisaalta minulla on paperi, jonka mukaan olen tuon bökerin tilannut etc. Niin ja kävin s-pankissa tunnistautumassa + annoin kortin numeronkin.Kun vähillä unilla shoppailee tai muuta, niin näin siinä sitten käy... Jäi muuten sellainenkin kuva, että muutama päivä menee, ennen kuin saavat tavaraa + vasta sitten lähtisi tuo maksusuoritus.Se tietysti sopisi hyvin... Mainittakoon, että viime vuonna maksoin oppirahat, kun paypal pyysi päivittämään salasanan. 10:sen päivää epävarmana, mutta saivat jollain ilveellä rahat takaisin. Siis katevarauksia oli n.270e:n edestä. Ja jos en olisi niin fanaattinen näiden terävehkeitten suhteen, niin tuskin olisin tähän homaan lähtenyt. Ns. masterpassilta tuli vahvistus aamuyöstä + se, että olen rekisteröitynyt tuolle veitsi- firman sivulle. No, ei peli ole vielä pelattu ja saan peräti virka-apua s-pankilta, jos rahat liikkuvat vikasuuntaan, ennen ei kuulemma käy. Mutta kiitos vastauksistanne & palataan.t:leatheroil